Kleine Mariposas

Heel fijn! Mijn bestelling is heel snel afgehandeld en werd ook nog eens heel snel bezorgd!

Hedyeh Sardari

In een woord: TOP!!
In een woord: TOP!!
Ik heb een tijdje terug voor het restaurant 3 op maat gemaakte blackboards besteld en die zijn perfect. Daarnaast is de service geweldig! Je wordt z.s.m. terug gebeld wanneer je een berichtje achtergelaten hebt via de website. En als je een product snel moet hebben, wordt er werkelijk waar alles aan gedaan om het voor elkaar te krijgen! Geweldig, wij blijven onze producten hier bestellen!

Reactie Krijtbordshop.nl:

Super bedankt voor deze top review!! Erg leuk voor ons team om zo gewaardeerd te worden!

Dienstenthuis Turnhout

Eerste bestelling en meteen overtuigd door snelle en goede service.

Betaalmogelijkheden vanuit België (niet enkel Belfius). Algemeen bancontact, of grote banken toevoegen (KBC, BNP Paris Bas,...)

Correcte producten. Goede klantenservice. Snelle levering!

Joke

Een prachtige kader van hoge kwaliteit! Tijdens het bestellen was het niet volledig duidelijk hoe de kader er ging uitzien.

Goodlooking Cooking

Bestellen ging prima! Het verzenden ook, alleen postorder bedrijf is ruk!

Andere bezorgdienst, ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen.
Andere bezorgdienst, ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen.
Als ik op de link klink zie ik dat het pakketje bij de postorder bedrijf ligt. Daar staat vermeld dat ze zijn langs geweest, maar ik heb geen briefje in de bus ontvangen. Dat briefje heb ik nodig om een nieuwe bezorgafspraak te maken, maar dat gaat helaas niet zonder briefje!

Reactie Krijtbordshop.nl:

Erg vervelend dat de transporteur niet aan de wensen en eisen heeft voldaan.
Onze excuses daarvoor.

Mieke Bonsang

Er is heel veel keus op de site. Heb eeb klein krijtbord met toebehoren besteld alleen kwam de aflevertijd mij niet uit. Was in een handomdraai aangepast naar een voor mij prima datum.

Alles vlot en zonder problemen verlopen

Goed. Doen wat ze beloven.

Was voor het eerst dat ik iets bij dit bedrijf heb gekocht. Alles ontvangen ,netjes verpakt. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden .