Direkte levering.

Het is een hele goede website en had iets besteld
Het is een hele goede website en had iets besteld
Waar eigenlijk de foute beschrijving bij stond maar ik ben nog altijd zeer te vreden en ook over de kralen ze lijken klein maar als je ze gebruikt zijn ze wat groter

Ja dat het zo snel word geleverd

Op de foto een voorwerp bij zetten dat je de grootte beter kan inschatten

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback! We proberen onze producten allemaal te voorzien van zoveel mogelijk maten, het aantal mm, binnenmaten, buitenmaten of bijv. lengte. Daaraan kunt u altijd nagaan hoe groot,... Bedankt voor uw feedback! We proberen onze producten allemaal te voorzien van zoveel mogelijk maten, het aantal mm, binnenmaten, buitenmaten of bijv. lengte. Daaraan kunt u altijd nagaan hoe groot, of klein, een product is. Als er iets niet klopt aan uw bestelling of onze website, horen we het heel graag. U kunt telefonisch contact opnemen of altijd een e-mail sturen.

Bo

Lees hieronder

Super producten, kwaliteit!

Ik bestel vaker bij jullie en wanneer ik een nieuwe bestelling heb, zit daar automatisch de oude bestelling bij. Het moet 1 voor 1 verwijdert worden in het winkelwagentje wat niet erg vlot gaat. Het is echt irritant en niet efficient.

Bij post nl kan je een datum en tijdstip uitkiezen naar wens.. super! Alleen komt het meestal een dag eerder. Opzich beter te vroeg dan te laat, maar ik plan het niet voor niets die dag en tijd!

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback. We zijn ervan op de hoogte, en we zijn druk bezig op dit moment met het oplossen ervan zodat dit zo snel mogelijk vlotter kan gaan. We snappen u dat als u een voorkeur... Bedankt voor uw feedback. We zijn ervan op de hoogte, en we zijn druk bezig op dit moment met het oplossen ervan zodat dit zo snel mogelijk vlotter kan gaan. We snappen u dat als u een voorkeur voor een dag en tijd aangeeft, dat u het dan ook kunt verwachten en niet op een ander (eerder) moment.

Zeer goede en snelle service, daarnaast ben ik erg te spreken over de kwaliteit-prijs verhouding. Er was bij mij alleen een klein foutje gemaakt bij de levering, er ontbrak 1 kleur kralen, in plaats... Zeer goede en snelle service, daarnaast ben ik erg te spreken over de kwaliteit-prijs verhouding. Er was bij mij alleen een klein foutje gemaakt bij de levering, er ontbrak 1 kleur kralen, in plaats daarvan had ik 2 dezelfde kleuren. Ik heb hier geen melding van gemaakt, omdat ik dezelfde kleur uiteindelijk ook gewoon in mijn creatie heb verwerkt.

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen of even telefonisch contact opnemen als er iets met de bestelling is, zodat we het gelijk kunnen oplossen. Fijn dat u de kralen... Bedankt voor uw feedback. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen of even telefonisch contact opnemen als er iets met de bestelling is, zodat we het gelijk kunnen oplossen. Fijn dat u de kralen alsnog kon gebruiken!

Silverlinings

Ik vind het een heel fijne, overzichtelijke webshop.
Levering is altijd snel en correct.

De webshop is duidelijk en overzichtelijk

Snelle levering, mooie website

mooie website

doorverwijzing naar betaling verbeteren

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback.
We proberen dit zo goed mogelijk in te richten om u ook de passende betaalmogelijkheid te kunnen laten uitkiezen.

C Jonker

Ik had mijn bestelling snel en netjes verpakt binnen

Snelle bezorging

Nee hoor

H.van Marle

Goede levering en op tijd

ja

niet nodig

Monique Van Bever

Gewoon fantastisch op alle vlakken. Enorme keuze. Makkelijk om te betalen en snel geleverd. Dus top!!!

Eventueel een klein geschenkje bij de eerste bestelling en brochures met tips erbij leveren.

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback. We zullen uw idee meenemen, om dit in de toekomst te kunnen gaan realiseren.

Cobie van Midden

Jammer, de kleuren vallen tegen en de kralen (rocaille s ) zijn allemaal verschillend in grote.