Krijtbord nodig. Uiteindelijk telefoon voorbesproken omdat de site veel vragen opriep. Geholpen, besteld via de site en geleverd binnen normale tijden.

De website is veel te chaotisch qua producten en dus onoverzichtelijk.

Ik bestelde een aantal kleine krijtbordjes, die in een bubbeltjesenvelop naar mij werden verzonden. Alle hoekjes zijn beschadigd. Het had beter in een stukje karton verstuurd kunnen worden denk ik.

Ik heb weinig info kunnen vinden over wat het "op rekening" bestellen precies inhoudt.

Theo Stokman / Sportcentrum Utrechtse Heuvelrug

De bestelde goederen zijn snel geleverd.

Paul

Goede producten en een snelle levering.

Roc a12

Supersnel in huis

Tom

Kwaliteit spotdichten en een vlotte afhandeling.

Meer stappen tonen tijdens afhandeling (wacht op betaling, betaling ontvangen, order in magazijn, order heeft magazijn verlaten, track&trace,...)

de naeyer

Ronduit slecht. "voor 17u bestellen, s'anderdaags bij u thuis", klopt total niet, nochtans was het product in voorraad.
Er is slechts een deel van de bestelling geleverd en op de site staat...
Er is slechts een deel van de bestelling geleverd en op de site staat het al als afgewerkt!

er is vandaag slechts een deel van de bestelling geleverd!!!! nergens krijgen we daar een melding van!!! gelieve dringend het nodige te doen, het krijtbord is NIET geleverd, enkel de bordwisser en... er is vandaag slechts een deel van de bestelling geleverd!!!! nergens krijgen we daar een melding van!!! gelieve dringend het nodige te doen, het krijtbord is NIET geleverd, enkel de bordwisser en de krijtjes!!

Zie hieronder

In jullie beoordeling hebben jullie gek genoeg kwaliteit van het produkt er niet bij staan.
Dat vind ik het allerbelangrijkste. Ik heb 2 krijtstiften/pennen besteld, maar ze doen het zeer slecht.
Dus ik ben daarover heel ontevreden. Ik had het heel anders verwacht.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Er wordt hier inderdaad niet gevraagd naar de kwaliteit van het product. Het gaat hier namelijk om een winkel review. Neem voor klachten aangaande kwaliteit svp contact op met onze klantenservice.... Er wordt hier inderdaad niet gevraagd naar de kwaliteit van het product. Het gaat hier namelijk om een winkel review. Neem voor klachten aangaande kwaliteit svp contact op met onze klantenservice.
Wij verkopen veel markers en willen graag weten wat het probleem is. Dan kunnen we het daarna gepast oplossen.

Janny

Prima . Snelle levering.