Reviews

7.3 / 10
205 beoordelingen
Schrijf beoordeling

75% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

205 Reviews

Silva

8/10
(Bewerkt)

...

Sterke punten

...

Verbeterpunten of tips

...


P.C.Schneider

2/10

Dit is een zeer klant onvriendelijk bedrijf:
namelijk dit is voorgevallen wij hebben hier een bestelling geplaatst alleen blijkt het geleverde pakket niet het juiste artikel te zijn wat we...
Dit is een zeer klant onvriendelijk bedrijf:
namelijk dit is voorgevallen wij hebben hier een bestelling geplaatst alleen blijkt het geleverde pakket niet het juiste artikel te zijn wat we dachten.
Wij hadden in plaats een chocola product een zak laurierdrop(2 Kg) ontvangen misverstand aan onze kant i.v.m onjuiste code.
De doos hebben wij geopend en zagen toen dat het drop was i.p.v. chocola voor decoratie maar de plastic zak hebben wij niet geopend.
Wij hebben gelijk daarna contact opgenomen met de klantenservice van dit bedrijf en uitgelegd wat er was gebeurd, men zei stuur u het artikel maar terug in de orginele doos en dan krijgt u binnen de gestelde tijd in de voorwaarden u geld terug.
Mijn vrouw heeft opgebeld naar dit bedrijf en gevraagd of zij het pakket al hadden ontvangen daarop kregen zei als antwoord ja maar dat ze niet het geld terug kreeg omdat de doos geopend was.
Als reden gaven ze op dat ze het niet meer zo opnieuw konden verkopen omdat de zegel was verbroken, dames en heren we praten hier gewoon over een doos die met plakband dicht is gemaakt en waar het omgaat bij dit product nog steeds in een ongeopende plastic zak zat.
Het is ongelofelijk om met dit argument te komen dus dames en heren als je iets bij dit bedrijf koopt, dan moet je de doos niet open maken" anders verbreek je de zegel" je moet een röntgenscanner hebben om je product te bekijken.
Als er een loden Leeuw of koude douche uitgereikt moet worden dan komt dit bedrijf op de 1e plaatst wat een verbeelding hebben ze zeg.
We hebben nu gezegd als we het geld niet terug krijgen dan willen wij de 2 kg laurierdrop weer terug hebben dus die wordt naar terug gestuurd.
Ik begon er al mee in het begin dit is de laatste keer dat wij bij dit bedrijf wat gekocht hebben want van klantenservice weten ze niets af.
Was getekend
P.C.Schneider


Sterke punten

Nee slechte klantenservice men neemt geen verantwoording voor eerdere toezeggingen.

Verbeterpunten of tips

Een cursus nemen hoe om te gaan met consumeneten


L.A. den Adel

8/10

Na mijn eerdere (boze) reactie met betrekking tot de houdbaarheid van de geleverde Modifast, heeft koopjesdrogisterij alsnog en snel een nieuwe verpakking gezonden met een houdbaarheid van 6... Na mijn eerdere (boze) reactie met betrekking tot de houdbaarheid van de geleverde Modifast, heeft koopjesdrogisterij alsnog en snel een nieuwe verpakking gezonden met een houdbaarheid van 6 maanden. Dat is beter.


L.A. den Adel

6/10

Wij hebben Modifast Intensive Milkshakes en Modifast Intensive Pudding besteld op de website. Waren hier met flinke korting te bestellen.
Het zijn instant poeders, die normaal een lange...
Wij hebben Modifast Intensive Milkshakes en Modifast Intensive Pudding besteld op de website. Waren hier met flinke korting te bestellen.
Het zijn instant poeders, die normaal een lange houdbaarheid hebben.
De Milkshakes hebben een houdbaarheid van 9 maanden. Echter de Pudding heeft nog maar 6 Weken houdbaarheid.

Sterke punten

De aangename kortingen.

Verbeterpunten of tips

Vermeld dat het om afgeprijsde artikelen gaat, omdat de uiterste houdbaarheidsdatum nadert.
Het is mij ook niet altijd duidelijk hoeveel zakjes er in hoeveel verpakkingen zitten.


Koopjesdrogisterij.nl

10/10

Ik heb al verschillende keren op deze producten besteld. De levering verloopt altijd vlot, het wordt zorgvuldig verpakt. Ik ben heel te vrede.

