Jaclize Sellis

Heel prettig

flexibel

J W

Super!

Kostuum ruim van te voren ophalen en genoeg tijd om terug te brengen.

Adrian Delange

Ervaring was zeer goed. Snel antwoord op mijn vragen bij Online Klantenservice. Pak op tijd geleverd. Pak zag er exact zo uit als op de website, was van goede kwaliteit en was daarbij ook duidelijk... Ervaring was zeer goed. Snel antwoord op mijn vragen bij Online Klantenservice. Pak op tijd geleverd. Pak zag er exact zo uit als op de website, was van goede kwaliteit en was daarbij ook duidelijk goed schoon. Door de bijgeleverde verzendbon, zonder moeite na gebruik ingeleverd bij PostNL punt. Echt ideaal.

Esther Bakels

Mooie mascotte pakken, zijn netjes en schoon. Prima service!

mr. T.E. Wolfswinkel

Goede communicatie, prettige mensen om mee samen te werken

Ik kreeg aanvankelijk de verkeerde toga. Die was wel heel mooi en bijzonder, maar niet de toga die ik nodig had. En ik was ms ook niet tot in de finesses duidelijk. Dus ms nog een keer checken en... Ik kreeg aanvankelijk de verkeerde toga. Die was wel heel mooi en bijzonder, maar niet de toga die ik nodig had. En ik was ms ook niet tot in de finesses duidelijk. Dus ms nog een keer checken en desnoods bij cliënt terugkomen op de het gevraagde.

Ben

Vakkundig en meedenkend ..

Breed assortiment

Niets noemenswaardigs

R de Leeuw

Echt top service

Heel goed geholpen en was ook zo klaar

Niks

Annemarie Spruijt

Zeer positief

enorm aanbod kleding, meedenken /advies, vriendelijk

W Jacobs

Zeer prettige ervaring; vakkundig advies; goede prijs/kwaliteitverhouding.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers met kennis van zaken

yolanda kip /de fluffels

Vond het niet leuk om 2 gaten te vinden in de kop van de kat en er zaten 2 verschillende handschoenen bij een originele en een andere,heb foto’s gestuurd ,ik weet wel dat het een 2 de handspak is... Vond het niet leuk om 2 gaten te vinden in de kop van de kat en er zaten 2 verschillende handschoenen bij een originele en een andere,heb foto’s gestuurd ,ik weet wel dat het een 2 de handspak is maar er stond duidelijk bij dat het schoon en gerepareerd zou aankomen en zag net nog weer een plek bij het oog net of het een afscheurpoging is geweest . Maar voor de rest is het een grappig pak en had het de volgende dag al in huis dat is wel weer een pluspunt Ga ook gerust mijn volgende pak hier bestellen