fam. J. Stam

Uitstekend!!

Beschrijf hier uw ervaring

Zowel de kwaliteit van de producten die u levert als de manier waarop u beiden met klanten om gaat is uitstekend. We hebben dat niet vaak mee gemaakt, maar we hebben dat als zeer positief ervaren.

Wilna Westerhoff

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk en enorm goede service!!

Judith

Perfecte service en communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Allereerst werden we prettig ontvangen tijdens het uitzoeken van de meubelen. Er werd professioneel advies gegeven en wat we heel fijn vonden, was dat het geen agressieve verkoop is, het is een... Allereerst werden we prettig ontvangen tijdens het uitzoeken van de meubelen. Er werd professioneel advies gegeven en wat we heel fijn vonden, was dat het geen agressieve verkoop is, het is een fijne manier van helpen.

Toen even bleek dat de bank niet op de afgesproken dag gebracht zou worden, vanwege de feestdagen, zijn ze hem zelf gaan ophalen bij de fabrikant, geweldig!

wim en marijke lambeek

4 NIEUWE EETKAMER STOELEN van Nemo

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag 4 nieuwe eetkamer stoelen met armleuningen van Nemo/ Neba ontvangen 2 x kleur Taupe en 2 x kleur Zand. Op advies de voorpoten iets aangepast. Zitten nu fantastisch met veel zijde linkse... Vandaag 4 nieuwe eetkamer stoelen met armleuningen van Nemo/ Neba ontvangen 2 x kleur Taupe en 2 x kleur Zand. Op advies de voorpoten iets aangepast. Zitten nu fantastisch met veel zijde linkse en fijne rugsteun. Wij zijn er heel blij mee, dank de firma voor het goede advies en service. En wat was de koffie met krentenwegge lekker !!!.

Fijne feestdagen gewenst.

wim en marijke lambeek uit Raalte

fam. ten Hoeve

Prachtige winkel en hele goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een prachtige winkel met zo veel mooie meubels. Na lang zoeken zij wij bij Kotter Wonen geslaagd. Geweldige service; kopje koffie, stoelen verslepen en zelf de hele handel naar buiten om alles... Wat een prachtige winkel met zo veel mooie meubels. Na lang zoeken zij wij bij Kotter Wonen geslaagd. Geweldige service; kopje koffie, stoelen verslepen en zelf de hele handel naar buiten om alles bij elkaar in ander licht te kunnen bekijken. Ook de bezorgservice is super. Vriendelijke heren die erg zorgvuldig de meubels op de goede plek zetten. Top!

ruud oogink

Er schiet me zo geen titel te binnen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en klantvriendelijkheid, er werd moeite gedaan om het product zo optimaal mogelijk naar de wens van de klant te kunnen aanpassen.

Jan Willem van Aalderen

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Bijzonder vriendelijke mensen,lekkere koffie en verstand van zaken.
Alleen over de kippen kon ik hem wat adviseren.

Fons ten Zijthof - Elly Schrijver

Erg prettig geholpen en super service

Beschrijf hier uw ervaring

Even vrijblijvend binnen lopen heeft, door de prettige ontvangst en deskundig advies, geresulteerd in de aankoop van acht eetkamerstoelen die volledig aan onze wensen voldoen. Prettige... Even vrijblijvend binnen lopen heeft, door de prettige ontvangst en deskundig advies, geresulteerd in de aankoop van acht eetkamerstoelen die volledig aan onze wensen voldoen. Prettige bijkomstigheid was ook nog dat de parkeerboete, eerder die dag opgelopen in Nijverdal, door de heer Kötter is vergoedt. Gelukkig is parkeren bij Kötter voor de deur gratis. Deze firma met zeer uitgebreid en bijzonder assortiment kan bij ons niet meer stuk en beveel ik dan bij iedereen die op zoek is naar interieur van harte aan. Chapeau Kötter!

Martijn Schipper

Ouders hebben vaak gelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van mijn eigen huis. Eindelijk de ruimte voor een inrichting naar wens. Ik ben door mijn ouders, die al jaren klant zijn, geadviseerd om ook eens bij Kötter in... Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van mijn eigen huis. Eindelijk de ruimte voor een inrichting naar wens. Ik ben door mijn ouders, die al jaren klant zijn, geadviseerd om ook eens bij Kötter in Nijverdal te kijken. Bovenaan op mijn verlanglijstje stond een bank waar ik lekker op kon liggen. Overdonderd door de keuze heb ik daadwerkelijk bijna iedere bank in de winkel geprobeerd en niet zittend maar liggend. Sommige banken lagen wel heel erg lekker. Gelukkig had de verkoopster een engelen geduld. Uiteindelijk ben ik na bijna 3 uur en vele interne dilemma 's geslaagd met een zeer comfortabele bank + bijpassende stoel, een salontafel en een dressoir welke voor mij tijdens het bezorgen nog is aangepast om dienst te doen als TV-meubel. Ouders en Kötters Werels Wonen Bedankt.

Martijn uit Woudenberg

Manon

Geweldige zaak, prachtige kwaliteit meubelen en uitstekende klantvriendelijkheid!

Beschrijf hier uw ervaring

Onlangs nieuwe meubels gekocht bij Kotter wonen Nijverdal waarover we zeer tevreden zijn. De service en klantvriendelijkheid waren uitstekend. We kregen de mogelijkheid meubels op zicht in ons eigen... Onlangs nieuwe meubels gekocht bij Kotter wonen Nijverdal waarover we zeer tevreden zijn. De service en klantvriendelijkheid waren uitstekend. We kregen de mogelijkheid meubels op zicht in ons eigen huis te bekijken en zelfs na het ondertekenen van de bestelling werd er niet moeilijk gedaan toen we nog dingen wilden veranderen. Ook werden de meubels netjes thuis bezorgd. Erg fijn! Als we ooit weer nieuwe meubels nodig hebben zullen we zeker terug gaan naar Kotter wonen in Nijverdal!