Ann Kin

Vrijdagnammidag besteld en zaterdag geleverd in België!

Snelle en correcte levering

Ik vind geen farmatint 4N haarkleuring in jullie assortiment.
Een korting voor een bestelling boven een bepaald bedrag of voor een regelmatige klant zou wel fijn zijn. Zoals vorig jaar "bedankt2016"

Goedemiddag Ann Kin,

Wauw wat een leuke recensie zeg! Heel erg bedankt hiervoor. Wij zijn natuurlijk ook erg blij met jou als klant!

Donja van Meurs

lut de craene

Je moet vooraf betalen dus moet de bestelling ook in orde zijn! Een deel van de bestelling was niet juist! Dan hebben ze maar 4 dezelfde flessen geleverd. Dit wat ik nodig had, wou ik precies...

Beste Lut,

Deze review verrast ons. We hebben immers per mail al contact met elkaar gehad hierover?

ZARQA heeft onlangs de shampoo dandruff Sles vrij op de markt gebracht en dat is ideaal voor mensen met een beschadigde hoofdhuid of met een overgevoeligheid voor schuimende shampoos. De sles vrij shampoo schuimt niet en heeft toch dezelfde werking als de schuimende variant van de dandruff lijn. Beide shampoos werden al aangeboden in onze webshop en in de webshop van Drogisterij Aanbiedingen waar u bestelde, terwijl wij de gloednieuwe slesvrij nog niet op voorraad hebben. De twee soorten shampoos lijken erg op elkaar en daardoor heeft u per ongeluk 4 maal de schuimende variant ontvangen.

Zoals u in uw mail kunt lezen mag u de shampoos houden en sturen wij de Sles vrij direct na, zodra wij die hier op voorraad hebben. En dat zal snel zijn, want nieuwe en vernieuwde producten nemen wij graag op in ons assortiment.
Wij zijn natuurlijk ook benieuwd of u ook de werking van beide shampoos het zelfde vindt. We zouden het leuk vinden als u ons dat laat weten.

Fajona van den Oever
Droginet

Sofie

Al enkele keren hier zaken besteld, steeds snelle levering en alles in orde! 1 keer zat er een verkeerd product in de doos, maar na hierover contact te hebben opgenomen, werd het juiste product...

Snelle service en goede prijzen.

Goedemiddag,

Wauw dank je wel voor je super positieve review!
Echt tof!

Brigitte

Prima ervaring,alles naar wens en verwachting.

Ik heb ,fatburner, multivitamine, visolie en knoflook plus paracetamol 500 Mg 50 tabletten besteld.
Deze artikelen scheelde mij de helft! met de plaatselijke drogisten.
Binnen 3 dagen ontvangen,dus sneller dan verwacht,ondanks de paasdrukte,Goede vrijdag.
Prima verpakt en proefpakket melatonine thee.
Ik ben een tevreden klant en bestel de volgende keer weer.

Ik zou geen verbeterpunten weten,alles is naar wens en verwachting.

Dag Brigitte,

Wauw wat een super leuke recensie! Dank je wel!
Hier worden wij natuurlijk ontzettend blij van.

Silva

P.C.Schneider

Dit is een zeer klant onvriendelijk bedrijf:
namelijk dit is voorgevallen wij hebben hier een bestelling geplaatst alleen blijkt het geleverde pakket niet het juiste artikel te zijn wat we...

Nee slechte klantenservice men neemt geen verantwoording voor eerdere toezeggingen.

Een cursus nemen hoe om te gaan met consumeneten

L.A. den Adel

Na mijn eerdere (boze) reactie met betrekking tot de houdbaarheid van de geleverde Modifast, heeft koopjesdrogisterij alsnog en snel een nieuwe verpakking gezonden met een houdbaarheid van 6...

L.A. den Adel

Wij hebben Modifast Intensive Milkshakes en Modifast Intensive Pudding besteld op de website. Waren hier met flinke korting te bestellen.
Het zijn instant poeders, die normaal een lange...

De aangename kortingen.

Vermeld dat het om afgeprijsde artikelen gaat, omdat de uiterste houdbaarheidsdatum nadert.
Het is mij ook niet altijd duidelijk hoeveel zakjes er in hoeveel verpakkingen zitten.

Koopjesdrogisterij.nl

Ik heb al verschillende keren op deze producten besteld. De levering verloopt altijd vlot, het wordt zorgvuldig verpakt. Ik ben heel te vrede.

Ik kreeg vorige week mijn bestelling binnen, bij het controleren zag ik dat 1 product verkeerd was. Telefonisch contact opgenomen en heel correct verder geholpen. De bereidwilligheid tot een oplossing was SUPER, steeds ook snelle reacties. De service van een bedrijf leer je op zulk soort momenten kennen. Ik wil jullie nogmaals bedanken.

Kars van der Veen

Supersnelle levering en directe respons van klantenservice. Er werkte iets niet op de website. Kreeg toch korting. Kan niet goedkoper online vinden. Aanrader

Goedkoop
Supergoede klantenservice

Dag Kars,

Wat een positieve recensie! Zijn we natuurlijk erg blij mee.
Bedankt!