freia

Vandaag krijtbord toegestuurd gekregen, langs twee kanten beschadigd , dit bedrijf steekt de krijtborden gewoon los in een doos zonder in te pakken in folie of ander verpakkingsmateriaal. Na... Vandaag krijtbord toegestuurd gekregen, langs twee kanten beschadigd , dit bedrijf steekt de krijtborden gewoon los in een doos zonder in te pakken in folie of ander verpakkingsmateriaal. Na bestelling krijg je dan een leuke mail waarbij ze verantwoordelijkheid van verpakkingen afchuiven! Bij levering van het pakket weet je ineens waarom! Eerste en laatste keer! Retourkosten zijn voor jezelf.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Wij kunnen ons niet vinden in deze vernietigende review! Wij hebben getracht contact met deze klant op te nemen, maar krijgen geen enkele reactie. Er is ook geen klacht ingediend bij de... Wij kunnen ons niet vinden in deze vernietigende review! Wij hebben getracht contact met deze klant op te nemen, maar krijgen geen enkele reactie. Er is ook geen klacht ingediend bij de klantenservice en dus wisten wij voor de review niet eens van deze klacht.
Wij hebben per mail nog een voorstel gestuurd, maar ook daarop geen enkele reactie ontvangen.
TIP: Als iets niet goed is eerst contact opnemenb met de klantenservice en dan pas gaan klagen svp. Wij lossen alles normaal erg goed op.

JW Bakker / sg Pieter Zandt IJsselmuiden

Nog nooit eerder ervaring gehad met dit bedrijf. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Goede en heldere communicatie , snelle service. Prima, houden zo !!

Geen verbeterpunten. Hou deze service vast!!

Theo Dignum

Ik heb een uitstekende ervaring met Krijtbordshop.nl , eenvoudige en duidelijke site , zoeken is eenvoudig , bestellen via Ideal is makkelijk en snel gepiept , levering stipt op de dag en planning... Ik heb een uitstekende ervaring met Krijtbordshop.nl , eenvoudige en duidelijke site , zoeken is eenvoudig , bestellen via Ideal is makkelijk en snel gepiept , levering stipt op de dag en planning van de vervoerder.

Ik zou het niet weten , prijzen nog scherper stellen?

Duidelijke uitleg over de producten telefonisch

De accessoires kon ik wat moeilijker vinden

IJssalon Boon

Goed telefonisch bereikbaar voor vragen. Dezelfde dag nog offerte gekregen betreffende een maatwerk en de dag erna
alles al in huis. Prima service en kwaliteit.

Als je bekend bent met de producten is het een prima website.
Voor mij was het een onbekend product waardoor ik toch ging twijfelen of ik het juiste product ging aankopen.
Dus voor de...
Als je bekend bent met de producten is het een prima website.
Dus voor de zekerheid even gebeld en toen was alles duidelijk.
Ik ben er overigens erg blij mee en kwamen toevallig op jullie site omdat ik zocht naar krijtbordverf.
Ben erg blij dat ik dat niet gedaan heb want dit werkt echt prima.

Global Newspace BV

Goede overzichtelijke site met veel producten. Makkelijk bestellen en vlotte levering.

Nee alles was naar wens

Ruth

Snel en goed verpakt geleverd. Het glasbord is echt prachtig en wat fijn dat niet alleen de schroeven en ploegen werden geleverd, maar ook een praktisch papieren lint met aanduidingen voor de... Snel en goed verpakt geleverd. Het glasbord is echt prachtig en wat fijn dat niet alleen de schroeven en ploegen werden geleverd, maar ook een praktisch papieren lint met aanduidingen voor de boorgaten.

Op de website staat niet vermeld dat gewone magneten niet werken op het glasbord: er zijn kennelijk extra sterke magneten nodig.

Van Dycke

Snelle levering.goede verpakking

Betere informatie i v m bevestiging en evtl. aandachtspunten. Ik heb nl door de schroef de zwarte achterzijde afgekrast. Heb het wel kunnen repareren.

Goed, bestelling kwam beschadigd aan maar werd direct en goed opgelost (nieuw krijtbord)

Martine

Goede omschrijving van de artikelen op de website, snelle levering. Alleen maar positief!