Top

Formaat zou iets beter voorstelbaar worden als op de foto's van de borden naast het krijtbord ook iets anders stond, bv. een deur of een mens

MIERO Uitvoering en Advies

Niet goed

telefonische bereikbaarheid

Reactie Krijtbordshop.nl:

We zijn volgens ons erg goed bereikbaar. Wij hebben twee verschillende nummers, maar ook per mail, ons contact formulier of zelfs de bel me terug functie op de website zijn wij bereikbaar.

wendy de visser

Goede service en snelle levering!! Erg tevreden !

Het is mij goed bevallen

Op vrijdagavond besteld en ondanks het weekend al geleverd op dinsdag. Wij zijn prima op de hoogte gehouden van de levering/verzending.

detailfoto van lijst misschien? Ik vond de lijst van het krijtbord toch iets anders dan ik op de foto kon zien!

Niet heel positief

niet handig om een enquete te sturen als het nog niet is geleverd

Reactie Krijtbordshop.nl:

Dat was inderdaad vervel;end:
Ik heb van uw pakket van order 47586 een Post.NL code : XXXXXXXXXXX
Dat was inderdaad vervel;end:
Ik heb van uw pakket van order 47586 een Post.NL code : XXXXXXXXXXX
Als ik het pakket probeer te lokaliseren zie ik dat Post.nl het pakket wel ontvangen heeft maar nog niet verwerkt, zie onderstaande link:
Ik vind dit een heel vervelende situatie en kan u geen reden aangeven waarom het pakket nog niet verwerkt is.
Ik zal het morgen nogmaals lokaliseren, als het dan nog steeds niet bij u afgeleverd is zal ik een geheel nieuw pakket naar u laten opsturen.
Onze welgemeende excuses voor de vertraging in de levering.

driessen

Prima afhandeling, snelle levering. alles duidelijk