Salt & Mint

Duidelijke website, product ontvangen zoals omschreven.

De juiste stiften mochten mij beter opgevallen zijn want ik ben ze vergeten te bestellen.

Lem van derlinden

Supersnel en goed geregeld. Zeer klant vriendelijk

Joyce Vriezen

Prima ervaring. Ze reageren snel op de mail en het product dat ze leveren is nog beter dan verwacht.

Geen tip

Draaisma

Problemen zijn er om op te lossen

Prijzen van Forex op maat zijn onduidelijk

Reactie Krijtbordshop.nl:

Klopt, hier zijn we het helemaal mee eens. We gaan kijken hoe we dit anders in kunnen richten zodat het duidelijker is.

Maaike

Goede service en nazorg!

Via de website invoeren van afmetingen voor op maat producten met een directe prijs erbij.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Dank je voor de tip Maaike. Over twee maanden kan ook dat gelukkig op ons compleet nieuwe platform. Op dit moment leggen we daar de laatste hand aan.

ABCON-PRO

Goede service en prima kwaliteit.

Helaas bleef de sticker bij ons niet plakken en viel telkens weer van de muur terwijl het een net gestucte dus gladde muur is. Ik heb contact proberen op te nemen maar ik ben nog niet teruggebeld...

Graag zou ik worden teruggebeld om dit even op te lossen.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Inmiddels is er contact geweest, ook hier door de omstandigheden een onderbezetting waardoor niet alles direct opgepakt is. Inmiddels gelukkig in goed overleg opgelost.

P.Hoenderop

Eenvoudig bestel proces , snelle probleemloze levering

Een beetje groter aanbod zou fijn zijn

Prima, snelle verwerking en goed materiaal

Ik vond de mail over de bezorging wat vreemd. Er werd nogal gewaarschuwd voor schade, alsof het bezorgingsbedrijf GLS niet vertrouwd werd. Kies dan een andere bezorger in plaats van je klanten een... Ik vond de mail over de bezorging wat vreemd. Er werd nogal gewaarschuwd voor schade, alsof het bezorgingsbedrijf GLS niet vertrouwd werd. Kies dan een andere bezorger in plaats van je klanten een mail sturen met de waarschuwing dat het fout kan gaan!

Niet tevreden

levertermijn niet conform aangekondigde termijn / items verschillend

Reactie Krijtbordshop.nl:

De levertermijn klopte inderdaad niet, dit kwam doordat we nog moesten gaan produceren toen de order binnenkwam. Helaas is er daardoor vertraging ontstaan.
De producten zijn 1 op 1 zoals...
De producten zijn 1 op 1 zoals afgebeeld en vermeld op de website en wijken dus niet af van hetgeen besteld is. Helaas kunnen wij zonder nadere toelichting hierop niet zien wat er bedoeld is. Wij hebben ook geen klacht of melding hiervan ontvangen via de klantenservice.