Bij lust zijn er weinig woorden nodig om goed geholpen te worden. Erg prettig zodat wij zelf druk kunnen zijn met andere dingen.

Antwoorden op mijn vragen vooraf kwamen snel, de communicatie was soepel en meedenkend. Alle beloftes rond brengen en ophalen van het serviesgoed werden nagekomen. Kortom het was prettig zaken... Antwoorden op mijn vragen vooraf kwamen snel, de communicatie was soepel en meedenkend. Alle beloftes rond brengen en ophalen van het serviesgoed werden nagekomen. Kortom het was prettig zaken doen.

Evean Zorg

Ervaring is goed. Vriendelijk, stipt en goeie kwaliteit.

Floramedia (Jennifer Veldt)

Mijn samenwerking met Lust Catering is iedere keer weer een feestje; er wordt snel een reactie gegeven op een verzoek per mail, ze denken met je mee, zijn flexibel en enorm enthousiast en het... Mijn samenwerking met Lust Catering is iedere keer weer een feestje; er wordt snel een reactie gegeven op een verzoek per mail, ze denken met je mee, zijn flexibel en enorm enthousiast en het belangrijkste; de catering is altijd smakelijk!

Jeroen / Geels&Co. koffie en thee

Gebruik zeer regelmatig de lunch van Lust en deze is altijd perfect verzorgd.

Karin de Vries/SMD Zaanstreek Waterland

Meerdere lunches en buffetten én een bbq

Goede service
Konden op het laatste moment nog bestellen
Goede service
Konden op het laatste moment nog bestellen
Hadden een Spaans buffet voor 20 personen waarvan 1 persoon gluten allergie heeft. Ook dit werd goed opgelost. Vriendelijke bezorgen die alles kwam brengen en goed uitleg gaf

Smit's Bouwbedrijf

Zeer flexibel en professioneel. Denkt graag mee in oplossingen.

Edgar

Alles op tijd gerealiseerd en een keurige bediening.
Alles conform afspraak.

Lieke - FMJ NW

Goede ervaring met Lust. Komen hun afspraken na. Op tijd. Wijzigingen zijn geen probleem. Eten en drank is van goede kwaliteit en lekker.