IJssalon Boon

Goed telefonisch bereikbaar voor vragen. Dezelfde dag nog offerte gekregen betreffende een maatwerk en de dag erna
alles al in huis. Prima service en kwaliteit.

Als je bekend bent met de producten is het een prima website.
Voor mij was het een onbekend product waardoor ik toch ging twijfelen of ik het juiste product ging aankopen.
Dus voor de...
Als je bekend bent met de producten is het een prima website.
Dus voor de zekerheid even gebeld en toen was alles duidelijk.
Ik ben er overigens erg blij mee en kwamen toevallig op jullie site omdat ik zocht naar krijtbordverf.
Ben erg blij dat ik dat niet gedaan heb want dit werkt echt prima.

Global Newspace BV

Goede overzichtelijke site met veel producten. Makkelijk bestellen en vlotte levering.

Nee alles was naar wens

Ruth

Snel en goed verpakt geleverd. Het glasbord is echt prachtig en wat fijn dat niet alleen de schroeven en ploegen werden geleverd, maar ook een praktisch papieren lint met aanduidingen voor de... Snel en goed verpakt geleverd. Het glasbord is echt prachtig en wat fijn dat niet alleen de schroeven en ploegen werden geleverd, maar ook een praktisch papieren lint met aanduidingen voor de boorgaten.

Op de website staat niet vermeld dat gewone magneten niet werken op het glasbord: er zijn kennelijk extra sterke magneten nodig.

Van Dycke

Snelle levering.goede verpakking

Betere informatie i v m bevestiging en evtl. aandachtspunten. Ik heb nl door de schroef de zwarte achterzijde afgekrast. Heb het wel kunnen repareren.

Goed, bestelling kwam beschadigd aan maar werd direct en goed opgelost (nieuw krijtbord)

Martine

Goede omschrijving van de artikelen op de website, snelle levering. Alleen maar positief!

Het bestellen online ging snel en soepel. De volgende dag was er via Track & Trace geen info bekend over mijn pakket, dus heb ik geprobeerd de helpdesk te bellen. Helaas was de helpdesk lange tijd... Het bestellen online ging snel en soepel. De volgende dag was er via Track & Trace geen info bekend over mijn pakket, dus heb ik geprobeerd de helpdesk te bellen. Helaas was de helpdesk lange tijd niet bereikbaar. Uiteindelijk heb ik iemand anders gesproken en bleek dat het bedrijf een bericht van mij niet juist had gelezen, waardoor ze mijn order niet hadden meegegeven aan de bezorgdienst. Hierdoor is mijn order een dag vertraagd.

Zorg dat er altijd iemand van de helpdesk beschikbaar is om de telefoon op te nemen en vragen te beantwoorden.

Reactie Krijtbordshop.nl:

De order was al verwerkt en stond klaar voor het versturen. Helaas kwam de melding van een verkeerde tenaamstelling niet op tijd binnen, hierdoor konden wij de aanpasing voor de juiste adressering... De order was al verwerkt en stond klaar voor het versturen. Helaas kwam de melding van een verkeerde tenaamstelling niet op tijd binnen, hierdoor konden wij de aanpasing voor de juiste adressering op het verzendetiket helaas niet meer verwerken.
Toen de vervoerder kwam is het pakket snel tussen de zendingen van die dag uitgehaald.
Dit om problemen en onnodig lange wachttijden te vermijden. De order is vervolgens juist geadresseerd en een dag later verzonden.
Wij hebben getracht juist te handelen in het voordeel van de klant. De dag vertraging leek ons beter dan een zoekgeraakt pakket door een verkeerde adressering.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Familie Rijnveld

Slechte ervaring helaas: de track and trace nummer van de zending was niet herkend door de vervoerder, niemand heeft mijn e-mail berichten beantwoord, de zending is later geleverd dan beloofd, ik... Slechte ervaring helaas: de track and trace nummer van de zending was niet herkend door de vervoerder, niemand heeft mijn e-mail berichten beantwoord, de zending is later geleverd dan beloofd, ik heb gevraagd om mij alstublieft te bellen - geen enkele reactie, de winkel is moeilijk te bereiken zowel digitaal als per gewone telefoon. Ik twijfel of ik deze leverancier wil aanraden.

De track and trace nummer van de vervoerder moeten kloppen, correct zijn.
Durf een antwoord terug te sturen of e-mail bericht te beantwoorden naar je klanten

Reactie Krijtbordshop.nl:

Het is in onze optiek iets anders gegaan dan de klant hier zegt....
Melding in ons systeem: 8-8-2017 vreemde email van klant gemaild voor meer info, maar mails bouncen:
Beste...
Het is in onze optiek iets anders gegaan dan de klant hier zegt....
Beste IFM-Ecom,
Jullie adres aangegeven in de orderbevestiging bestaat niet. Bijgevoegd is de gerelateerd correspondentie.
Graag wil ik weten waar mijn krijtboord is of het geld binnen 12 u terug gestoord wil zien.
Bij geen gehoor zal ik aangifte bij de politie doen betreffende fraude.
In afwachting van uw reactie met spoed,
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
En dit zijn wij bij de track en trace...
Klantnr/naam
details
11:42
Aflevering
Getekend met: XXXX
In onze optiek dus geen enkele reden voor paniek of reactie met aangifte dreiging....

Snelle service. Zal hier zeker vaker gaan bestellen!