Huizing

Je wordt er erg prettig geholpen
Goede kwaliteit van meubels
Frans en zijn vrouw zijn erg vriendelijke mensen
Wij hebben al onze meubels bij hun gekocht
En zeggen ook aan vrienden dat ze daar heen moeten gaan
Ook de mensen die de meubels bezorgen zijnook erg vriendelijk

Marleen Schreurs

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige, behulpzame mensen. Zelfs na de koop bieden ze een super service. Wij kochten een bank die niet de kleur had die wij hoopten. Zonder probleem en bijkomende kosten hielp Frans en zijn vrouw... Prettige, behulpzame mensen. Zelfs na de koop bieden ze een super service. Wij kochten een bank die niet de kleur had die wij hoopten. Zonder probleem en bijkomende kosten hielp Frans en zijn vrouw ons aan een andere bank. Ze willen écht dat je blij bent met het aangekochte product. En dat merk je aan alles. Ze zijn oprecht en ik durf een ieder hun aan te bevelen voor een prachtig meubelstuk.
Ik wil ze via deze weg nogmaals bedanken voor de tijd en moeite die ze voor ons namen. Bedankt. Gr. Gerrit en Marleen , Rijssen

Fam. H. Volkers

Geweldig bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn zeer service gericht, klantvriendelijk en in overleg is bijna alles mogelijk. Een echte aanrader

Marcel Fisscher

Super tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Gastvrije ontvangst in de zaak, veel aandacht en behulpzaam naar de klant toe.
Vertrouwen en afspraak nakomen, precies wat ik voor ogen had.

Vakmanschap !!

Super...
Gastvrije ontvangst in de zaak, veel aandacht en behulpzaam naar de klant toe.
Vertrouwen en afspraak nakomen, precies wat ik voor ogen had.

Vakmanschap !!

Super Frans!!

Carmen Sanderman

Fijne Twentse sfeer

Beschrijf hier uw ervaring

Al mijn meubels bij kotter Nijverdal gehaald. Ten eerste erg mooie meubels en ten tweede super gastvrije mensen. Mensen die je goede raad geven maar ook alle tijd voor je nemen. Ook het contact na... Al mijn meubels bij kotter Nijverdal gehaald. Ten eerste erg mooie meubels en ten tweede super gastvrije mensen. Mensen die je goede raad geven maar ook alle tijd voor je nemen. Ook het contact na de aankoop is erg prettig en alles wordt goed afgehandeld. Ik zou iedereen aanbevelen om bij Kötter in Nijverdal langs te komen! Als je deze mensen hebt ontmoet dan heb je zelfs moeite om er weg te komen, zo gastvrij en vriendelijk. Ik ben erg tevreden over deze mensen en kom graag weer bij hun.

fam. Goossen

Hoekbank

Beschrijf hier uw ervaring

Onze hoekbank is helemaal naar wens. Snelle levering en de bezorgers plaatsten de bank helemaal naar wens

F.Hopster

Goede behandeling spreekt aan.

Klantvriendelijk

Maarten

Goed advies over het product wat je koopt

Beschrijf hier uw ervaring

1 bank met afrika leer gekocht met 2 stoelen. Zeer goede qualiteit goed uitgekomen met de prijs! Frans neemt goed de tijd en dringt niets op!
De levering was top de heren pasten zeer goed op...
De levering was top de heren pasten zeer goed op en namen rustig de tijd om de meubels te plaatsten.
Er werd zelfs gevraagd of ze met hun vrachtwagen de oprit op mochten rijden ivm verzakkingen! Dikke pluim! Tot de volgende keer!

Familie van Heek

Geweldige meubels en even zo goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Wat zijn we blij met onze op maat gemaakte tafel helemaal naar onze wensen! Het was allemaal mogelijk! Geweldige stoelen, fauteuil en vitrinekast!
Fijn, warm ontvangst. Klantvriendelijk en ook...
Fijn, warm ontvangst. Klantvriendelijk en ook bezorging volgens afspraak en zeer netjes! Wij zijn Kötter fan!

Robert ter Haar

Robert

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden met de meubels. En een super goede service. Ik kom zeker een keer weer.