Ik heb voor het eerst een bestelling gemaakt bij dit bedrijf. Ga zeker nog een keer bestellen.

Het zijn hele mooie kralen en ik krijg er enthousiaste reacties op.

Het pakketje was keurig in een rechthoekig kartonnen doosje als brievenbuspost gestuurd. Echter omdat ik een brievenbus buiten hebt, past het pakket er dan niet in. De postbode heeft het pakket horizontaal in de brievenbus gelegd. Gelukkig woon ik in een rustige buurt en was het pakket er nog toen ik 's avonds thuis kwam. Misschien dus een idee om in een stevige envelop te verzenden.

Uitstekende webshop

Mooie site, mooie producten en goede prijzen

Uitstekend.

Prima prijs-kwaliteit verhouding, breed aanbod, goed werkende site (heel gebruiksvriendelijk, chapeau!), snelle levering, veel faux-leer (fijn!).

Verzenddoos was niet zo goed dicht (onderzijde m.n.) en dat is met al dat kleine spul wel een beetje risicovol. En ik zou het fijn vinden als er aanbod kwam in de halfedelstenen.

hetty

Uitstekend

snelle levering

leveren op afgesproken tijd

tramper

Snelle en goede afhandeling.

meteen een adequate, helpende reactie van de Kralenwinkel toen ik een fout in de bestelling wilde herstellen.

geen verbeter tips

Een mooie en overzichtelijke site, duidelijk en uitgebreid.
Snelle levering.

Snelle levering.

Snelle en goede service

Snelle service. En bestelling naar verwachting. Bedankt! We bestellen snel weer

Snel

Niet gezien

Ina Vogel, Rivas Zorggroep

Plezierig.

Snelle actie en reactie, ruilen is mogelijk.

de zakjes zijn goedkoop en dat is wel te zien. Ik zou een duurdere variant in het assortiment opnemen als ik hen was, maar misschien is dat voor de doelgroep niet gewenst.