Gijs

Op www.KerstbomenWinkel.nl terecht gekomen nadat ik afgelopen zomer via www.Kopu.nl al nieuwe tuinkussens heb gekocht. De kwaliteit daarvan beviel mij uitermate goed. De Kerstboom is eveneens een... Op www.KerstbomenWinkel.nl terecht gekomen nadat ik afgelopen zomer via www.Kopu.nl al nieuwe tuinkussens heb gekocht. De kwaliteit daarvan beviel mij uitermate goed. De Kerstboom is eveneens een aanrader. Normaal gesproken moet je dat ding helemaal zelf modelleren; deze 'easy set-up' hoefde je bijna alleen maar op z'n kop te houden en de boom ziet er daardoor gelijk natuurlijk uit !

An De Wilde

Ik heb bestelling geplaatst op 11 december. Op 22 december nog altijd niets ontvangen. Ik kan vanuit België het telefoonnummer niet bellen en men reageert niet op een mailtje.

Kussen besteld. Was beschadigd. Op een zeer correcte manier is de klacht behandeld en opgelost.

Zeer positieve ervaring, vriendelijke serviceverlening

Snel, correct en vriendelijk

Via google op jullie site gekomen. Bij bestellen bleek later dat 1 van de hoezen niet beschikbaar was en kreeg hierover een keurige mail. Daarna heel goed geholpen via mailcontact en mooie hoezen... Via google op jullie site gekomen. Bij bestellen bleek later dat 1 van de hoezen niet beschikbaar was en kreeg hierover een keurige mail. Daarna heel goed geholpen via mailcontact en mooie hoezen besteld. Bij een volgende bestelling zal ik deze zeker weer via jullie site doen.

nelliemaas

het is een fijn bedrijf en betrouwbaar bestellen en binnen 1dag al in huis perfect.