8.3/10

anonymous

Niet tevreden

levertermijn niet conform aangekondigde termijn / items verschillend

Reactie Krijtbordshop.nl:

De levertermijn klopte inderdaad niet, dit kwam doordat we nog moesten gaan produceren toen de order binnenkwam. Helaas is er daardoor vertraging ontstaan.

De producten zijn 1 op 1 zoals afgebeeld en vermeld op de website en wijken dus niet af van hetgeen besteld is. Helaas kunnen wij zonder nadere toelichting hierop niet zien wat er bedoeld is. Wij hebben ook geen klacht of melding hiervan ontvangen via de klantenservice.

Verreweg uitstekend

Prima product geleverd, erg tevreden over de sticker. Ik begreep alleen de mega grote verpakking niet.

Verstuur kleine producten (met luchtfolie) in kleine verpakkingen. Nu was de doos stuk wegens teveel lucht/lege ruimte. Zonde van zoveel karton.

Jan Bierings

Geweldig bedrijf, werd gebeld over mijn bestelling dat bepaalde stiften niet uitwisbaar waren. Rest van bestelling netjes geleverd en binnen 2 dagen rest gecrediteerd. Nou hier kunnen veel winkels...

pino poffertjes

Prima! Goede verpakking om product. Snelle levering.

nee hoor

sportcafe

Prima ervaring en snelle levering en mooi product.

n.v.t.!

Hermens

Snelle levering. Bij de levering had 1 krijtbordje schade na contact heb ik netjes een nieuw bordje opgestuurd gekregen.

Fernandes

Besteld en snel in huis.

Mio

Ik had een krijtbord nodig als verjaardagscadeau voor een vriend, deze winkel was perfect.

Een levertijdindicatie zou fijn zijn

Engelbert

Prima product.

Iets meer uitleg bij de producten. Levering
was niet juist. Aangegeven bij dat bedrijf. Verzoek om te leveren op andere dag. Akkordbevestiging in mail gehad. Er werd helaas toch op een dag geleverd dat ik zelf het pakket niet in ontvangst kon nemen. Prima dat jullie hier een mail over sturen ivm beschadegingen. Maar jammer dat pakketienst zich niet aan afspraak houdt.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Jammer dat het inderdaad dan in transport niet goed gaat. Zeker als het dan op een dag komt dat er niemand thuis is.

Onze excuses voor het ongemak.