Madame Tussauds/ The Amsterdam Dungeon

Alles was prima geregeld. Het eten was heerlijk en de voorbereidingen liepen ook soepel.

Nynemans

Fantastisch!!!

I. Arends

Prima service en lekkere lunch!

Nelleke Remmers, Lassie Nederland

Heerlijke broodjes/hapjes, netjes op tijd bezorgd en het zag er fantastisch uit!

Wouter Eijben

Zeer goed! Netjes op tijd, vriendelijk contact tijdens het offertetraject, zeer professioneel en de hapjes waren heerlijk!

Eten en service was goed. Alleen jammer dat op zondag de 'afwas' niet kon worden opgehaald. Dan zit je toch de hele zondag nog met de 'resten'

Roos

Lust heeft een uitstekend diner verzorgd tijdens onze familiebijeenkomst. Alles was zeer smakelijk en goed geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar!

Stichting Zaanse Ondernemersdag

Betrouwbare en deskundige partij voor een culinaire bijdrage aan feestje, event of bijeenkomst.

1x hebben wij gewerkt met Lust Culinair, aangezien degene waar wij normaal mee werken bezet was die avond.
Iedereen was zeer tevreden met het eten.

Jennifer V. / Floramedia

Ik ken Lust Culinair Genieten al ruim 10 jaar en evenlang genieten wij hier al van hun producten en diensten.

Tot op de dag van vandaag zijn wij altijd erg tevreden over deze cateraar;...

Tot op de dag van vandaag zijn wij altijd erg tevreden over deze cateraar; ze komen hun afspraken na, ze 'verstaan' de wensen van de klant en denken goed mee, het zijn prettige persoonlijkheden in omgang, ze zijn altijd even enthousiast en behulpzaam, zowel in drukke en in superdrukke perioden, de catering is van zeer hoge kwalititeit, kortom wij zijn een zeer tevreden klant!