Ondersteuning en voorlichting borstvoeding
9.8/10
Kraamverzorgster
9.8/10

Deborah

Complimenten voor kraamverzorgster Roelie.
Wij hebben een hele fijne maar vooral relaxte kraamweek gehad. Bedankt voor de goede zorg van onze dochter Amel, en natuurlijk ook de zorg van...

Versteeg

Wat een super fijne week hebben we gehad met Dini voor de 2e x bedankt voor alles en we gaan je allemaal missen! Liefs Marco Silvana Aiden en Aimy

Behulpzaam en super zorg voor het hele gezin

N.v.t

Kaylee Hoekwater

Wij waren heel blij met Dini als kraamhulp. Onze kleine jongen werd uit het ziekenhuis ontslagen terwijl hij niet wilde drinken en samen met de verloskundige heeft zij er alles aan gedaan om ons te...

Fam. De koning

Hele fijne tijd gehad, goeie ondersteuningen en de juiste hulp

fijn dat je 1 en de zelfde kraamverzorgende heb, ze staan voor je klaar als je ze nodig heb.

Rosa

Kraamzorg XL is een ontzettend fijn kraambureau die ik iedereen zal aanbevelen! Na mijn aanmelding werd er direct contact met mij opgenomen. Vriendelijk en professioneel personeel! Ze geven je een...

Erica onze kraamverzorgster wist ontzettend veel van borstvoeding en dat gaf mij veel zekerheid. Ze werkt gigantisch hard en weet precies hoe ze ervoor kan zorgen dat je kraamweek zo relaxed mogelijk verloopt!

Via anderen kwamen we bij jullie bureau terecht. En het is echt een aanrader. Het contact verliep makkelijk en goed. En niet de kraamverzorgster pakken gewoon alles beet. Ideaal!

We hadden een hele fijne kraamverzorgster die ons een super kraamweek heeft bezorgd!

Wij vonden het heel fijn dat we 1 kraamverzorgster hadden die de hele week bij ons bleef!

Ik vond de informatie bij de intake wat minimaal, het was mijn eerste keer dus ik wist niet goed wat ik kon verwachten. Omdat de intake vrij vroeg is had ik nog niet zoveel vragen, die kwamen pas op toen ik dichterbij de bevaldatum kwam. Ik kon wel telefonisch mijn vragen stellen, dus dit is uiteindelijk wel goed gekomen!

Zeer professioneel en persoonlijk. Zelfs langere kraamzorg met dezelfde kraamverzorgsters was geen probleem.

Goede zorg met voorlichting baby en fijne zorg voor de ouders en huishouden. En dames met gevoel voor humor, ook belangrijk.

Alles was helemaal naar wens.

Jaqelien van Genderen

Ontzettend fijne zorg gekregen! Kraamverzorgende die haar vak met liefde en passie uitoefende. Kreeg 2 dagen extra omdat dat nodig was. Was meteen geregeld! Top