Bruno Santenelli

Eens maar nooit weer. Zeer klantonvriendelijk en fout na fout. Na arrogante gedrag toch na lang aandringen geld terug. Zeer onbetrouwbaar, dus wees gewaarschuwd!

Geen enkele.

Ik bestel er nooit weer. Dat dit nog kan in deze tijd, had al lang gesloten moeten zijn.

Michel

Helaas zit ik ook 3 dagen te wachten op mijn bestelling, of een eventuele mail dat de bezorging vertraagd is... zoals jullie beloven op de website.
Tot op heden helemaal niks en we gaan nu...
Tot op heden helemaal niks en we gaan nu het weekend in, dus krijg ik hopelijk na 6 dagen een keer feedback of mijn bestelling thuis?
Ik heb vaker bij jullie besteld, maar toen ging het toch wel wat beter! iets veranderd in het systeem?
Ik betaal toch € 4.95 extra voor de bezorging, dan mag je toch meer verwachten van de service.

Het bestellen is makkelijk en overzichtelijk.
Leuke aanbiedingen.

Als je iets belooft, kom het dan ook na.
Weg met die verzendkosten boven de bestellingen van € 20,- of hoger,
bereken dit gewoon door in de prijs van de producten.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Michel, Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet op tijd verzonden is. Dat is natuurlijk absoluut niet onze bedoeling! Zoals ik kan zien heeft mijn collega hierover al een mail... Beste Michel, Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet op tijd verzonden is. Dat is natuurlijk absoluut niet onze bedoeling! Zoals ik kan zien heeft mijn collega hierover al een mail gestuurd met uitleg. Je bestelling is ondertussen al door ons verzonden. Dat is fijn! Deze mag je morgen tegemoet zien. Excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je altijd mailen naar: Info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja van Koopjesdrogisterij

sarah

Levertijd is 1 tot 3 werkdagen ( staat op de site), dat is precies de reden waarom ik hier besteld had en niet ergens anders. Alle producten waren op voorraad, ook expliciet gecheckt. Nu 3 dagen... Levertijd is 1 tot 3 werkdagen ( staat op de site), dat is precies de reden waarom ik hier besteld had en niet ergens anders. Alle producten waren op voorraad, ook expliciet gecheckt. Nu 3 dagen later krijg ik te horen dat de producten nog niet eens onderweg zijn. Heb gister maar ergens anders besteld zodat ik het wel voor het weekend binnen heb.

nog niet, heb de producten ook nog niet binnen.

eerlijke informatie op de website. Ookal zijn de producten op voorraad kan de levertijd nog steeds meer dan 1-3 werkdagen zijn. 1-3 dagen levertijd en binnen 1 tot 3 dagen verzonden wordt ook door... eerlijke informatie op de website. Ookal zijn de producten op voorraad kan de levertijd nog steeds meer dan 1-3 werkdagen zijn. 1-3 dagen levertijd en binnen 1 tot 3 dagen verzonden wordt ook door elkaar heen gebruikt.

Afspraken worden tot op heden niet nagekomen. Info op website klopt niet. Zondagavond bestelling geplaatst. Produkten op voorraad en leverbaar binnen 1-3 werkdagen. Woensdag email ontvangen.... Afspraken worden tot op heden niet nagekomen. Info op website klopt niet. Zondagavond bestelling geplaatst. Produkten op voorraad en leverbaar binnen 1-3 werkdagen. Woensdag email ontvangen. Produkten zouden ieder moment binnen komen. Anders binnen enkele dagen weer een email. Het is nu zaterdag.Tot op heden geen produkten ontvangen en ook geen email.
Produkten misschien goedkoper dan bij andere webwinkels maar daar heb je niets aan als er niet of slecht geleverd wordt.
Wordt vervolgd.

Beloftes nakomen en anders info website aanpassen

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedendag, Aii! Dat is absoluut niet onze bedoeling! Zoals ik zie is de bestelling ondertussen al wel door ons verzonden. Helaas wel met een vertraging. Excuses voor dit ongemak! Wij... Goedendag, Aii! Dat is absoluut niet onze bedoeling! Zoals ik zie is de bestelling ondertussen al wel door ons verzonden. Helaas wel met een vertraging. Excuses voor dit ongemak! Wij zullen onze best doen om je tegemoet te komen! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben horen wij dit graag! Hartelijke groet, Donja Koopjesdrogisterij

Sabine van Voorn

Uitstekende service! Persoonlijke benadering bij vragen... vijf sterren.....

