R. Folkertsma

Via via werd ons Lust Culinair aangeraden. Wij hadden een nasi goreng buffet voor 25 personen. De communicatie vooraf was snel en duidelijk. Het buffet zelf was super. Zowel kwaliteit als kwantiteit... Via via werd ons Lust Culinair aangeraden. Wij hadden een nasi goreng buffet voor 25 personen. De communicatie vooraf was snel en duidelijk. Het buffet zelf was super. Zowel kwaliteit als kwantiteit waren boven verwachting. Lust is een absolute aanrader!

Letty

Een heerlijk en goed buffet gehad zag er mooi verzorgd uit
Een aanrader!

Erg goede service en lekkere broodjes

Voor onze trainingen regelt Lust altijd de lunch en het buffet. Ze zijn altijd op tijd en het smaakt altijd heerlijk!

Afgelopen zondag verzorgde Lust voor de tweede keer een buffet voor ons. Dit keer een soepbuffet met als extra gehaktballetjes met basilicum mayonaise. Het was heerlijk. Alles werd warm gebracht. En... Afgelopen zondag verzorgde Lust voor de tweede keer een buffet voor ons. Dit keer een soepbuffet met als extra gehaktballetjes met basilicum mayonaise. Het was heerlijk. Alles werd warm gebracht. En de volgende dag werd de vaat weer opgehaald. Alles in goed overleg.

Yvonne Rost van der Putten

Fantastisch

Individuals design

Fantastisch! Denken goed mee en de kwaliteit van het eten is super!

Terravin B.V.

Lust Culinair Genieten is de beste partner voor het organiseren van events. Er wordt meegedacht, de materialen zijn van uitstekende kwaliteit, een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken,... Lust Culinair Genieten is de beste partner voor het organiseren van events. Er wordt meegedacht, de materialen zijn van uitstekende kwaliteit, een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken, betrouwbaar en professioneel.

Elaine Fung

We hadden een brunch van 16 personen, alles was uitstekend verzorgd!

We hebben heerlijk gegeten en genoten!

De flammkuchen moet even apart vermeld worden, helemaal top,...
We hadden een brunch van 16 personen, alles was uitstekend verzorgd!

We hebben heerlijk gegeten en genoten!

De flammkuchen moet even apart vermeld worden, helemaal top, absoluut een aanrader!

Prima geregeld