L.Monsanto

Ik heb synofit 400ml nergens anders zo goedkoop besteld als bij jullie.
Bedankt hiervoor

sterk punt goedkope synofit 400 ml

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Bedankt voor je positieve reactie! Daar doen we het voor. Groet!

doe-s

Vlotte levering maar vreselijk duur

Ik kocht 50 gram bitterzout. Zag later dat dit voor dezelfde prijs elders ook te koop was maar elders kreeg ik een kilo!

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Wij hebben gekeken op de site of er aan onze kant een fout is gemaakt qua prijzen. Onze conclusie is dat de prijzen goed staan.
Volgens ons vergelijk je twee verschillende merken met elkaar. Je...
Volgens ons vergelijk je twee verschillende merken met elkaar. Je hebt Liever Gezond Episom zout bitterzout besteld, hiervoor varieëren de prijzen op internet tussen 5 euro en 6,25 euro. Dit product kost bij ons 5 euro.
Je had ook Jacob Hooy Bitterzout/Engelszout 1000G bij ons kunnen bestellen, dan had je voor een kilo 8.89 plus verzendkosten betaald.
Helaas hebben wij geen invloed op de keuze van een klant, als je een product bestelt leveren wij dat ook uit, ervan uitgaand dat dit het gewenste product is.
Bovenstaande tekst hebben wij 3 weken geleden ook gemaild en aangeboden, het product binnen 14 dagen na aankoop te retourneren. Wij hebben echter niets ontvangen.
Koopjesdrogisterij.nl

W Erasmus

Prontuit SLECHT! totaal klantonvriendelijk, heeft geen empathie bij ongewone situaties. Hier koop ik NOOIT weer, as dit is hoe jullie met klante omgaan. En het ergste is, het gaat niet over... Prontuit SLECHT! totaal klantonvriendelijk, heeft geen empathie bij ongewone situaties. Hier koop ik NOOIT weer, as dit is hoe jullie met klante omgaan. En het ergste is, het gaat niet over duisende euros, maar minder dan 100 euro, niet zo veel voor zo bedrijf, maar wel veel voor mij als particulier. Ik had telefonisch, per email en via social media kontakt en mijn verhaal met verzoek gesteld.... ze zij onwrikbaar.... Vandaar mijn resentie hier.

Mijn verhaal/verzoek aan Koopjesdrogisterij:
Ik heb op 10 Juli producten voor mijn hond bij Koopjesdrogisterij besteld. Deze is op 16 juli geleverd. Mijn hond is op 13 juli met een vergrote hart en lever gediagnoseerd. Zij waren heel slecht eraan toe, eet niet meer. Op woensdag 29 juli is zij dan ook aan een hartaanval overleden. Het pakketje van jullie, die ik voor haar heeft besteld, staat nog ongeopend in de kast. Mijn vraag aan jullie: het is 3 a 4 dagen buiten jullie aangegeven retour tijdsvak. maar omdat ik verder geen nut heeft aan deze supplementen voor mijn hond, hoop ik van harte dat ik deze pakket mag retouneren. Ik hoop dat Koopjesdrogisterij begrip heeft voor mijn verzoek. Retouneren van een pakket binnen het termijn is echt het laastste die mij bezig hield tijdens het crisis situatie van mijn hond.

wat mij betreft, nadat ik zo star wordt behandel na het overlijden van mijn hond - GEEN sterke punten

*** UPDATE *** Na overleg met collegas is er besloten dat ik, gezien de...

*** UPDATE *** Na overleg met collegas is er besloten dat ik, gezien de buitengewone omstandigheden, toch mijn pakket mag. Retouneren. Dankjewel daarvoor. Hierdoor bestel ik waarschijnlijk weer bij Koopjesdrogisterij.

Beter luister naar een klant wanneer die komen met een overmacht situatie, en niet zo rigied aan het regeltjes vasthouden

N van Herwijnen

Ik had mijn product besteld en geen bevestigingsmail gekregen. Toen ik daar achter aan belde werd alles netjes uitgezocht en bleek bij mij de fout te liggen, maar de bestelling al onderweg. Ik werd... Ik had mijn product besteld en geen bevestigingsmail gekregen. Toen ik daar achter aan belde werd alles netjes uitgezocht en bleek bij mij de fout te liggen, maar de bestelling al onderweg. Ik werd netjes te woord gestaan. Erg fijn allemaal.

Teuwen René

Zeer snelle en goedverzorgde levering, tevens een van de goedkoopste op de markt

Goede promoties waardoor je koopjes kan doen

E. Eitens

Erg goed, bijzondere snelle levering , lage prijzen en leuke vrolijke verpakking

Op woensdag besteld, donderdag al geleverd

Heidi

Erg tevreden! Om 23 uur besteld en 2 dagen later al in huis. Veel producten zijn een stuk goedkoper dan elders maar sommige zijn ook duurder. Wel even goed controleren dus.

Snel bezorgd, goedkoop

G van der Zwaag

Bestelling gedaan via de webwinkel, na ruim 1 maand ontvang ik een mail dat het product niet meer leverbaar is en of ik even mijn bankgegevens wil mailen zodat ik het bedrag binnen 2 weken weer op... Bestelling gedaan via de webwinkel, na ruim 1 maand ontvang ik een mail dat het product niet meer leverbaar is en of ik even mijn bankgegevens wil mailen zodat ik het bedrag binnen 2 weken weer op de rekening krijg gestort. (heb betaald middels Ideal) Kijk op de site en de door mij eerder "niet leverbare" producten staan nog gewoon op voorraad op de site.

Helaas geen sterke punten kunnen ontdekken

Producten besteld, na 1 maand mail dat de producten niet leverbaar zijn.
Ik kijk op de site en daar staan de producten nog gewoon op voorraad.

s.meijers

Een prima bedrijf, ik bestel er graag, jammer dat sommige artikel als Bolfo gold voor katten beduidend duurder is als bij andere websites, had liever alles in een besteld maar moet dan dit artikel... Een prima bedrijf, ik bestel er graag, jammer dat sommige artikel als Bolfo gold voor katten beduidend duurder is als bij andere websites, had liever alles in een besteld maar moet dan dit artikel bij een andere winkel hale.
Verder heel prima, tevreden klant.

Goede levering, meestal goed geprijst.
Niets mis mee, gewoon keurig.

Wellicht kunnen jullie iets aan de prijs van Bolfo vlooiendruppels voor katten doen zodat het rendabel is dit ook bij jullie te bestellen.

Henk Mak

Na een probleempje in de bestelling/levering, netjes opgelost door een dame van de aftersales.

oplossingsgericht en klantvriendelijk denken. Zo onderscheid je jezelf als webwinkel!