W.Kruijsse

Negen

Beschrijf hier uw ervaring

Correcte communicatie en kundig personeel

Snijders

Goed en zakelijk

Goede informatie en afhandeling

anoniem

Top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat een bedrijf het maken van bezwaar kan vergemakkelijken en het verdere proces uit handen kan nemen.

Mara

Fantastisch geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd van begin tot einde goed op de hoogte gehouden en ze hebben echt hun best voor me gedaan. Ze zetten graag een stapje extra.

E van de Ven

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

communicatie via mail verliep correct en voldoende informatie werd verstrekt

Nick

Slecht bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Slecht bedrijf dat alleen maar uit is op de eerste vergoeding voor hun minimale bezwaar op de woz.
Ze gaan niet in beroep, want dat kost te veel.
De woz waarde was vlg. CBS en...
Ze gaan niet in beroep, want dat kost te veel.
De woz waarde was vlg. CBS en consumentenbond in 2023 17% gestegen. Mijn woz waarde is in 2023 verhoogd met liefst 27%.
En wat doet U, helemaal niets en fiets achter de uitslag aan om maar geen extra kosten te hoeven maken bij beroep.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Beste Nick,
Beste Nick,
Vervelend dat uw WOZ-waarde zo enorm is gestegen, maar het gaat om de WOZ-waarde onder aan de streep. Dat de WOZ-waarde flink is gestegen ten opzichte van vorig jaar is geen feit waaraan je rechten kan ontlenen, zo blijkt uit de jurisprudentie en onze ervaring. Beroep instellen o.b.v. dit argument is dan ook zinloos. De WOZ-waarde wordt ieder jaar op zichzelf bekeken. Wij maken de regels niet en vinden deze regels ook belachelijk. Echter, als rechters het argument niet honoreren, heeft het ook geen zin om beroep in te stellen. Als het zin heeft zouden wij wel in beroep gaan (ook hiervoor ontvangen wij een proceskostenvergoeding)

R. Strootman

Zeer teleurgesteld

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben de resultaten van het indienen van het bezwaar WOZ ontvangen.
Wij zijn hiervan uitermate teleurgesteld.
In uw wervingscampagne wordt met veel mooie woorden een bijzonder...
Wij hebben de resultaten van het indienen van het bezwaar WOZ ontvangen.
Wij zijn hiervan uitermate teleurgesteld.
In uw wervingscampagne wordt met veel mooie woorden een bijzonder resultaat voorgespiegeld.
Daarbij wordt gesteld dat wij als huiseigenaar ons alleen maar moeten aanmelden om de bezwaarprocedure in gang te zetten.
"KosteloosBezwaar" beloofd verder alles te zullen regelen.
Nou mooi niet... wij moesten allerlei formulieren invullen en foto's met toelichting opsturen.
En dan de proceskosten, taxatiekosten, administratiekosten van
€ 748,26 tegenover de paar euro die het bezwaar uiteindelijk oplevert.
Het is ronduit schandalig dat organisaties, zoals "KosteloosBezwaar", op deze manier gemeenschapsgelden bij de plaatselijke overheid weten weg te halen.
Als wij vooraf hadden geweten dat een WOZ bezwaar gewoon bij de gemeente kan worden ingediend en zo proceskosten,etc. niet nodig blijken te zijn, hadden we nooit onze belangen door "KosteloosBezwaar" laten behartigen.
We zullen dan ook elke gelegenheid benutten om anderen er op attent te maken een WOZ bezwaar gewoon bij de gemeente in te dienen.

R. Strootman.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Jammer dat u het zo ervaart. In uw geval was de verlaging inderdaad enorm laag en dit komt heel weinig voor. De meeste gemeenten verklaren het bewust niet eens gegrond bij een dergelijke lage... Jammer dat u het zo ervaart. In uw geval was de verlaging inderdaad enorm laag en dit komt heel weinig voor. De meeste gemeenten verklaren het bewust niet eens gegrond bij een dergelijke lage verlaging. Wij kunnen er echter niets aan doen dat de overheid m.b.t. uitbetaling van proceskostenvergoedingen geen rekening houdt met de hoogte van de verlaging van uw WOZ-waarde. De proceskostenvergoedingen zijn overigens verlaagd naar 25% van wat het was dus uw gebeden zijn verhoord 😉
Overigens de kosten voor het afhandelen van een bezwaarschrift dat u zelf indient bij een gemeente kost de gemeente echter ook honderden euro’s. Ambtenaren werken ook niet voor niets en werken wellicht minder hard 😉 Als u de maatschappij dus niet op kosten wil jagen, zou ik zeggen, dien dan helemaal geen bezwaar in.

Jeroen Timmermans

Erg nuttig!

Goede ervaring.

Hanssen

Heeft even geduurd, maar wel vaker bericht ontvangen over de afhandeling. Uiteindelijk wel tevreden met resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne terugkoppeling tijdens het onderzoek.
Jammer dat uiteindelijk alleen maar is gekeken naar de verkoopprijzen van andere woningen.

L.M de Jongh

De persoonlijke vriendelijke benadering in het contact is echt prettig.

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar heeft voor elkaar dat ik nooit voor elkaar zou hebben gekregen. Namelijk een verlaging van mijn WOZ waardoor ik minder hoef te betalen. Ze hebben een overzichtelijke portal waar je... Kosteloos bezwaar heeft voor elkaar dat ik nooit voor elkaar zou hebben gekregen. Namelijk een verlaging van mijn WOZ waardoor ik minder hoef te betalen. Ze hebben een overzichtelijke portal waar je de voortgang kunt volgen en ook het uploaden van informatie gaat makkelijk. Als je vragen hebt krijg je prettig en warm antwoord. En dat in een proces gestuurde afhandeling is dat bijzonder fijn.