Bruyndoncx Ronny / Monsanto Europe nv

Geen vraag is teveel, een service om trots op te zijn.

Frans van den Berg

Ieder jaar heb ik het IATA boek nodig. Eind augustus / begin September word ik er aan herinnert door Kreisler Import dat het weer tijd is voor een nieuw boek. Dat is heel prettig. En door de mail... Ieder jaar heb ik het IATA boek nodig. Eind augustus / begin September word ik er aan herinnert door Kreisler Import dat het weer tijd is voor een nieuw boek. Dat is heel prettig. En door de mail welke ik daarna krijg word ik up to date gehouden met de status van de verzending.
Ga zo door

C. Brokx, Vecom Marine B.V.

Goede service en communicatie

Tjeerd Roffel

Positief, snelle levering! Levering binnen een dag.

Voor eerst besteld bij Kreisler, ben zeer tevreden. Kreeg snel antwoord op mijn email en had het boek al de volgende dag in huis

Juergen S

Schnell, zuverlässig und günstig. Freundlicher Service

Chromalloy Holland

Goed,

Snelle levering en men denkt mee met de klant

Pro actief en duidelijk

Jet Service

Ik heb onlangs de ADR besteld en had daarnaast nog wat andere uitgaven nodig. Niet alles daarvan stond op de website, toch wist Kreisler alles snel en compleet te leveren. Ideaal, Kreisler werkt... Ik heb onlangs de ADR besteld en had daarnaast nog wat andere uitgaven nodig. Niet alles daarvan stond op de website, toch wist Kreisler alles snel en compleet te leveren. Ideaal, Kreisler werkt snel en zorgvuldig en neemt mij veel werk uit handen!