VANE VA

Perfecte service!

La Bella Cucina

Prima, veel keuze en snel geleverd.

Niki van Driel

Super snelle levering van een kwalitatief perfect product en dan ook nog eens een lage prijs. Super blij zijn we met onze kruitbord sticker. Hij hangt in de keuken. Leuk met foto's erop maar ook... Super snelle levering van een kwalitatief perfect product en dan ook nog eens een lage prijs. Super blij zijn we met onze kruitbord sticker. Hij hangt in de keuken. Leuk met foto's erop maar ook handig om de boodschappen op te schrijven.

Geen enkele. Ga zo door!

Goed, bord was snel geleverd en komt robuust over.

Goed. Alleen werd wel gebelt om iets van de bestelling. Maar er ontbrak ook iets. Had daar graag informatie over gehad. In plaats van dat ik het zelf moest ontdekken.

Beter informatie geven als er iets niet meer is.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Het ontbrekende artikel was helaas niet uitverkocht en wordt niet meer in productie genomen.
Helaas was de order al geplaatst voor wij het artikel hadden kunnen verwijderen op de sit. WIj hebben na contact met de klant de betreffende orderregel terugbetaald.

Nick

Het product is zeer snel geleverd en goed ingepakt verzonden.
De kwaliteit van het product is net zoals ik het verwacht had.

freia

Vandaag krijtbord toegestuurd gekregen, langs twee kanten beschadigd , dit bedrijf steekt de krijtborden gewoon los in een doos zonder in te pakken in folie of ander verpakkingsmateriaal. Na... Vandaag krijtbord toegestuurd gekregen, langs twee kanten beschadigd , dit bedrijf steekt de krijtborden gewoon los in een doos zonder in te pakken in folie of ander verpakkingsmateriaal. Na bestelling krijg je dan een leuke mail waarbij ze verantwoordelijkheid van verpakkingen afchuiven! Bij levering van het pakket weet je ineens waarom! Eerste en laatste keer! Retourkosten zijn voor jezelf.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Wij kunnen ons niet vinden in deze vernietigende review! Wij hebben getracht contact met deze klant op te nemen, maar krijgen geen enkele reactie. Er is ook geen klacht ingediend bij de... Wij kunnen ons niet vinden in deze vernietigende review! Wij hebben getracht contact met deze klant op te nemen, maar krijgen geen enkele reactie. Er is ook geen klacht ingediend bij de klantenservice en dus wisten wij voor de review niet eens van deze klacht.
Wij hebben per mail nog een voorstel gestuurd, maar ook daarop geen enkele reactie ontvangen.
TIP: Als iets niet goed is eerst contact opnemenb met de klantenservice en dan pas gaan klagen svp. Wij lossen alles normaal erg goed op.

JW Bakker / sg Pieter Zandt IJsselmuiden

Nog nooit eerder ervaring gehad met dit bedrijf. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Goede en heldere communicatie , snelle service. Prima, houden zo !!

Geen verbeterpunten. Hou deze service vast!!

Theo Dignum

Ik heb een uitstekende ervaring met Krijtbordshop.nl , eenvoudige en duidelijke site , zoeken is eenvoudig , bestellen via Ideal is makkelijk en snel gepiept , levering stipt op de dag en planning... Ik heb een uitstekende ervaring met Krijtbordshop.nl , eenvoudige en duidelijke site , zoeken is eenvoudig , bestellen via Ideal is makkelijk en snel gepiept , levering stipt op de dag en planning van de vervoerder.

Ik zou het niet weten , prijzen nog scherper stellen?

Duidelijke uitleg over de producten telefonisch

De accessoires kon ik wat moeilijker vinden