Anneke van Brummelen

Degelijk en etrouwbaar

Uitstekende verpakking en snelle service.

Goedemorgen Anneke,

Wauw wat een leuke review! Erg bedankt!

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kun je ons altijd mailen naar:
Info@koopjesdrogisterij.nl

Donja

Pierre-Henri Vanbesien Buro des Gestion

Pakket werd verstuurd met coordinaten die niet volledig werden vermeld, terwijl deze wel werden doorgegeven. Dit is belangrijk omdat de leveringsadres een shoppingcenter is. Pakket werd bezorgd...

Onmiddellijke reactie via mail

Daadwerkelijke oplossing? Is onze taak niet om het pakketje te gaan opzoeken in een shopping waar 1500 mensen werken.

Tineke Meyers

Een fijne en zeer klantvriendelijke webwinkel. Ik zal hier zeker verder mijn bestellingen doen.
En als er iets misgaat, dan wordt dat sympathiek en gul opgelost. Dus voor mij vijf sterren!

Goede en persoolijk gerichte communicatie en niet alleen 'klant- maar ook mensgericht'

Houen zo!

Goedemorgen Tineke,

Wauw wat een fijne en lieve review! Ontzettend bedankt en tot een volgende bestelling!
Hier doen wij het voor! Super.

Huijsmans

Aangeboden product besteld en zou binnen 3 dagen in huis moeten zijn ! Eerst twee weken moeten wachten , en daarna te horen gekregen dat het product niet te leveren is . Het geld zou gelijk...

Goedemiddag,

Ojee dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zoals ik kan zien is het aankoopbedrag ondertussen teruggestort. Er is helaas iets mis gegaan. Onze excuses hiervoor!

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!

Hans Hoff

Zeer slecht. Ik heb een bestelling gedaan voor de SWISS multivitamines MAN 50+ omdat deze goedkoop waren. Daarnaast ook maar meteen andere producten besteld. De andere producten zijn wel aangekomen...

De afhandeling van klachten door een competent iemand en niet door verschillende mensen die standaard empathische zinnen schrijven maar laten blijken dat zij niets van het probleem begrijpen. Als er problemen zijn probeer deze dan op te lossen. Als producten niet meer op voorraad zijn zet dan niet op je site dat ze leverbaar zijn.

Goedemorgen Hans,

Fijn je even telefonisch gesproken te hebben! En natuurlijk dat we een oplossing gevonden hebben. De Swisse producten komen alsnog jouw kant op. Natuurlijk hopen wij je weer terug te zien als klant.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!

Marion van Berkel

ZEER SLECHT!!
feiten: plaats 30 mei 2017 een bestelling van Proset haarlak onder VOORUITBETALING!
Krijg 1 juni 2017 een update van Margriet: produkten besteld bij leverancier....kan elk...

geld per omgaande terugstorten als een produkt niet leverbaar is!!!
en betere communicatie...

Goedemiddag Marion,

Het was fijn om je even gesproken te hebben en dat het goed is gekomen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Natuurlijk hopen wij je terug te zien als klant.

Ricardo jager

Woensdag 31 mei een bestelling geplaatst, tot op heden 06 juni nog niets ontvangen.
Geen reactie via mail over onze bestelling hoe het er mee staat

Zorgen dat ze bereikbaar zijn

Goedemiddag Ricardo,

Erg vervelend dat je niet tevreden bent. Dit willen wij natuurlijk heel graag oplossen! Zojuist heb ik je voicemail ingesproken. Ook hebben wij meerdere keren een mail gestuurd en telefonisch geprobeerd contact te krijgen. Helaas zonder resultaat. Graag willen wij in contact komen om je alsnog blij te maken natuurlijk!

Anouschka

Beste Donja,
Bedankt voor je telefoontje nadat je mijn negatieve beoordeling had gelezen. Ik wil wel even mijn excuses maken voor die beoordeling. Het heeft idd iets langer geduurd, maar ik...

Goedemiddag Anouschka,

Erg fijn inderdaad dat alles goed is gekomen! We zien je natuurlijk graag weer terug als klant.

Ricardo jager

Geen reactie via mail over onze bestelling hoe het er mee staat

Zorgen dat ze bereikbaar zijn

Goedemiddag Ricardo,

Anouschka

Ik heb afgelopen woensdag een bestelling geplaatst en het is nu dinsdag en ik heb nog niks ontvangen. Zelfs geen track & trace code. Heb ook al een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Ik ga...

Goedemiddag Anouschka,

Erg fijn je telefonisch gesproken te hebben! Gelukkig is alles opgelost en goed gekomen.
Wij zien graag onze klanten blij en tevreden.