Ivo Ooghe

Ik maak al meer dan een jaar gebruik van de service van koopjesdrogisterij.
Wanneer er een artikel niet op voorraad is, wordt hier normaal gezien over bericht.
Ook als er vertraging op...
Ik maak al meer dan een jaar gebruik van de service van koopjesdrogisterij.
Ook als er vertraging op een levering zit, wordt hier normaal gezien over gecommuniceerd.

Toen ik in november bestelde, duurde de levering langer dan normaal.
Bij mijn bestelling van december zat er een artikel niet bij, wel een creditfactuur 01009466.
Dit bedrag werd echter niet terug gestort en op mijn 4 mails om meer informatie werd niet geantwoord.
Drukke periode of niet, geen manier om een trouwe klant te behandelen.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Ivo, Fijn om je even gesproken te hebben en dat het opgelost is! Maar erg vreemd dat onze e-mails niet aankomen. Dit gaan we samen even testen! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen... Beste Ivo, Fijn om je even gesproken te hebben en dat het opgelost is! Maar erg vreemd dat onze e-mails niet aankomen. Dit gaan we samen even testen! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kun je ons altijd mailen naar: Info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja van Koopjesdrogisterij

Jake.

Na veel negatieve beoordelingen maar ook de positieve gelezen te hebben, heb ik de gok genomen om wat te bestellen. Eest durfde ik het niet aan omdat de beoordelingen zo negatief waren. Maar het... Na veel negatieve beoordelingen maar ook de positieve gelezen te hebben, heb ik de gok genomen om wat te bestellen. Eest durfde ik het niet aan omdat de beoordelingen zo negatief waren. Maar het pakket kwam keurig netjes op de derde dag na bestelling aan. In een keurige stevige doos, met zelfs een leuk presentje om uit te proberen.
Ik vermoed doordat we zo verwend zijn door veel bedrijven dat we het gelijk de volgende dag in huis hebben, dat we dit geduld helaas niet meer hebben als het twee dagen langer duurt, wat overigens ook aangegeven is, en daarom gelijk negatief beoordelen. Daarom vond ik het eens een goede reden om een feedback te geven over de goede verzorging van mijn aangevraagde producten. Namens een zeer tevreden klant.

De prijs kwaliteit vergeleken met andere sites.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Jacqueline, Wat een leuke review om te lezen! Heel erg bedankt! Wij doen graag onze best om onze klanten blij te maken. Tot een volgende keer. Hartelijke groet... Beste Jacqueline, Wat een leuke review om te lezen! Heel erg bedankt! Wij doen graag onze best om onze klanten blij te maken. Tot een volgende keer. Hartelijke groet Donja Koopjesdrogisterij

Hoefsloot

Product was op voorraad en binnen 1 dag geleverd top

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemiddag, Wat een fijne review om te lezen! Bedankt hiervoor. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kan je ons altijd mail naar: info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke... Goedemiddag, Wat een fijne review om te lezen! Bedankt hiervoor. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kan je ons altijd mail naar: info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja Koopjesdrogisterij

Henriette

Producten zijn binnen 3 dagen op zaterdag geleverd. Helaas miste er 1 product. Ik mailde dat meteen zaterdag en kreeg per kerende mail een vriendelijke verontschuldiging en de belofte dat het... Producten zijn binnen 3 dagen op zaterdag geleverd. Helaas miste er 1 product. Ik mailde dat meteen zaterdag en kreeg per kerende mail een vriendelijke verontschuldiging en de belofte dat het product z.s.m. nageleverd zou worden. Op maandag vond ik het al bij de post met een heleboel monstertjes erbij en een vriendelijk handgeschreven kaartje. Super vriendelijk en efficient!

Snelle, betrouwbare en vriendelijke reactie op foute levering.

Meteen alles goed leveren.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Oh wat ontzettend fijn om te lezen!
Bedankt voor deze leuke revieuw.

Hartelijke groet,
Chayenne
Koopjesdrogisterij

B. Santenera

Verkeerde producten geleverd na twee weken wachten. Klantenservice erg onvriendelijk.

Nee.

