Anouk Oonk/Maarten Kraesgenberg

Erg netjes en correct. Zijn zeer vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en een nette levering. Het persoonlijke contact was goed! Wij komen zeker een keer terug. Bevelen anderen dit ook aan.

Helga

Vriendelijke ontvangst, enthousiast en goed geholpen. Erg mooi opgezette showroom.

Beschrijf hier uw ervaring

Gemoedelijke en prettige sfeer. Geen verkooppraatjes of verloopsruk. Alles verliep conform gemaakte afspraken (levering e.d.)

Ellen van der Velde

Prachtige winkel, veel keuze en ontzettend klantvriendelijke eigenaren! Denken overal in mee, tot het aanbieden van tijdelijke meubels tot het onderhoud. Hier kunnen heel veel andere winkels een...

Beschrijf hier uw ervaring

De service en klantvriendelijkheid. Daarnaast de ruime keuze in een grote diversiteit aan prachtige meubelen!

C.M. Boorsma

Bedrijf dat echt klantgericht en klantvriendelijk is. Alles in werking stelt om de klant naar tevredenheid te helpen. Met het vriendelijke personeel is in overleg veel mogelijk. Ik kom er al zeker...

Beschrijf hier uw ervaring

Erg klantvriendelijk en een hele goede service. Alles wordt prima geregeld!

Ralf van der Harst

Wat een ontzettend fijne winkel. Hier kunnen vele andere winkels, personeel en eigenaren een puntje aan zuigen!
Klantvriendelijk, niet opdringerig en erg sociaal. De meubels die er staan zijn...

Beschrijf hier uw ervaring

Erg sociale eigenaren die één zijn met hun winkel. Vol passie en trots zorgen zij dat klanten zich goed voelen bij hun aankoop.

J. van de Werfhorst

Mijn ervaringen zijn heel goed, fijne winkel, goede service en erg vriendelijke mensen.

Hele nette afhandeling

Patricia

Super mooie zaak en heel erg fijn geholpen!
Wij komen hier zeker terug!👍👍

Tessa Assink

Goede service! Ruime keuze aan meubels. Vriendelijk personeel.

Harmsel, E

Goede service, laten je rustig rond kijken. Mooie meubels. Verlichting zou op sommige plekken beter kunnen.

Beschrijf hier uw ervaring

Valt veel af te spreken. Denken mee.

Van den Noort

Goede ontvangst . Geweldig geholpen en voor iedereen van harte aanbevolen. Ruime keuze en zeer smaakvol ingericht. Zeker aanrader .

Beschrijf hier uw ervaring

Goede keuze , en materialen kennis. Word eerlijk geholpen.