Hans Hoff

Zeer slecht. Ik heb een bestelling gedaan voor de SWISS multivitamines MAN 50+ omdat deze goedkoop waren. Daarnaast ook maar meteen andere producten besteld. De andere producten zijn wel aangekomen... Zeer slecht. Ik heb een bestelling gedaan voor de SWISS multivitamines MAN 50+ omdat deze goedkoop waren. Daarnaast ook maar meteen andere producten besteld. De andere producten zijn wel aangekomen maar de MAN 50+ niet. Voorlopig niet meer leverbaar maar op de site staan ze gewoon als OP VOORRAAD. Telefonische contact gezocht en na 4,5 uur pas terug gebeld. Email gestuurd en dan pas volgende dag antwoord. Niet het idee dat mijn klacht begrepen en gehoord is. Er is ook geen oplossing aangedragen in het mailverkeer.

De afhandeling van klachten door een competent iemand en niet door verschillende mensen die standaard empathische zinnen schrijven maar laten blijken dat zij niets van het probleem begrijpen. Als er... De afhandeling van klachten door een competent iemand en niet door verschillende mensen die standaard empathische zinnen schrijven maar laten blijken dat zij niets van het probleem begrijpen. Als er problemen zijn probeer deze dan op te lossen. Als producten niet meer op voorraad zijn zet dan niet op je site dat ze leverbaar zijn.

Goedemorgen Hans,
Goedemorgen Hans,
Fijn je even telefonisch gesproken te hebben! En natuurlijk dat we een oplossing gevonden hebben. De Swisse producten komen alsnog jouw kant op. Natuurlijk hopen wij je weer terug te zien als klant.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!

Marion van Berkel

ZEER SLECHT!!
feiten: plaats 30 mei 2017 een bestelling van Proset haarlak onder VOORUITBETALING!
ZEER SLECHT!!
Krijg 1 juni 2017 een update van Margriet: produkten besteld bij leverancier....kan elk moment binnenkomen....
2 juni 2017 nog steeds niet alles op voorraad wegens lang Pinsterweekend en Hemelvaart!!! huh????
8 juni 2017 Margriet meldt order wordt geannuleerd, haarlak niet meer leverbaar en ik word verzocht mijn bankrekeningnummer door te geven om het bedrag van € 32.45 terug te storten.
's morgens om 9.10 uur geef ik dit door.
Vrijdag mail ik maar weer eens met Margriet omdat het "bedrijf" telefonisch NIET te bereiken is, nooit!!!!
Margriet meldt: helaas de crediteuren administratie maakt alleen op donderdag geld over!!!!!!!!!???????????
Aangezien ik donderdagmorgen om 9.10 uur mijn bankrekeningnummer doorgegeven heb, WAAR BLIJFT MIJN GELD DAN??????
dus aspirant kopers, niet bestellen hier, is een waardeloze online iets.

geld per omgaande terugstorten als een produkt niet leverbaar is!!!
en betere communicatie...

Goedemiddag Marion,
Het was fijn om je even gesproken te hebben en dat het goed is gekomen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Natuurlijk hopen wij je terug te zien als klant.
Hartelijke...
Goedemiddag Marion,

Ricardo jager

Woensdag 31 mei een bestelling geplaatst, tot op heden 06 juni nog niets ontvangen.
Geen reactie via mail over onze bestelling hoe het er mee staat

Zorgen dat ze bereikbaar zijn

Goedemiddag Ricardo,
Erg vervelend dat je niet tevreden bent. Dit willen wij natuurlijk heel graag oplossen! Zojuist heb ik je voicemail ingesproken. Ook hebben wij meerdere keren een mail gestuurd en telefonisch geprobeerd contact te krijgen. Helaas zonder resultaat. Graag willen wij in contact komen om je alsnog blij te maken natuurlijk!

Anouschka

Beste Donja,
Beste Donja,
Bedankt voor je telefoontje nadat je mijn negatieve beoordeling had gelezen. Ik wil wel even mijn excuses maken voor die beoordeling. Het heeft idd iets langer geduurd, maar ik was wel erg ongeduldig... Mijn bestelling is vanavond binnen gekomen! Mvg, Anouschka

Goedemiddag Anouschka,
Erg fijn inderdaad dat alles goed is gekomen! We zien je natuurlijk graag weer terug als klant.

Ricardo jager

Geen reactie via mail over onze bestelling hoe het er mee staat

Zorgen dat ze bereikbaar zijn

Anouschka

Ik heb afgelopen woensdag een bestelling geplaatst en het is nu dinsdag en ik heb nog niks ontvangen. Zelfs geen track & trace code. Heb ook al een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Ik ga... Ik heb afgelopen woensdag een bestelling geplaatst en het is nu dinsdag en ik heb nog niks ontvangen. Zelfs geen track & trace code. Heb ook al een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Ik ga ervan uit dat ik mijn bestelling nog wel zal ontvangen, maar ik zal hier niet nog eens iets bestellen.