Bestellen bij ander bedrijf.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemiddag, Helaas kan ik geen gegevens van je vinden via het e-mailadres wat hier aangegeven staat. Ik zou heel graag contact met je opnemen om deze klacht te bespreken en op te lossen.... Goedemiddag, Helaas kan ik geen gegevens van je vinden via het e-mailadres wat hier aangegeven staat. Ik zou heel graag contact met je opnemen om deze klacht te bespreken en op te lossen. Zou jij je e-mailadres/telefoonnummer door willen geven dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op. Hartelijke groet, Chayenne Koopjesdrogisterij

Adriene

Geen vlotte bezorging .Als alles op voorraad is kan dat met 2 dagen toch binnen zijn. Niet dus.

Betere communicatie.Via webaccount kun je de bestelling niet volgen.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemiddag, Wat fijn dat ik je net telefonisch heb gesproken en dat we er samen uit zijn gekomen. Mocht je nog vragen hebben dat hoor ik het graag. Hartelijke groet, Chayenne... Goedemiddag, Wat fijn dat ik je net telefonisch heb gesproken en dat we er samen uit zijn gekomen. Mocht je nog vragen hebben dat hoor ik het graag. Hartelijke groet, Chayenne Koopjesdrogisterij

Anneke van Brummelen

Degelijk en etrouwbaar

Uitstekende verpakking en snelle service.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemorgen Anneke, Wauw wat een leuke review! Erg bedankt! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kun je ons altijd mailen naar: Info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke... Goedemorgen Anneke, Wauw wat een leuke review! Erg bedankt! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kun je ons altijd mailen naar: Info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja Koopjesdrogisterij

Pierre-Henri Vanbesien Buro des Gestion

Pakket werd verstuurd met coordinaten die niet volledig werden vermeld, terwijl deze wel werden doorgegeven. Dit is belangrijk omdat de leveringsadres een shoppingcenter is. Pakket werd bezorgd... Pakket werd verstuurd met coordinaten die niet volledig werden vermeld, terwijl deze wel werden doorgegeven. Dit is belangrijk omdat de leveringsadres een shoppingcenter is. Pakket werd bezorgd aan een persoon, die bij ons onbekend is.
Wij wachten op de bestelling en dragen de gevolgen niet van het vermist pakje.

Onmiddellijke reactie via mail

Daadwerkelijke oplossing? Is onze taak niet om het pakketje te gaan opzoeken in een shopping waar 1500 mensen werken.

Tineke Meyers

En als er iets misgaat, dan wordt dat sympathiek en gul opgelost. Dus voor mij vijf sterren! Een fijne en zeer klantvriendelijke webwinkel. Ik zal hier zeker verder mijn bestellingen doen.

Goede en persoolijk gerichte communicatie en niet alleen 'klant- maar ook mensgericht'

Houen zo!

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemorgen Tineke, Wauw wat een fijne en lieve review! Ontzettend bedankt en tot een volgende bestelling! Hier doen wij het voor! Super. Hartelijke groet, Donja van... Goedemorgen Tineke, Wauw wat een fijne en lieve review! Ontzettend bedankt en tot een volgende bestelling! Hier doen wij het voor! Super. Hartelijke groet, Donja van Meurs Koopjesdrogisterij

Huijsmans

Aangeboden product besteld en zou binnen 3 dagen in huis moeten zijn ! Eerst twee weken moeten wachten , en daarna te horen gekregen dat het product niet te leveren is . Het geld zou gelijk... Aangeboden product besteld en zou binnen 3 dagen in huis moeten zijn ! Eerst twee weken moeten wachten , en daarna te horen gekregen dat het product niet te leveren is . Het geld zou gelijk gecrediteerd worden , maar zitten daar nu nog op te wachten .

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemiddag, Ojee dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zoals ik kan zien is het aankoopbedrag ondertussen teruggestort. Er is helaas iets mis gegaan. Onze excuses hiervoor! Mocht je nog... Goedemiddag, Ojee dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zoals ik kan zien is het aankoopbedrag ondertussen teruggestort. Er is helaas iets mis gegaan. Onze excuses hiervoor! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag! Hartelijke groet, Donja van Meurs Koopjesdrogisterij