A.B Kuis.

Voor het eerst vorige week donderdag iets besteld bij dit bedrijf.

Nog niets ontvangen, de ervaringen van anderen voorspellen niet veel goeds.

Heb een paar keer gebeld maar...

misschien om de verbinding in stand te houden tot er een medewerker beschikbaar is.

Pauw

Prima bezorging. Helaas te beroerd om vraag over de mail te bantwoorden

Goedemorgen Anne,
Dank voor je review. Die ziet er niet goed uit. Wat jammer!
We willen natuurlijk heel erg graag met je in contact komen om te vragen wat er is gebeurd of hoe we kunnen helpen.

Helaas hebben we niet je telefoonnummer. We kunnen wel zien dat je in juli een bestelling hebt geplaatst, maar we hebben daarover geen e-mail ontvangen?

Kun je ons bellen op: 0857 920181
Tussen 10 en 16 op werkdagen bereikbaar.
We kijken uit naar je telefoontje. Want we lossen graag ontevreden gevoel op.

Hartelijke groet Klantenservice van Koopjesdrogisterij

Anita Dokter

Voordelig, bestel altijd o.a. multi vitamine's van AOV en andere aanvullende supplementen. De levering duurt soms en paar dagen, maar sinds ik dat weet bestel ik op tijd van te voren.

Corieke

Prijs goed, maar langzame leveringstijd

Producten zijn goedkoop

Op 27-01 producten besteld en direct betaald met IDeal. Gisteren gebeld wanneer producten werden bezorgd. Hierover nog geen mail ontvangen. Bleek dat het pakket ergens op de werkvloer bleef hangen. Zou terug worden gebeld, maar kreeg in plaats daarvan een mail dat pakket was verzonden. Als het goed is wordt het vandaag bezorgd. Zou het erg prettig vinden als direct bij mijn bestelling werd aangegeven wanneer pakket wordt bezorgd.

Dag Corieke,
Dank je wel voor jouw reactie. We hebben jouw order bekeken. Doordat wij Zarqa en nog een ander product niet op voorraad hadden bleef jouw pakketje in de wacht staan. Had je vervolgens ook nog de pech dat er een weekend tussen zat. Daar ben je inderdaad niet goed over geïnformeerd. Hadden we wel moeten doen en dat kunnen we ook best goed. Maar blijkbaar is dat dit keer niet helemaal goed gegaan. Dank je wel voor je leerpunten. Daar gaan we mee aan de slag! En hopelijk tot de volgende keer, gaat dan vast wel goed. Groet Regina van Koopjesdrogisterij

L.Monsanto

Ik heb synofit 400ml nergens anders zo goedkoop besteld als bij jullie.
Bedankt hiervoor

sterk punt goedkope synofit 400 ml

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Bedankt voor je positieve reactie! Daar doen we het voor. Groet!

doe-s

Vlotte levering maar vreselijk duur

Ik kocht 50 gram bitterzout. Zag later dat dit voor dezelfde prijs elders ook te koop was maar elders kreeg ik een kilo!

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Wij hebben gekeken op de site of er aan onze kant een fout is gemaakt qua prijzen. Onze conclusie is dat de prijzen goed staan.

Volgens ons vergelijk je twee verschillende merken met elkaar. Je hebt Liever Gezond Episom zout bitterzout besteld, hiervoor varieëren de prijzen op internet tussen 5 euro en 6,25 euro. Dit product kost bij ons 5 euro.
Je had ook Jacob Hooy Bitterzout/Engelszout 1000G bij ons kunnen bestellen, dan had je voor een kilo 8.89 plus verzendkosten betaald.

Helaas hebben wij geen invloed op de keuze van een klant, als je een product bestelt leveren wij dat ook uit, ervan uitgaand dat dit het gewenste product is.

Bovenstaande tekst hebben wij 3 weken geleden ook gemaild en aangeboden, het product binnen 14 dagen na aankoop te retourneren. Wij hebben echter niets ontvangen.

Koopjesdrogisterij.nl

W Erasmus

Prontuit SLECHT! totaal klantonvriendelijk, heeft geen empathie bij ongewone situaties. Hier koop ik NOOIT weer, as dit is hoe jullie met klante omgaan. En het ergste is, het gaat niet over...

wat mij betreft, nadat ik zo star wordt behandel na het overlijden van mijn hond - GEEN sterke punten

*** UPDATE *** Na overleg met collegas is er besloten dat ik, gezien de buitengewone omstandigheden, toch mijn pakket mag. Retouneren. Dankjewel daarvoor. Hierdoor bestel ik waarschijnlijk weer bij Koopjesdrogisterij.

Beter luister naar een klant wanneer die komen met een overmacht situatie, en niet zo rigied aan het regeltjes vasthouden

N van Herwijnen

Ik had mijn product besteld en geen bevestigingsmail gekregen. Toen ik daar achter aan belde werd alles netjes uitgezocht en bleek bij mij de fout te liggen, maar de bestelling al onderweg. Ik werd...

Teuwen René

Zeer snelle en goedverzorgde levering, tevens een van de goedkoopste op de markt

Goede promoties waardoor je koopjes kan doen

E. Eitens

Erg goed, bijzondere snelle levering , lage prijzen en leuke vrolijke verpakking

Op woensdag besteld, donderdag al geleverd