West Kitchen

Vriendelijk en professioneel

nee

Artikel netjes afgeleverd.

Meer info over het produkt, mij was niet duidelijk dat mijn produkt niet aan beide kanten een krijtbord was, dat stond er niet bij vermeld.

Frans van Weeren

Ik had schoolkrijtjes nodig en die vond ik hier

Op dit moment niet

Blenderworkshop

Alle maten borden te vinden.

Prima ervaring, via de website werden mijn vragen over krijtborden vlot beantwoord. De bestelling werd een dag eerder zelfs geleverd dan aangegeven!

Bike- Tuning

Bestelling is maar gedeeltelijk geleverd. Reeds 2 mails verstuurd maar krijg geen reactie. Ontbrekende goederen zijn nog steeds niet nageleverd. Gelukkig ben ik geen particulieren heb ik op voorhand... Bestelling is maar gedeeltelijk geleverd. Reeds 2 mails verstuurd maar krijg geen reactie. Ontbrekende goederen zijn nog steeds niet nageleverd. Gelukkig ben ik geen particulieren heb ik op voorhand niet moeten betalen.

reageren op een klachtenmail

Reactie Krijtbordshop.nl:

De markers waren via de post verzonden en zijn langer onderweg geweest dan verwacht en gebruikelijk is. Inmiddels is alles compleet geleverd.
Waarom er geen reactie op de mails van de klant...
Waarom er geen reactie op de mails van de klant waren is vooralsnog even onduidelijk.
Onze excuses voor de vertraging.

Het bestellen ging vlot,
De verwerking ook, alleen werd ons pakje ondanks het juiste adres op de verpakking, 10huizen verder geleverd op een ander adres.

Goeie snelle levering van producten.

Website mag misschien iets mooier

Correcte dienstverlening

Indien er geen gegevens worden ingevuld voor het veld 'Ter attentie van' onder facturatie, dan worden automatisch de gegevens overgenomen van het leveradres. Dit is niet echt correct want als de... Indien er geen gegevens worden ingevuld voor het veld 'Ter attentie van' onder facturatie, dan worden automatisch de gegevens overgenomen van het leveradres. Dit is niet echt correct want als de levering op een adres gebeurt dan heeft deze persoon waarschijnlijk niets te maken met facturatie.
Ik heb gemerkt dat deze contactpersoon plots als bestemmeling op de factuur verschijnt.