Ilse

Goede kwaliteit meubels tegen redelijke prijzen!

Beschrijf hier uw ervaring

Uiterst vriendelijk personeel. Je voelt je heel welkom en ze geven je de tijd rustig rond te snuffelen. Contact verliep heel soepel en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Echt een aanrader!!

Ellen

Een fijne sfeer, hart voor de zaak! Erg fijn geholpen met onze nieuwe bank, ze helpen meedenken en geven eerlijk advies. De levertijd bleek uiteindelijk korter dan verwacht, helemaal geweldig! Een fijne sfeer, hart voor de zaak! Erg fijn geholpen met onze nieuwe bank, ze helpen meedenken en geven eerlijk advies. De levertijd bleek uiteindelijk korter dan verwacht, helemaal geweldig!
Wij komen zeker terug.

Jh wibbelink

Wij zijn erg tevreden over onze aankoop vd hoekbank bij Kötter. Erg klantvriendelijk. Ik kom er graag weer terug. De levertijd en de bezorging was ook erg goed en proffessioneel.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie showroom. Koffie staat klaar . Erg klantvriendelijk. Nemen alle tijd met je.
Ik kom er graag weer terug.

Ayse Özkan-Yildiz

Geweldig! Vriendelijk en duidelijk!
Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop. Een geweldig mooie bank.

M. G. H. Hoge Bavel

Wij zijn zeer tevreden over jullie. Erg klant gericht en jullie denken goed met de klant mee wat betreft de wensen van de klant. Het opnieuw bestellen van de eetkamerstoelen vonden we... Wij zijn zeer tevreden over jullie. Erg klant gericht en jullie denken goed met de klant mee wat betreft de wensen van de klant. Het opnieuw bestellen van de eetkamerstoelen vonden we geweldig. Wij zijn zeer tevreden en komen graag nog eens bij jullie terug.met vriendelijke groet familie hoge Bavel

B. De Haas

Zeer open en vriendelijke en boven alles zeer professionele hulp gehad bij het uitzoeken van de bank. Gastvrijheid en warmte zijn altijd aanwezig.
Tot en met levering alles zeer goed en...
Tot en met levering alles zeer goed en prettig afgehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Gastvrijheid, warmte, communicatie, productlevering, alles uitstekend.

Tom

Goed en behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

Ze helpen goed en denken graag mee

Bokdam

Wij hebben hier tot volle tevredenheid een heerlijke hoekbank gekocht. We zijn zeer vriendelijk geholpen, en de service was prima. Ook prijs/kwaliteit verhouding erg goed. We komen er zeker nog... Wij hebben hier tot volle tevredenheid een heerlijke hoekbank gekocht. We zijn zeer vriendelijk geholpen, en de service was prima. Ook prijs/kwaliteit verhouding erg goed. We komen er zeker nog vaker.

Fam. Kuhl

Wij zochten een nieuwe zitcombinatie en alvorens wij tot aankoop overgaan laten wij ons uitgebreid informeren, gaan zelf op onderzoek uit en gaan diverse malen naar meubeltoonzalen om stoffen te... Wij zochten een nieuwe zitcombinatie en alvorens wij tot aankoop overgaan laten wij ons uitgebreid informeren, gaan zelf op onderzoek uit en gaan diverse malen naar meubeltoonzalen om stoffen te kijken en uitgebreid voelen hoe de gewenste zitcombinatie zit. We zijn wat dat betreft best wel kritisch, het is géén pakje boter wat je even bij supermarkt haalt.

De nieuwe zitcombinatie moet lekker zitten en tenslotte een flink aantal jaren meegaan. Wij hadden helaas de pech dat onze favoriete zitcombinatie van Hollands fabricaat (Haveco Meubel model Pantani) (bijna) nergens te bezichtigen was in de door ons verlangde zitcomfort (binnenvering), kleur (Amazone Grey), zithoogte (46cm) en zitdiepte (54cm). We zijn dus het hele land door geweest om informatie te vergaren en zitcombinaties te proberen, het internet in combinatie met google was hierbij een welkome hulp.

Na ruim 3 maanden zoeken bleven er 2 variaties van de zitcombinatie over. Dan ga je kijken wie hem kan en wil leveren voor de meest gunstige prijs.

Daarbij hanteren we de volgende criteria:

1. Is de woonwinkel aangesloten bij het CBW, zo niet dan gaan we daar niet heen!
2. Via Google naam van de woonwinkel intypen + het woord klacht, wat komt daaruit en hoe wordt de klacht opgelost?
3. Via Klacht.nl naam van de woonwinkel intypen, wat komt daaruit en hoe wordt de klacht opgelost?
4. Via Klachtkompas.nl naam van de woonwinkel intypen, wat komt daaruit en hoe wordt de klacht opgelost?
5. Staat de woonwinkel op Facebook en wat zijn daar de recensies en berichten?
6. Worden mijn e-mails of telefoongesprekken met vragen naar behoren beantwoord?

Na bovenstaande eenvoudige controles vielen heel wat woonwinkels af (vooral de landelijk bekende woonwinkels).

Uiteindelijk bleven er 5 woonwinkels over die de bank konden leveren tegen een door ons aantrekkelijk gevonden prijs. Na nog wat specifiekere vragen bleef er een shortlist van 3 over.

Uiteindelijk was Kötter Wonen in Nijverdal de Woonwinkel die het beste uit de bus kwam en daar hebben wij de complete zitcombinatie (hoekbank bestaande uit 2x 2,5-zits met schuine hoek tezamen met een 1,5-zits fauteuil en een hocker) dan ook besteld.

Frans en zijn team weten (gelukkig) nog wat service is. Omdat we onze oude bank niet meer hadden kregen we gedurende de levertijd een leenbank te leen. Chapeau.

We gaan nu lekker genieten van onze nieuwe zitcombinatie geleverd door Kötter Meubelen uit Nijverdal.

Beschrijf hier uw ervaring

Hier heb je nog echte (ouderwetse) service.

Familie Daniels

Vriendelijk personeel, koffie staat altijd klaar

Beschrijf hier uw ervaring

Verkoper herkende ons van eerdere aankopen en heeft meegedacht met ons probleem en een passende oplossing geboden