Bianca

Meidenkast

Beschrijf hier uw ervaring

In het verleden een eettafel en tv-dressoir op maat laten maken.
Afgelopen vrijdag werd een op maat gemaakte meidenkast bezorgd.
Wederom een topproduct!

Scholten

Klantvriendelijke bedrijven: ze bestaan nog steeds! Kötter is er één van!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Set van vier stoelen en een tafel gekocht, voor in de keuken die qua maatvoering lastig is. Door op advies van de vriendelijke en vakkundige verkoopster er enen maatwerktafel van te maken, klopt het... Set van vier stoelen en een tafel gekocht, voor in de keuken die qua maatvoering lastig is. Door op advies van de vriendelijke en vakkundige verkoopster er enen maatwerktafel van te maken, klopt het allemaal perfect!

RH Steenbergen

Eetkamerstoelen

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden over het contact. Perfecte levering en prachtige stoelen. Kortom een dikke 10!

Fam. J. van der Straat

Kasten

Beschrijf hier uw ervaring

Kast op maat laten maken. Omdat het nogal lastig is om hem boven te krijgen, moest er een oplossing bedacht worden. Uiteindelijk is het precies geworden, wat we voor ogen hadden. Erg blij mee.

Familie Jansen van der Sligte

Fijn geholpen en uitstekende servicce

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgelegd wat onze wensen waren en daarmee goed geholpen.

Familie ter Beek

PRIMA SERVICE

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, prima levering en prima artikel.

Familie Kroezen

Warm en huiselijk ontvangst!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben in september 2015 de meubels besteld, maar waren nog niet in de gelegenheid om deze te plaatsen.
In overleg kon heel veel. In december hebben we een deel ontvangen en in januari 2016 kwam de eethoek incl. stoelen.

Je voelt je heel welkom als je de winkel binnen loopt. Je krijgt rustig de tijd om zelf rond te kijken en voor advies wordt ook de tijd genomen - onder het genot van een kop koffie!

Ook een pluim voor de bezorgers! Uitermate vriendelijk en behulpzaam!

Frans, je bent een top gastheer! En samen vormen jullie een mooi team!

Delis

Wat een verademing - Service kennen ze hier nog

Beschrijf hier uw ervaring

Laatste model van een uniek badkamermeubel werd door een vriendelijke jonge man bezorgd waarbij deze ons ook heeft geadviseerd hoe e.e.a. te behandelen.
Onderling contact tussen Kötter en...
Onderling contact tussen Kötter en ons was zeer aangenaam, waar er zonder mitsen en maren aan onze wens werd voldaan, daar kunnen ze in onze regio Noord-Holland, waar service ondergeschikt is aan alleen maar verkopen, nog eens wat van leren.
Top bedrijf

Hellewegen

Wij hebben een dressoir gekocht wat vermaakt moest worden naar onze wensen.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij waren verrast over de ontvangst, de verkoop en de aflevering. Het is precies geworden zoals we in gedachten hadden.

Van der Veen

Top!!

Beschrijf hier uw ervaring

Bank, kast, bijzettafels, eettafel en onze zelfontworpen kast komt van Kotter. Top service en altijd goed ontvangen in de showroom. Een echte aanrader.