Goedemiddag Anouschka,
Erg fijn je telefonisch gesproken te hebben! Gelukkig is alles opgelost en goed gekomen.
Wij zien graag onze klanten blij en tevreden.
Hartelijke...
Goedemiddag Anouschka,
Wij zien graag onze klanten blij en tevreden.

Ann Kin

Vrijdagnammidag besteld en zaterdag geleverd in België!

Snelle en correcte levering

Ik vind geen farmatint 4N haarkleuring in jullie assortiment.
Ik vind geen farmatint 4N haarkleuring in jullie assortiment.
Een korting voor een bestelling boven een bepaald bedrag of voor een regelmatige klant zou wel fijn zijn. Zoals vorig jaar "bedankt2016"

Goedemiddag Ann Kin,
Wauw wat een leuke recensie zeg! Heel erg bedankt hiervoor. Wij zijn natuurlijk ook erg blij met jou als klant!
Donja van...
Goedemiddag Ann Kin,

lut de craene

Je moet vooraf betalen dus moet de bestelling ook in orde zijn! Een deel van de bestelling was niet juist! Dan hebben ze maar 4 dezelfde flessen geleverd. Dit wat ik nodig had, wou ik precies... Je moet vooraf betalen dus moet de bestelling ook in orde zijn! Een deel van de bestelling was niet juist! Dan hebben ze maar 4 dezelfde flessen geleverd. Dit wat ik nodig had, wou ik precies uitproberen voor beschadigde hoofdhuid en daarom bestelde ik dit daar natuurlijk. Dan moeten ze dit vooraf laten weten !!! ik had dit ook aangeraden aan een vriendin om dit uit te proberen en ik kan het nu zelfs niet geven want ik heb dit product niet ontvangen!

Beste Lut,
Deze review verrast ons. We hebben immers per mail al contact met elkaar gehad hierover?
Beste Lut,
ZARQA heeft onlangs de shampoo dandruff Sles vrij op de markt gebracht en dat is ideaal voor mensen met een beschadigde hoofdhuid of met een overgevoeligheid voor schuimende shampoos. De sles vrij shampoo schuimt niet en heeft toch dezelfde werking als de schuimende variant van de dandruff lijn. Beide shampoos werden al aangeboden in onze webshop en in de webshop van Drogisterij Aanbiedingen waar u bestelde, terwijl wij de gloednieuwe slesvrij nog niet op voorraad hebben. De twee soorten shampoos lijken erg op elkaar en daardoor heeft u per ongeluk 4 maal de schuimende variant ontvangen.
Zoals u in uw mail kunt lezen mag u de shampoos houden en sturen wij de Sles vrij direct na, zodra wij die hier op voorraad hebben. En dat zal snel zijn, want nieuwe en vernieuwde producten nemen wij graag op in ons assortiment.
Wij zijn natuurlijk ook benieuwd of u ook de werking van beide shampoos het zelfde vindt. We zouden het leuk vinden als u ons dat laat weten.
Fajona van den Oever
Droginet

Sofie

Al enkele keren hier zaken besteld, steeds snelle levering en alles in orde! 1 keer zat er een verkeerd product in de doos, maar na hierover contact te hebben opgenomen, werd het juiste product... Al enkele keren hier zaken besteld, steeds snelle levering en alles in orde! 1 keer zat er een verkeerd product in de doos, maar na hierover contact te hebben opgenomen, werd het juiste product onmiddellijk verzonden. Aanrader!

Snelle service en goede prijzen.

Goedemiddag,
Wauw dank je wel voor je super positieve review!
Echt tof!
Nicole Kruize

Brigitte

Prima ervaring,alles naar wens en verwachting.

Ik heb ,fatburner, multivitamine, visolie en knoflook plus paracetamol 500 Mg 50 tabletten besteld.
Deze artikelen scheelde mij de helft! met de plaatselijke drogisten.
Binnen 3 dagen...
Deze artikelen scheelde mij de helft! met de plaatselijke drogisten.
Binnen 3 dagen ontvangen,dus sneller dan verwacht,ondanks de paasdrukte,Goede vrijdag.
Prima verpakt en proefpakket melatonine thee.
Ik ben een tevreden klant en bestel de volgende keer weer.

Ik zou geen verbeterpunten weten,alles is naar wens en verwachting.

Dag Brigitte,
Wauw wat een super leuke recensie! Dank je wel!
Hier worden wij natuurlijk ontzettend blij van.
Nicole Kruize