Sterke punten

Ik kreeg vorige week mijn bestelling binnen, bij het controleren zag ik dat 1 product verkeerd was. Telefonisch contact opgenomen en heel correct verder geholpen. De bereidwilligheid tot een... Ik kreeg vorige week mijn bestelling binnen, bij het controleren zag ik dat 1 product verkeerd was. Telefonisch contact opgenomen en heel correct verder geholpen. De bereidwilligheid tot een oplossing was SUPER, steeds ook snelle reacties. De service van een bedrijf leer je op zulk soort momenten kennen. Ik wil jullie nogmaals bedanken.


Kars van der Veen

10/10

Supersnelle levering en directe respons van klantenservice. Er werkte iets niet op de website. Kreeg toch korting. Kan niet goedkoper online vinden. Aanrader

Sterke punten

Goedkoop
Supergoede klantenservice

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Dag Kars,

Wat een positieve recensie! Zijn we natuurlijk erg blij mee.
Bedankt!

Hartelijke groet,
Nicole Kruize
Koopjesdrogisterij


A.B Kuis.

6/10

Voor het eerst vorige week donderdag iets besteld bij dit bedrijf.

Nog niets ontvangen, de ervaringen van anderen voorspellen niet veel goeds.

Heb een paar keer gebeld maar...
Voor het eerst vorige week donderdag iets besteld bij dit bedrijf.

Nog niets ontvangen, de ervaringen van anderen voorspellen niet veel goeds.

Heb een paar keer gebeld maar de verbinding werd verbroken.


ik ben benieuwd.


Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

misschien om de verbinding in stand te houden tot er een medewerker beschikbaar is.


Pauw

4/10

Prima bezorging. Helaas te beroerd om vraag over de mail te bantwoorden

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemorgen Anne, Dank voor je review. Die ziet er niet goed uit. Wat jammer! We willen natuurlijk heel erg graag met je in contact komen om te vragen wat er is gebeurd of hoe we kunnen helpen.... Goedemorgen Anne, Dank voor je review. Die ziet er niet goed uit. Wat jammer! We willen natuurlijk heel erg graag met je in contact komen om te vragen wat er is gebeurd of hoe we kunnen helpen. Helaas hebben we niet je telefoonnummer. We kunnen wel zien dat je in juli een bestelling hebt geplaatst, maar we hebben daarover geen e-mail ontvangen? Kun je ons bellen op: 0857 920181 Tussen 10 en 16 op werkdagen bereikbaar. We kijken uit naar je telefoontje. Want we lossen graag ontevreden gevoel op. Hartelijke groet Klantenservice van Koopjesdrogisterij


Anita Dokter

8/10

Voordelig, bestel altijd o.a. multi vitamine's van AOV en andere aanvullende supplementen. De levering duurt soms en paar dagen, maar sinds ik dat weet bestel ik op tijd van te voren.


Corieke

6/10

Prijs goed, maar langzame leveringstijd

Sterke punten

Producten zijn goedkoop

Verbeterpunten of tips

Op 27-01 producten besteld en direct betaald met IDeal. Gisteren gebeld wanneer producten werden bezorgd. Hierover nog geen mail ontvangen. Bleek dat het pakket ergens op de werkvloer bleef hangen.... Op 27-01 producten besteld en direct betaald met IDeal. Gisteren gebeld wanneer producten werden bezorgd. Hierover nog geen mail ontvangen. Bleek dat het pakket ergens op de werkvloer bleef hangen. Zou terug worden gebeld, maar kreeg in plaats daarvan een mail dat pakket was verzonden. Als het goed is wordt het vandaag bezorgd. Zou het erg prettig vinden als direct bij mijn bestelling werd aangegeven wanneer pakket wordt bezorgd.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Dag Corieke, Dank je wel voor jouw reactie. We hebben jouw order bekeken. Doordat wij Zarqa en nog een ander product niet op voorraad hadden bleef jouw pakketje in de wacht staan. Had je vervolgens... Dag Corieke, Dank je wel voor jouw reactie. We hebben jouw order bekeken. Doordat wij Zarqa en nog een ander product niet op voorraad hadden bleef jouw pakketje in de wacht staan. Had je vervolgens ook nog de pech dat er een weekend tussen zat. Daar ben je inderdaad niet goed over geïnformeerd. Hadden we wel moeten doen en dat kunnen we ook best goed. Maar blijkbaar is dat dit keer niet helemaal goed gegaan. Dank je wel voor je leerpunten. Daar gaan we mee aan de slag! En hopelijk tot de volgende keer, gaat dan vast wel goed. Groet Regina van Koopjesdrogisterij