Goede service, goed bereikbaar, en prachtige pakken!

Wavin B.V.

Reeds enkele jaren " klant" bij Kalf als Zwarte Piet. Kleding is netjes en accesoires goed voor elkaar. Zoals ook bijv. een kleinood als een haarspeldje.

Goed materiaal, team is goed op elkaar afgestemd wie welke taak heeft.

Kwastes die gebruikt worden voor het schminken reinigen bij wissel van de ene " Piet" naar de andere " Piet". Zo'n kwastje verdwijnt in een oorschelp en in de neusgaten om alles goed te kunnen schminken. Dan is het wel zo hygienisch en prettig om deze tussendoor te reinigen.

Super goed geholpen.bij post no waren de bakkebaarden zoek geraakt.maar joris zorgde er voor dat wij met Dickens er goed uit zagen.
Echt super.

Kostuumhuis heeft mij met levering van een mooi kostuum goed geholpen met een ruime huurperiode. Ook heeft Kostuumhuis een klacht van mij (beoordelingsformulier kwam eerder dan borg) nadien correct...

Ruime huurperiode. Dat geeft tijdige zekerheid dat het kostuum geleverd is.

Soms duurt overboeking van de borg kennelijk wat langer door de bank. Ik zou het beoordelingsformulier sturen nadat dit bedrag hoogstwaarschijnlijk door de klant is ontvangen.

Jelmer

Goede ervaring. HAd twee bestellingen geplaatst omdat ik bij de eerste iets vergeten was. Daar had ik een mail over gestuurd, of de bestellingen bij elkaar gevoegd werden. Werd gelijk de volgende...

IKC DaVinci Zoetermeer

Een heel gastvrij en eerlijk bedrijf. Denken met je mee, zijn vriendelijk en weten van zaken

Vriendelijk, meedenkend, eerlijk, bereidwillig, goede service

Ga zo door als jullie doen en houd het service vaandel hoog

F. Nieuwenhuis/PV PuntUIT!

Wij zijn zeer tevreden met jullie. Alles wordt uitgevoerd zoals afgesproken. Vandaar dat we ook al zovele jaren bij jullie komen.

Tijdig contact opnemen, dan is zeer veel mogelijk. Prettige communicatie. Sint en pieten worden keurig geschminkt en aangekleed.

Ik heb geen verbeterpunten. Vooral zo doorgaan.

Peter Knol, Traffic Support

Perfect, duidelijk, goede service

Vriendelijke mensen, snelle reacties. Erg fijn bedrijf!

Huur van smoking

klant staat central, ook op gebied van bewerkelijke zaken. Zeer flexibel rond openingstijden

n.v.t.