8.3/10

Mariette

Goede service! Hebben al vaker besteld bij krijtbordshop.nl. Ook custom dingen. De service is top, kwaliteit is top en manier van verzenden/snelheid is ook top!

Goede kwaliteit, snelle levering

Nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik een mail over de bezorgdienst over het niet tekenen bij beschadigde producten. Deze mail vond ik erg vervelend, alsof ik verantwoordelijk ben hoe het product geleverd wordt, dat ik op moest passen en het product goed moest controleren op beschadigingen en niet zomaar moest tekenen. Ik hield er een negatief gevoel aan over.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Jammer dat de mail zo opgevat is. Wij proberen juist te waarschuwen voor schade en attenderen u erop dat er bij schade beter geweigerd kan worden of teken af met schade ontvangen. Zo voorkomen we veel problemen en teleurstellingen.

Goede ervaring, snel en correcte levering

Eerder geleverd, dan werd aangegeven. Top!

Goede ontvangst van krijtbord. In goeie staat. Verwachtingen zijn voldaan.

Prima service per mail en goede snelle aflevering.

bvba de Bralle

Heel toevallig dit bedrijf tegengekomen tijdens het surfen op het net, waarom ken ik dit nu nog maar pas??!! fantastiche krijtborden, prima service en correct geleverd!!

ik zou er geen kunnen uitvinden!

VANE VA

Perfecte service!

La Bella Cucina

Prima, veel keuze en snel geleverd.

Niki van Driel

Super snelle levering van een kwalitatief perfect product en dan ook nog eens een lage prijs. Super blij zijn we met onze kruitbord sticker. Hij hangt in de keuken. Leuk met foto's erop maar ook...

Geen enkele. Ga zo door!