Reactiesnelheid op uw aanvraag
Eindresultaat
Duidelijk
Kennis over verhuren van woningen
Overdracht
Vriendelijk
Website

Chieljan Wouda

Zeer tevreden over de dienstverlening van deze organisatie. Ik twijfelde al geruime tijd of ik mijn woning moest gaan verhuren maar ik had geen flauw idee wat de mogelijkheden waren. Nadat ik... Zeer tevreden over de dienstverlening van deze organisatie. Ik twijfelde al geruime tijd of ik mijn woning moest gaan verhuren maar ik had geen flauw idee wat de mogelijkheden waren. Nadat ik contact had opgenomen met dit bedrijf werd ik tot in de puntjes voorgelicht naar de mogelijkheden en werd op de hoogte gebracht van de zogenaamde leegstandswet die mij de mogelijkheid biedt om probleemloos mijn huis te kunnen verhuren, superblij mee!!

Zeer vriendelijke adviseurs, mensen met kennis van zaken die ervoor zorgen dat er enkel geschikte kandidaten worden voorgesteld waar ik een goed gevoel bij kreeg.
Men denk goed mee met de...
Men denk goed mee met de klant, erg prettig.

Niks op aan te merken, vooral zo doorgaan mensen. Jullie zijn bij mij altijd welkom voor een bak koffie!

A.R. Steen

Mijn woning staat al 1,5 jaar te koop en de kosten werden te hoog. Via Google op jullie site gekomen. Dezelfde dag nog een afspraak gepland! Veel informatie verkregen over de leegstandswet en hoe ik... Mijn woning staat al 1,5 jaar te koop en de kosten werden te hoog. Via Google op jullie site gekomen. Dezelfde dag nog een afspraak gepland! Veel informatie verkregen over de leegstandswet en hoe ik deze aan moest vragen. Mijn woning is nu voor 1 jaar verhuurd.

Veel informatie op website. Snelle reactie en professionele makelaar.

Geen.

Voskamp Vastgoed

Snel en goed mijn huis verhuurd

Erg vriendelijk en goede service !