Koninklijke marine/ ZRMS Karel Doorman

Ik heb een ontzettend fijne samenwerking gehad. Een half jaar lang hebben wij dagelijks van hun service en producten mogen genieten. Deze zijn van een hoog standaard. De mensen van Lust zijn heel... Ik heb een ontzettend fijne samenwerking gehad. Een half jaar lang hebben wij dagelijks van hun service en producten mogen genieten. Deze zijn van een hoog standaard. De mensen van Lust zijn heel vriendelijk en vrijwel alles wat wij vroegen was mogelijk. De prijs kwaliteit verhouding ligt op een uitstekend gezond niveau.

De BBQ was uitstekend verzorgd.

A. Prins

Prima, heel tevreden

Heerlijke BBQ. Ik kan het iedereen aanbevelen hoe Lust de zorgen uit handen neemt.

Sven Joustra / M7 real estate

Top

Professioneel, goed meedenkend en meewerkend, prettige medewerkers.
luxe aparte hapjes die toch goed eetbaar c.q. hapbaar waren, top!

Justin Kooijman

Geweldig, fantastisch verzorgd, heerlijk eten en gezellige medewerkers! Kon niet beter!

Danny

Goed geregeld, kwaliteit en fijne mensen!

Perfect.
Levering op tijd.
Eten was heerlijk.
Prijs heel schappelijk
1 en al tevredenheid!

Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben over Lust Culinair geniet. Het eten was echt geweldig lekker! Alle mensen die ik had uitgenodigd hebben heerlijk gegeten. Bij een volgende gelegenheid ga ik... Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben over Lust Culinair geniet. Het eten was echt geweldig lekker! Alle mensen die ik had uitgenodigd hebben heerlijk gegeten. Bij een volgende gelegenheid ga ik zeker weer het eten bestellen bij Lust!