Paula Harmeling

Weer een mooi bankstel gekocht bij Kötter Werelds Wonen. Heel erg tevreden mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Super service. Frans Kötter hield ons keurig op de hoogte wanneer de meubels geleverd zouden worden.

Theun de Groot

Geweldig! Erg klantvriendelijk, aardig en prijstechnisch ook zeer realistisch. En niet onbelangrijk; prachtige meubels. Dus, kan deze winkel sterk aanbevelen!

Marjan

Vriendelijke mensen en hierdoor goede service. Telkens werd er snel gereageerd op vragen over de levering.

Lotte Bergen

Prachtige unieke tafel gekocht bij Kotter wonen Nijverdal.

Beschrijf hier uw ervaring

Super klantvriendelijk, uniek aanbod, top kwaliteit, fantastische service. Erg blij dat we gekozen hebben voor Kotter Wonen Nijverdal.

Fam. Freie

Goede ervaring. Klantvriendelijk. Mochten een fauteuil meenemen naar huis om te bekijken. Hebben daarna 2 van deze stoelen besteld. Bij aflevering heeft de bezorger ook onze (oude) bank naar een... Goede ervaring. Klantvriendelijk. Mochten een fauteuil meenemen naar huis om te bekijken. Hebben daarna 2 van deze stoelen besteld. Bij aflevering heeft de bezorger ook onze (oude) bank naar een ander adres (in het dorp) vervoerd. Super!!

Inge

Houten teak meubilair en bank gekocht.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Het meubilair kon in het magazijn blijven staan, totdat we deze geleverd wilden hebben. Top!

Bokhove

Super snell service! En zeer vriendelijk personeel!

Beschrijf hier uw ervaring

Geen verbeter punten! Zeer tevreden!

Hekman

Wij zijn super blij met onze meubelen!! De service was uitstekend, altijd wat lekkers bij de koffie of thee, klantvriendelijk, en het was altijd reuze gezellig om weer langs te komen. Maar ook zijn... Wij zijn super blij met onze meubelen!! De service was uitstekend, altijd wat lekkers bij de koffie of thee, klantvriendelijk, en het was altijd reuze gezellig om weer langs te komen. Maar ook zijn wij goed geholpen met het uitzoeken van onze meubelen, wij kregen hierbij goed advies!

Hans de Jong

Een echte top zaak, zeker een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb mijn complete inrichting bij Kötter wonen Nijverdal gehaald. Vanaf het eerste bezoek aan de winkel super vriendelijk behandeld en bij een volgend bezoek kennen ze je nog bij naam en word er... Ik heb mijn complete inrichting bij Kötter wonen Nijverdal gehaald. Vanaf het eerste bezoek aan de winkel super vriendelijk behandeld en bij een volgend bezoek kennen ze je nog bij naam en word er uiteraard weer een bakkie koffie aangeboden. De klantvriendelijk is top en ze hebben een mooi aanbod in de winkel tegen een keurige prijs. Ik raad deze zaak zeker aan. En als ik weer wat nodig ben ga ik zeker hier weer heen want hier slaag je altijd.

Familie. De Winter

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke benadering, goede service en kwalitatief zeer goede meubels.