Eurest Services

Kwaliteit / flexibel / afspraak is afspraak

Farial - PLDS Europe

Ik ben vanaf dag 1 de grootste fan van Lust! Als PA hecht ik waarde aan flexibiliteit, kwaliteit, en betrouwbaarheid. Deze eigenschappen vind ik allemaal in terug in Lust. Een hele fijne partner om... Ik ben vanaf dag 1 de grootste fan van Lust! Als PA hecht ik waarde aan flexibiliteit, kwaliteit, en betrouwbaarheid. Deze eigenschappen vind ik allemaal in terug in Lust. Een hele fijne partner om mee samen te werken. Ik krijg vaak complimenten van gasten over de geweldige lunch terwijl ik deze slechts besteld heb; complimenten die wat mij betreft allemaal voor Lust zijn! het is fijn voor een cateringbedrijf in te kunnen staan en altijd verzekerd te zijn van een hoogstaande kwaliteit. Alle wensen, hoe klein ook, nemen zij serieus en voeren zij perfect uit. Zo werk ik zelf ook graag dus zie dit ook graag terug bij anderen! Voor mij staat Lust met stip op 1!

ADM Zaandam

Goede kwaliteit, Goede service. Goede communicatie.

Verkade

- Bestellingen kloppen vaak niet (incompleet)
- Geen rekening met wensen houden (bv veganistisch)
- Saladevis is iedere keer anders, soms alleen met zalm

Wij hebben een high tea gegeven en zijn heel tevreden. Het eten was heel lekker en zag er prachtig uit. Tevens was de communicatie met Lust Culinair erg prettig.

Plezierige service, niet moeilijk doen over een dag meer, afspraken nagekomen

Wendy van der Laan

Wij hebben een aantal keer hapjes besteld en die waren heerlijk. Zeer goede ervaring

Berendsen

Altijd zeer goede ervaringen met het bestellen van broodjes voor de lunch.
goede kwaliteit!

Annemieke Poppelier-Roor

Het was goed geregeld. Fijne ontvangst, duidelijke uitleg. Goed verzorgd.
Het was een gezellige avond. Heerlijk gegeten.

pladis Europe

Lust catering is een super leverancier! Alle producten zijn vers en voorbereid voor de vergaderingen. Maar wat ik het leukst vond, was de flexibiliteit bij het bestellen en het aanbrengen van... Lust catering is een super leverancier! Alle producten zijn vers en voorbereid voor de vergaderingen. Maar wat ik het leukst vond, was de flexibiliteit bij het bestellen en het aanbrengen van last-minute aanpassingen. Lust is een geweldig team en ik raad het iedereen aan!