Helemaal prima, magnetisch krijtbord besteld op woensdag en donderdag binnen. Voldeed precies aan onze verwachtingen

Snelle reactie en goed advies naar aanleiding van een vraag. Snel geleverd.

Zeer professionele opvolging op alle vlakken

Bosman

Goede snelle levering. Ook goede service. Ook de mail over let op levering vond ik goed!

Voor ons was het bord een behoorlijke investering. Ik had het mooi gevonden als extra stukje service dat er op zijn minst een paar krijtjes en/of magneetjes bij geleverd waren.

Veel...

Veel informatie op de pagina te zien in een keer, dit maakt het onoverzichtelijker om later iets terug te vinden.

Sandra Verduyn

Me eerste bestelling hier, was een glassboard wat stuk aankwam.
Goed opgelost, na twee dagen een andere die heel was aangekomen.
Snelle levering ook.

Goed, krijg geleverd wat ik bestel

Praktijk voor wratten

Vragen worden direct en correct beantwoord. Een antwoord waar je iets mee kan. Levering snel en correct en met een goede verzend partner.

De bestelling is goed aangekomen. De borden hangen al, in lunchcafe Brownies &Downies in Uden.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Dat wordt bij een montage kus in de buurt even eten in LunchcafƩ Brownies & Downies in Uden :)

Anca

Ontzettende goede service. Gebeld op donderdag. Vervoerder was al weg, maar had mijn bestelling zaterdag echt nodig. Hebben een andere vervoerder geregeld, die wel op zaterdag vervoert. Top!

Reactie Krijtbordshop.nl:

En zo te horen is het helemaal goed gegaan. Bedankt voor de positieve feedback.
Als ik het mij goed herinner was het een Vaderdag cadeau.... Hopelijk is het goed in de smaak gevallen.