Kralenwinkel-online.nl

Kralenwinkel-online.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Kralenwinkel-online.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3206
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kralenwinkel-online.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 3206 ervaringen.

nvt

nvt

Score voor Kralenwinkel-online.nl:4.5/5

Goed.

Uitstekend (10/10)

Het was goedkoper dan gedacht

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nou, ik hoorde ervan en ik dacht dat ik het wel kon proberen.

jewelry.bm
Goed (8/10)
jewelry.bm

spullen waren snel geleverd

persoonlijk zou ik voortaan de producten in een envelop met bubbelplastic doen omdat de producten in een doosje alle kanten op botsen en hierdoor kwamen 2 bedeltjes niet heel aan bij mij thuis.

Score voor Kralenwinkel-online.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima kwaliteit en snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn naar de winkel geweest.
super vriendelijke mensen , heel behulpzaam en ze laten je op je gemak rond kijken.

Uitstekend (10/10)

Elke week wel nieuwe producten, dat houdt het winkelen verrassend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele fijne webshop, snelle levering en altijd nieuwe producten.

Philine

Ik vind het een erg leuk bedrijf en door dit bedrijf heb ik nu mijn eigen instagram account aankunnen maken. met de spullen van dit bedrijf maak ik de leukste dingen en andere mensen vind het ook leuk zoals nu heb ik laatst best friend armbandjes gemaakt met leuke bedeltjes van dit bedrijf. ik hoop dat het bedrijf nog ver gaat komen want met de spullen van dit bedrijf maak ik de leukste dingen en andere mensen vind het ook leuk. waar ik natuurlijk heel erg op hoop. ik vind het bedrijf ook erg vriendelijk je krijgt nog een bevestiging's mail en deze mail of ik het wilde beoordelen en natuurlijk ik vind de prijs voor de spullen ook gewoon goed bij sommige winkels zijn te goedkoop en bij andere winkels zijn ze duur maar hier is het precies goed ik hoop dat het bedrijf nog ver komt en ik wens je heel veel succes liefs philine.

Alles was goed

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vind de kralenwinkel.online echt super ze hebben geweldige spullen alle soorten kralen en als je een beginner bent hebben ze super paketen met sluitinkjes tot tangetjes ze hebben alles wat je nodig hebt ik heb nu al wat ketinkjes gemaakt en verkocht de kralenwinkel.online is echt geweldig.

Alles was goed

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supersnelle levering! mooie bolletjesketting!!.
perfect!.

Monique Kreuze
Monique Kreuze

Snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website. mooie kralen. snelle levering. kortom ik ben zeer tevreden en ga hier zeker nog vaker bestellen.

Bedrijfsinformatie

Kralenwinkel online is de kralen groothandel voor de particulier! Bij ons vindt u de goedkoopste kralen en benodigdheden.
Adres
Hertzweg 36