Paul L

Heerlijk, vers eten dat goed wordt gepresenteerd. Wel aan de prijzige kant.

De Bieb voor de Zaanstreek

Goede catering, lekkere hapjes en denken mee met het aantal hapjes en drankjes! Altijd zeer tevreden. Ze komen het ook ruim op tijd brengen en weer ophalen.

dtevents

Snelle reacties op vragen, prettige communicatie en goede service en -levering.

Busch Company / Niels Busch

Open Communicatie, zeer toegankelijk en een prima service! Kwaliteit van de catering: top! Ben zeer tevreden.

Break Down

Een geweldige ervaring, volledig ontzorgt, heerlijk gegeten en gedronken en super kundige, vrolijke medewerkers.

Familie Klene

Prettige communicatie. Goede afspraken en service. Prima warme (TAPAS) gerechten!

Het winterbuffet 4 werd keurig op tijd geleverd en was echt heerlijk. Iedereen heeft ervan gesmuld en er was meer dan genoeg. Ook voor de vegetariërs in de groep. Topper voor mij waren de vergeten... Het winterbuffet 4 werd keurig op tijd geleverd en was echt heerlijk. Iedereen heeft ervan gesmuld en er was meer dan genoeg. Ook voor de vegetariërs in de groep. Topper voor mij waren de vergeten groenten, het zalmtartaartje en de stampot zoete aardappel. Ook hoe de warme maaltijden geserveerd werden in de warmhoudbakken was prima, zag er sjiek uit.

Van den Heuvel

De broodjes waren erg lekker.

Floramedia

Het eten is altijd van zeer goede kwaliteit, maar wat mij altijd het meest opvalt is hoe professioneel alles geregeld is. Overal is aan gedacht, het personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam.... Het eten is altijd van zeer goede kwaliteit, maar wat mij altijd het meest opvalt is hoe professioneel alles geregeld is. Overal is aan gedacht, het personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam. Je kan echt merken dat iedereen die bij Lust werkt, veel ervaring heeft. Prijzen zijn ook goed.