Gerard Beukema

Prima en snel probleemloos

snelheid en correctheid

houden zo

Beste Gerard,
Bedankt voor deze mooie review.
Daar worden wij blij van :)

ikke

Geweldig

alles gaat geweldig e-mail post alles

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Dankjewel voor deze mooie review!!

Els

Goed! Producten zijn makkelijk te vinden en het bestellen gaat supersnel.

Lage prijzen, zeer compleet assortiment, snelle levering.

Niets meer aan doen!

Henk

Goed , snel en niet duur

Eileen

Fijne website (makkelijk in gebruik), veel keuze en soorten producten, supergoede prijzen met mooie kortingen. Steeds als ik ga zoeken naar een bepaalde aanbieding kom ik bij Koopjesdrogisterij... Fijne website (makkelijk in gebruik), veel keuze en soorten producten, supergoede prijzen met mooie kortingen. Steeds als ik ga zoeken naar een bepaalde aanbieding kom ik bij Koopjesdrogisterij terecht. Snelle levering, goed verpakt.

Prijsaanbiedingen en snelle levering

Meer smaken van Dieet Pro (ik mis de nieuwe Karamel smaak)

Beste Eileen,
Wauw, bedankt voor deze goede review!
Daar doen we het voor. Wij hopen ook binnenkort de Dieet Pro caramel te kunnen leveren.

Haantje

Goed. Makkelijk. Duidelijk

Overzicht producten duidelijk. Winkelwagen overzichtelijk. Prima prettig bestellen. Meteen bevestiging wat er besteld is. Wordt goed op hoogte gehouden van bestelling. Mocht er iets niet op... Overzicht producten duidelijk. Winkelwagen overzichtelijk. Prima prettig bestellen. Meteen bevestiging wat er besteld is. Wordt goed op hoogte gehouden van bestelling. Mocht er iets niet op voorraad zijn krijg je persoonlijke mail en wordt geld meteen teruggestort. Keurige afhandeling. Voelt vertrouwt om hier te bestellen.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Ah wat fijn om te horen! Dankjewel voor deze mooie review!

Irene

Op 25 april een bestelling gedaan. Helaas nog niks binnen. als je belt dan krijg je niemand aan de lijn en word je doorverwezen om een mail te sturen. de belofte is dan dat ze je binnen 24 uur iets... Op 25 april een bestelling gedaan. Helaas nog niks binnen. als je belt dan krijg je niemand aan de lijn en word je doorverwezen om een mail te sturen. de belofte is dan dat ze je binnen 24 uur iets laten weten. Helaas ook dat zijn loze beloften. Weet nog steeds niks wat de status is van mijn bestelling! ik vind dit echt slecht. wie o wie kan mij wat vertellen!!???

op dit moment geen sterke punten

n.v.t.

Supertevreden en het scheelt heel veel geld als je zoals wij vooral supplementen besteld. ( vit. etc ).

Snel contact, zeer goede service, altijd vriendelijk en snel herstel als er een foutje ingeslopen is. Wij bestellen hier nu zeer regelmatig en zijn uiterst tevreden. Ook enorm veel keus !!!!!

nee.

Marjan

Erg tevreden. Duidelijke informatie over de producten en hoge kortingen. Zaterdag product besteld maandag al bezorgd.

Snelle levering en hoge kortingen

Bruno Santenelli

Eens maar nooit weer. Zeer klantonvriendelijk en fout na fout. Na arrogante gedrag toch na lang aandringen geld terug. Zeer onbetrouwbaar, dus wees gewaarschuwd!

Geen enkele.

Ik bestel er nooit weer. Dat dit nog kan in deze tijd, had al lang gesloten moeten zijn.