Bewertungen

130 Bewertungen
Bewertung schreiben

96% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

130 Bewertungen

Kaamps

Netjes een bevestiging gehad van wat geleverd zou worden (tekeningen, etc.)

Elferink

Goede info van alle medewerkers.

De showroom is de laatste jaren behoorlijk verbeterd zodat je op de goede manier je keuzes kunt maken.

A Hoving

Goede service. Nemen uitgebreid de tijd voor je

Ellen

Personeel in de winkel klantvriendelijk en eerlijk en goed advies!
Er zijn veel mogelijkheden.

Klantvriendelijk, passend aanbod en meedenkend. Beperken het advies niet tot alleen de meubels maar denken ook mee over bijvoorbeeld de vloer, gordijnen, kleuren enz.

Wendy

Snelle levering, goede service

Comunicatie

H.Koershuis

Alles was perfect zeer vriendelijk tegenover klanten top

Afspraak is afspraak en komen ze ook na

Anonym

Op zich wel goed maar zijn erg duur ook met hun urban collectie duurder dan anderen

Antwort Kotter Wonen Oldenzaal:

Beste heer/mevrouw,
bedankt voor uw reactie. Jammer van de slechte beoordeling! Wij zijn erg benieuwd wat u precies bedoelt. Urban Sofa heeft namelijk allemaal vaste prijzen die ook op de website van Urban Sofa vermeld worden. Wij houden ons hieraan. Er is echter ook veel Urban Sofa namaak te koop in diverse woonwinkels, let goed op het Urban Sofa label aan de achterkant van de bank of stoel.

Jammer dat u ons het cijfer 5 geeft op basis van deze informatie. Want wij hanteren dus zoals gezegd de Urban Sofa aanbiedingsprijzen.

N.B. de prijzen van Urban Sofa zijn wel allemaal fors verhoogd sinds 1 januari, maar daar kunnen wij natuurlijk niets aan doen.

Graag zien wij u nog eens terug in onze winkel!

Anonym

Jammere is de bezorgkosten van 2 euro de km!

Mooie zaak

Anonym

Heel klantvriendelijk en mooie meubelen

Goed advies

H. Schlömer

Onze ervaring met Kötter wonen Oldenzaal is geweldig.

Goede showroom, duidelijke uitleg over de producten (materialen) en prima prijzen.