Goed, ze zouden meer producten kunnen aanbieden (bedels etc. is er niet extreem veel keus)

Overzichtelijke indeling, + de kortingen als vaste klant

Meer aanbieden, de site misschien meer en duidelijker onderverdelen (van bepaalde namen wist ik niet wat het was dus moest ik alles aanklikken om vervolgens te kijken wat het nou was)

Bestelling al de volgende dag in huis en keurig verpakt

Hele duidelijke website. Inspireert en maakt enthousiast. Inmiddels ook aanbevolen bij vriendin. Ruime keuze en bieden een compleet pakket.

Misschien nog een soort checklist voor starters wat minimaal handig is om aan te schaffen om te kunnen beginnen.

Kralen besteld, geen info over levertijd gekregen. Brievenbuspakket, maar paste niet door de brievenbus. Hierdoor scheurde de doos, maar gelukkig niet de zakjes met kralen. Nette, snelle levering.

Vlotte levering

Informeer klanten over wanneer de bestelling geleverd wordt.

Top producten, aanbiedingen, mooie site !

Bij een 2e keer afrekenen was ineens mijn lijst gemixt met mijn oude bestellingen. Ik had bijna dat erbij besteld. Ik heb toen mijn winkelwagen...

Mooie top producten, leuke aanbiedingen, hele mooie site.

Let op de site voor het beste kwaliteit in efficiëntie! Bijv bij het verwijderen of wijzingen van mijn winkelwagen; als ik op kruisje druk dat het verwijdert wordt en dat ik precies blijf staan waar ik stond, dus niet dat de pagina na verwijdering naar boven gaat.

Ik heb totaal niks kunnen volgen hoe de bestelling verliep. Pas na paar dagen gelukkig een bericht. Terwijl ik verwacht dat het meteen geregeld zou worden doordat ik op tijd mijn bestelling had geplaatst.

Helma

Veel keuze, leuke afgeprijsde artikelen (vooral fijn als je het niet zo breed hebt)... snelle levering.
Het enige minpuntje vind ik dat er bij de witte, ovale letterkralen soms aan de zijkant...

Leuke afgeprijsde artikelen dus, de overige attributen zijn ook redelijk geprijsd.
Snelle, nette aflevering.

Ik vind de verzendkosten aardig duur. Ik kies er daarom regelmatig voor om kralen en andere attributen bij de Action, Wibra, enz. te halen. Ze hebben daar minder keus, maar ik heb nu eenmaal weinig inkomen.

Marianne Jordens

Prima..erg hulpvaardig bij een fout bestelling..

De omruiling was geen probleem en snel had ik nieuwe kralen..

Alles ging goed

Svenja Johne

Ich habe sehr gute Erfahrungen mit der Firma gemacht. Selbst bei einer fehlerhaften Lieferung, reagieren die Mitarbeiter gelassen und kulant. Auf Fragen in der E-Mail kommt zügige Rückmeldung und...

Sehr zufrieden bin ich mit der Produktbeschreibung

Bei den Vorteilssets (Perlen) fehlen oftmals die Größenordnungen. Ob es sich bei dem Perlenset denn um 6mm oder 8mm handelt.

Ik was op zoek naar blank houten kralen met een doorsnede van 35mm. Dat toets ik in op google en dan poppen er een paar bedrijven op waarvan kralenwinkel-online de goedkoopste was, dus........

Snelle bezorging en goede service. Dat laatste baseer ik op het feit dat ik voor 100 houten kralen ging voor een bep. bedrag ,maar er maar 25 ontving. Na mailcontact met het bedrijf waren de resterende kralen de volgende dag al in mijn bezit. Ik vond het ook prettig dat ze heeeeeel snel op mijn mailtje reageerden.

Nou, ik wilde ipv 1 x een bep. artikel het artikel 2 x bestellen maar dat kon ik niet op de bestellijst verbeteren of ik moet wat klunzig bezig zijjn geweest.

Helemaal prima!

De mogelijkheid om te betalen achteraf.
Snelle ontvangst van bestelde producten.

Die zie ik niet.