8.3/10

Jan Bierings

Geweldig bedrijf, werd gebeld over mijn bestelling dat bepaalde stiften niet uitwisbaar waren. Rest van bestelling netjes geleverd en binnen 2 dagen rest gecrediteerd. Nou hier kunnen veel winkels...

pino poffertjes

Prima! Goede verpakking om product. Snelle levering.

nee hoor

sportcafe

Prima ervaring en snelle levering en mooi product.

n.v.t.!

Hermens

Snelle levering. Bij de levering had 1 krijtbordje schade na contact heb ik netjes een nieuw bordje opgestuurd gekregen.

Fernandes

Besteld en snel in huis.

Mio

Ik had een krijtbord nodig als verjaardagscadeau voor een vriend, deze winkel was perfect.

Een levertijdindicatie zou fijn zijn

Engelbert

Prima product.

Iets meer uitleg bij de producten. Levering
was niet juist. Aangegeven bij dat bedrijf. Verzoek om te leveren op andere dag. Akkordbevestiging in mail gehad. Er werd helaas toch op een dag geleverd dat ik zelf het pakket niet in ontvangst kon nemen. Prima dat jullie hier een mail over sturen ivm beschadegingen. Maar jammer dat pakketienst zich niet aan afspraak houdt.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Jammer dat het inderdaad dan in transport niet goed gaat. Zeker als het dan op een dag komt dat er niemand thuis is.

Onze excuses voor het ongemak.

Mariette

Goede service! Hebben al vaker besteld bij krijtbordshop.nl. Ook custom dingen. De service is top, kwaliteit is top en manier van verzenden/snelheid is ook top!

Goede kwaliteit, snelle levering

Nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik een mail over de bezorgdienst over het niet tekenen bij beschadigde producten. Deze mail vond ik erg vervelend, alsof ik verantwoordelijk ben hoe het product geleverd wordt, dat ik op moest passen en het product goed moest controleren op beschadigingen en niet zomaar moest tekenen. Ik hield er een negatief gevoel aan over.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Jammer dat de mail zo opgevat is. Wij proberen juist te waarschuwen voor schade en attenderen u erop dat er bij schade beter geweigerd kan worden of teken af met schade ontvangen. Zo voorkomen we veel problemen en teleurstellingen.

Goede ervaring, snel en correcte levering