Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben over Lust Culinair geniet. Het eten was echt geweldig lekker! Alle mensen die ik had uitgenodigd hebben heerlijk gegeten. Bij een volgende gelegenheid ga ik... Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben over Lust Culinair geniet. Het eten was echt geweldig lekker! Alle mensen die ik had uitgenodigd hebben heerlijk gegeten. Bij een volgende gelegenheid ga ik zeker weer het eten bestellen bij Lust!

Ben Hooijschuur

Gisteren op mijn verjaardag catering laten verzorgen door Lust Catering. Het saté buffet was heel goed en smakelijk en mijn gasten hebben er heerlijk van genoten.

Alles administratief goed vastgelegd en ook stipt nagekomen. Vriendelijk personeel. Prima.

stadgenoot, pim de ruiter

Alles goed geregeld. plezierige bediening.

Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Er wordt erg goed met de klant meegedacht. Levering keurig op tijd.
De gehuurde spullen waren dik in orde, hapjes waren uitstekend en de biertap...
De gehuurde spullen waren dik in orde, hapjes waren uitstekend en de biertap was voor iedereen goed te bedienen.
Mede hierdoor een goed feest gehad!

Mooij

Was allemaal goed verzorgd op ons 50 jarig huwelijksdag.

Gemakkelijk te bestellen, op tijd geleverd en broodjes waren erg lekker

Ben zeer tevreden over de hapjes zeer exclusief en verrassend.Ga zo door

Barbara VTQ

Prima service! Snel, lekker, keurig aangeleverd!

Altijd zeer goed verzorgd en heerlijke broodjes