Joke

Een prachtige kader van hoge kwaliteit! Tijdens het bestellen was het niet volledig duidelijk hoe de kader er ging uitzien.

Goodlooking Cooking

Bestellen ging prima! Het verzenden ook, alleen postorder bedrijf is ruk!

Andere bezorgdienst, ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen.
Andere bezorgdienst, ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen.
Als ik op de link klink zie ik dat het pakketje bij de postorder bedrijf ligt. Daar staat vermeld dat ze zijn langs geweest, maar ik heb geen briefje in de bus ontvangen. Dat briefje heb ik nodig om een nieuwe bezorgafspraak te maken, maar dat gaat helaas niet zonder briefje!

Reactie Krijtbordshop.nl:

Erg vervelend dat de transporteur niet aan de wensen en eisen heeft voldaan.
Onze excuses daarvoor.

Mieke Bonsang

Er is heel veel keus op de site. Heb eeb klein krijtbord met toebehoren besteld alleen kwam de aflevertijd mij niet uit. Was in een handomdraai aangepast naar een voor mij prima datum.

Alles vlot en zonder problemen verlopen

Goed. Doen wat ze beloven.

Was voor het eerst dat ik iets bij dit bedrijf heb gekocht. Alles ontvangen ,netjes verpakt. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden .

Krijtbord gekocht voor onze bruiloft.

Het linkermenu met het assortiment is wat rommelig en erg lang.
Het linkermenu met het assortiment is wat rommelig en erg lang.
Misschien een idee om de verschillende types te noemen met een kleine afbeelding en dat je dan alle varianten krijgt in het middenmenu.
Dan kun je makkelijker in 1 oogopslag zien welke soorten krijtborden er allemaal zijn.
Of dit in het middenmenu doen en dan in het linkermenu de aanbiedingen die nu in het midden staan.

Bob Van de Voorde

Snel, eenvoudig & tevreden

Niet onmiddellijk, het hele proces verliep snel & vlot

Dirk Tibbertsma

Snelle levering, en ditmaal hadden we glasborden besteld dus behoorlijk fragiel.
Maar het was correct ingepakt waardoor de borden nu prachtig hangen.
Jullie zijn de beste, haal al mijn...
Maar het was correct ingepakt waardoor de borden nu prachtig hangen.
Jullie zijn de beste, haal al mijn whiteborden, krijtborden en prikborden al jaren bij jullie.

Maurice van Os

Ideale website om snel en makkelijk een mooi krijtbord te bestellen