Helaas bleef de sticker bij ons niet plakken en viel telkens weer van de muur terwijl het een net gestucte dus gladde muur is. Ik heb contact proberen op te nemen maar ik ben nog niet teruggebeld...

Graag zou ik worden teruggebeld om dit even op te lossen.

Reactie Krijtbordshop.nl:

Inmiddels is er contact geweest, ook hier door de omstandigheden een onderbezetting waardoor niet alles direct opgepakt is. Inmiddels gelukkig in goed overleg opgelost.

P.Hoenderop

Eenvoudig bestel proces , snelle probleemloze levering

Een beetje groter aanbod zou fijn zijn

Prima, snelle verwerking en goed materiaal

Ik vond de mail over de bezorging wat vreemd. Er werd nogal gewaarschuwd voor schade, alsof het bezorgingsbedrijf GLS niet vertrouwd werd. Kies dan een andere bezorger in plaats van je klanten een... Ik vond de mail over de bezorging wat vreemd. Er werd nogal gewaarschuwd voor schade, alsof het bezorgingsbedrijf GLS niet vertrouwd werd. Kies dan een andere bezorger in plaats van je klanten een mail sturen met de waarschuwing dat het fout kan gaan!

Niet tevreden

levertermijn niet conform aangekondigde termijn / items verschillend

Reactie Krijtbordshop.nl:

De levertermijn klopte inderdaad niet, dit kwam doordat we nog moesten gaan produceren toen de order binnenkwam. Helaas is er daardoor vertraging ontstaan.
De producten zijn 1 op 1 zoals...
De producten zijn 1 op 1 zoals afgebeeld en vermeld op de website en wijken dus niet af van hetgeen besteld is. Helaas kunnen wij zonder nadere toelichting hierop niet zien wat er bedoeld is. Wij hebben ook geen klacht of melding hiervan ontvangen via de klantenservice.

Verreweg uitstekend

Prima product geleverd, erg tevreden over de sticker. Ik begreep alleen de mega grote verpakking niet.

Verstuur kleine producten (met luchtfolie) in kleine verpakkingen. Nu was de doos stuk wegens teveel lucht/lege ruimte. Zonde van zoveel karton.

Jan Bierings

Geweldig bedrijf, werd gebeld over mijn bestelling dat bepaalde stiften niet uitwisbaar waren. Rest van bestelling netjes geleverd en binnen 2 dagen rest gecrediteerd. Nou hier kunnen veel winkels... Geweldig bedrijf, werd gebeld over mijn bestelling dat bepaalde stiften niet uitwisbaar waren. Rest van bestelling netjes geleverd en binnen 2 dagen rest gecrediteerd. Nou hier kunnen veel winkels nog iets van leren. Chapeau, komen hier zeker terug

pino poffertjes

Prima! Goede verpakking om product. Snelle levering.

nee hoor

sportcafe

Prima ervaring en snelle levering en mooi product.

n.v.t.!

Hermens

Snelle levering. Bij de levering had 1 krijtbordje schade na contact heb ik netjes een nieuw bordje opgestuurd gekregen.