Altijd goed , altijd op tijd , ook ad hock altijd behulpzaam.

Onlangs hebben wij een bruilofstfeest inclusief kookworkshop gehad bij Kookstudio Lust. Sommige gasten waren wat sceptisch over de workshop, maar daar kwamen zij heel snel op terug. Alles was al... Onlangs hebben wij een bruilofstfeest inclusief kookworkshop gehad bij Kookstudio Lust. Sommige gasten waren wat sceptisch over de workshop, maar daar kwamen zij heel snel op terug. Alles was al heel goed voorbereid. De workshops waren vrijblijvend. Wanneer je niet mee wilde doen dan was dat prima. Wilde je met ieder gerecht meedoen dan was dat ook mogelijk. Alles informeel, gezellig en het eten was geweldig lekker. Ook de ambiance is heel sfeervol. Kookstudio Lust bedankt voor de gezellige avond.

K. van Heijst / Plieger bv.

Communicatie is prima, eten is erg goed en de prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.
Al met al kan ik zeggen dat wij erg tevreden zijn en Lust Culinair in ons bestand hebben op genomen als cateraar voor de aankomende evenementen binnen ons cluster.

Gerda van Marle

Mijn ervaring is prima, op tijd bezorgd en de hapjes waren lekker

Yvette

Iedereen was dolenthousiast over de heerlijke hapjes (flammkuchen, wraps, minibroodjes)!

Wacker-Chemie Benelux BV

Goede ervaringen, betrouwbaar

Prima verzorgd

Aardige mensen en makkelijk met betalen, Wat ons verbaasde. Lekkere hapjes.
We konden de hapjes meenemen zonder te betalen.Het vertrouwen is dus groot. Wat ik prettig vind in deze tijd.

Goede ervaring, lekkere broodjes, goed belegd, vers: prima

Ducktrail BV

Wij maken voor onze gasten regelmatig gebruik van Lust Culinair. De service en kwaliteit zijn prima.