CB&I Nederland BV

Wij zijn erg tevreden met de prestaties van Kreisler Import BV. Verzoeken worden snel behandeld en opdrachten worden binnnen de verwachte tijden uitgevoerd

Menzies Security Services B.V. / Secure Aviation Solotions

Ik heb uw bedrijf leren kennen als oplossingsgericht meedenken met de klant als opdrachtgever i.v.m. een spoedorder IATA DGR boeken, waarvan de levering zoals afgesproken heeft plaatsgevonden,... Ik heb uw bedrijf leren kennen als oplossingsgericht meedenken met de klant als opdrachtgever i.v.m. een spoedorder IATA DGR boeken, waarvan de levering zoals afgesproken heeft plaatsgevonden, chapeau !!!

PeB

Ik heb bij u de IMDG Code besteld. Ik werd hierover goed en snel geïnformeerd en het product werd snel geleverd.

DaklaPack Europe BV

Correct en netjes

N.V. Nederlandse Gasunie

Niks dan lof!

Jo Pelzer / Hauck Heat Treatment Eindhoven B.V.

Klantgericht en vriendelijk.

SCS Training & Consultancy BV

Zeer goede en vlotte service, klantgericht.

Thales Nederland B.V.

Mijn ervaring met Kreisler Import is uitsluitend positief.
Er wordt altijd vlot gereageerd als er om een offerte gevraagd wordt en de leveringen zijn altijd zoals afgesproken.
Het...
Mijn ervaring met Kreisler Import is uitsluitend positief.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Dit is mijn ervaring van de laatste jaren.

Richard Zonneveld / Bluewater Energy Services

Kreisler verzorgt de bestellingen en de updating van de normen en standaarden die bij ons in de bibliotheek staan.
Ook onze aanvragen van lastig te verkrijgen artikelen of publicaties worden...
Ook onze aanvragen van lastig te verkrijgen artikelen of publicaties worden prima verzorgd. Hiermee nemen ze ons veel werk uit handen!
Richard Zonneveld Bluewater Energy Services

R. van der Blom / Heerema Marine Contractors

Betrouwbaar, flexibel en goede service