Veel te late levering en eerder reactieve dan proactieve communicatie.

communiceren

Reactie Krijtbordshop.nl:

Door eeen probleem bij de productie is de levering inderdaad veel en veel te laat geweest. De communicatie hier van heeft ook te wensen over gelaten.
Naar aanleiding van deze meldingen van...
Naar aanleiding van deze meldingen van meerdere klanten hebben we het klantenservice team van reactief naar proactief omgezet.
Is een product nu niet op voorraad of laat een levering langer op zich wachten dan verwacht dan gaat ons team de klant informeren en kijken of we een oplossing kunnen vinden in bijvoorbeeld een alternatief of gewoon om de levertijd af te stemmen.
Bedankt voor deze goede feedback.

Extreem lang moeten wachten op duur product.

Maanden moeten wachten op een bord wat m.i. de prijs zeker niet waard is.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Dit krijtstoepbord van € 69,95 is in onze ogen van goede kwaliteit. Mocht dit niet zo zijn dan willen wij graag foto's van de problemen ontvangen. Wij gaan dan kijken of er een probleem is met het... Dit krijtstoepbord van € 69,95 is in onze ogen van goede kwaliteit. Mocht dit niet zo zijn dan willen wij graag foto's van de problemen ontvangen. Wij gaan dan kijken of er een probleem is met het product en als dat zo is lossen wij dit graag voor u op.
De levertijd was inderdaad belachelijk lang. Door backorders bij onze fabrikant duurde het erg lang voor de levering er was.

er was een klein deukje in het bord, maar te weinig om een nieuwe te vragen.

Super service. Zelfs ipv krijtjes kreeg ik stiften. Ik wist niet dat ze het niet deden op de bordjes, dus echt super dat ze dit controleren!

Duidelijker erbij vermelden wat wel en wat niet werkt per bord

Verliep soepel

neen

Mary Ingenhoven

Prima, bestelling op tijd binnen. Duidelijke informatie over verloop van de aflevering en keuze mogelijk.

Bael danny

Echt geen probleem gehad met de bestelling, mooi afgeleverd !

Voorlopig geen enkel

Rianne

Snelle levering, goed product!

Niks, goede service. Goed product!

Correcte levering

Mark B

Krijtbord besteld

Ik heb volgens de site een bord met een grijzen steigerhouten omlijsting gekocht; in praktijk is het een gewone blanken houten omlijsting met een paar vage grijze vegen; tegenvaller!

Reactie Krijtbordshop.nl:

Jammer dat het tegengevallen is met de kleur. Greywash is helaas niet vol grijs.