Morteza

Kosteloos bezwaar team hebben voor elkaar gekregen wat mij afgelopen een paar jaar was niet gelukt. Gemeente Dordrecht onterecht maakte hoge WOZ waarde voor mijn huis en mijn bezwaar werd ieder jaar... Kosteloos bezwaar team hebben voor elkaar gekregen wat mij afgelopen een paar jaar was niet gelukt. Gemeente Dordrecht onterecht maakte hoge WOZ waarde voor mijn huis en mijn bezwaar werd ieder jaar door Gemeente gelijk afgewezen. Dit jaar is door juridische help van Kosteloos Bezwaar team WOZ waarde van mijn huis 25000,euro verlaagd.

Beschrijf hier uw ervaring

ze hebben het echt goed gedaan.bedankt .
zonder juridische help van kosteloos bezwaar team was het mij dit jaar ook niet gelukt.

PT

Super uitkomst

Beschrijf hier uw ervaring

Echt grote bedragen zijn, afhankelijk van het IB-tarief, natuurlijk niet te behalen, maar het gaat ook om het principe dat de gemeente blijkbaar teveel rekent. En dat is best dubieus. Dus ik ben... Echt grote bedragen zijn, afhankelijk van het IB-tarief, natuurlijk niet te behalen, maar het gaat ook om het principe dat de gemeente blijkbaar teveel rekent. En dat is best dubieus. Dus ik ben heel tevreden.

De Vries

Uitstekende dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

nadat je je hebt aangemeld, neemt Kosteloos Bezwaar alle zorg van je over en hoef je je nergens meer zorgen over te maken. Absoluut de moeite waard geweest.

AM van Lankvelt

Mooi resultaat behaalt

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd goed op de hoogte gehouden

P.G. van Heesen

De nieuwe vaststelling is zeker juist omdat de vergelijking met de aangegeven panden al eerder is gebruikt en er grote afwijkingen in de bewuste panden is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind uw bezwaar op een juiste wijze behandeld.

J Kok

Ik ben prima geholpen door u medewerker van Kostenloos Bezwaar.

Prima contact.

Fargieva

Prima werk

Beschrijf hier uw ervaring

Had niet verwacht , maar het is gelukt .

albers

Zeer goed, communicatief sterk, klantgericht, stipt

Beschrijf hier uw ervaring

Goed resultaat, prettige feedback, alerte reacties

R. van der Sluijs

Gestroomlijnd

Zakelijk, prompt, correct

David

Mooie verlaging
Van 17k gerealiseerd. Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Aanvraag ging gemakkelijk helaas houd gemeente zich aan de maximale termijnen