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Sabine, Bedankt voor je leuke review! Dat waarderen wij enorm. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je ons altijd mailen naar: info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke... Beste Sabine, Bedankt voor je leuke review! Dat waarderen wij enorm. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je ons altijd mailen naar: info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja Koopjesdrogisterij

Tante Til

Wat veel negatieve reviews zeg ! Ik las ze pas nadat ik besteld had en dacht oeps.....
Maar.......Ik ben super tevreden.

Oke, we zijn gewend aan vandaag bestellen morgen...
Maar.......Ik ben super tevreden.

Oke, we zijn gewend aan vandaag bestellen morgen binnen, en dat is even wennen, maar als je dat eenmaal weet......
We willen alles zo goedkoop mogelijk in huis hebben, nou, daar moet je dan wat voor over hebben, toch?

Alles wat ik besteld had was aanwezig, de doos was in orde en zelfs gezellig met die kleurtjes.

Ook het telefonische contact nadat ik merkte dat ik mijn emailadres verkeerd had geschreven, was behulpzaam en lief.

Van mij krijgen zer 5 punten hoor.!! Helemaal top.

Zo. Omdat klachten meestal wél in reviews te lezen zijn, hier van mij ook eens een positieve. :-)

K. Sanders

Produkt niet geleverd (1-3 werkdagen?) Telefonisch niet bereikbaar en al 3 dagen aan het wachten op een reactie op mijn email (binnen 24 uur antwoord?)

Nvt

Nakomen afspraken

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Kim, Fijn dat er ondertussen contact is geweest! We hopen je natuurlijk nog een keer terug te zien in onze webshop. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je altijd mailen... Beste Kim, Fijn dat er ondertussen contact is geweest! We hopen je natuurlijk nog een keer terug te zien in onze webshop. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je altijd mailen naar: Info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja Koopjesdrogisterij

mario

De eerste bestelling kwam binnen in een beschadigde doos compleet ingetaped. De inhoud was deels open en ook ingedeukt. Het ergste was dat er twee producten ontbraken. Ik ben heel benieuwd hoe snel... De eerste bestelling kwam binnen in een beschadigde doos compleet ingetaped. De inhoud was deels open en ook ingedeukt. Het ergste was dat er twee producten ontbraken. Ik ben heel benieuwd hoe snel dit wordt opgepakt.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Mario, Erg vervelend dat het pakket beschadigd is geraakt tijdens transport. Maar erg fijn dat wij het hebben kunnen oplossen! Tot een volgende keer in onze webshop! Mocht je nog... Beste Mario, Erg vervelend dat het pakket beschadigd is geraakt tijdens transport. Maar erg fijn dat wij het hebben kunnen oplossen! Tot een volgende keer in onze webshop! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kun je ons altijd mailen naar: Info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja Koopjesdrogisterij

lieve vandoorne

Levering niet toegestuurd na 3 weken

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Lieve, Fijn om je net even gesproken te hebben en dat het ondertussen is opgelost! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je ons altijd mailen... Beste Lieve, Fijn om je net even gesproken te hebben en dat het ondertussen is opgelost! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je ons altijd mailen naar: Info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja Koopjesdrogisterij

Britt Snoek

Op vrijdagavond heb ik de bestelling geplaatst, zondag kreeg ik de e-mail dat de bestelling verzonden was en die lag op maandagmiddag klaar bij de PostNL locatie! Top!

Snelle levering. Goede prijzen.

In mijn geval helemaal niets! Alles is naar wens verlopen.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Britt, Wat leuk dat je deze review schrijft! Top en tot snel! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je altijd mailen naar: info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke... Beste Britt, Wat leuk dat je deze review schrijft! Top en tot snel! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je altijd mailen naar: info@koopjesdrogisterij.nl Hartelijke groet, Donja van Koopjesdrogisterij