detailfoto van lijst misschien? Ik vond de lijst van het krijtbord toch iets anders dan ik op de foto kon zien!

Niet heel positief

niet handig om een enquete te sturen als het nog niet is geleverd

Reactie Krijtbordshop.nl:

Dat was inderdaad vervel;end:
Ik heb van uw pakket van order 47586 een Post.NL code : XXXXXXXXXXX
Dat was inderdaad vervel;end:
Ik heb van uw pakket van order 47586 een Post.NL code : XXXXXXXXXXX
Als ik het pakket probeer te lokaliseren zie ik dat Post.nl het pakket wel ontvangen heeft maar nog niet verwerkt, zie onderstaande link:
Ik vind dit een heel vervelende situatie en kan u geen reden aangeven waarom het pakket nog niet verwerkt is.
Ik zal het morgen nogmaals lokaliseren, als het dan nog steeds niet bij u afgeleverd is zal ik een geheel nieuw pakket naar u laten opsturen.
Onze welgemeende excuses voor de vertraging in de levering.

driessen

Prima afhandeling, snelle levering. alles duidelijk

Krijtbord nodig. Uiteindelijk telefoon voorbesproken omdat de site veel vragen opriep. Geholpen, besteld via de site en geleverd binnen normale tijden.

De website is veel te chaotisch qua producten en dus onoverzichtelijk.

Ik bestelde een aantal kleine krijtbordjes, die in een bubbeltjesenvelop naar mij werden verzonden. Alle hoekjes zijn beschadigd. Het had beter in een stukje karton verstuurd kunnen worden denk ik.

Ik heb weinig info kunnen vinden over wat het "op rekening" bestellen precies inhoudt.

Theo Stokman / Sportcentrum Utrechtse Heuvelrug

De bestelde goederen zijn snel geleverd.

Paul

Goede producten en een snelle levering.

Roc a12

Supersnel in huis

Tom

Kwaliteit spotdichten en een vlotte afhandeling.

Meer stappen tonen tijdens afhandeling (wacht op betaling, betaling ontvangen, order in magazijn, order heeft magazijn verlaten, track&trace,...)