3333

Slecht

prijzen

stuur geen artikelen die afwijken van het bestelde (Nivea care repair creme 48 hour besteld en krijg 72 hour die lang zo goed niet is zonder mededeling. Slecht

Beste Veronique,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Ik heb dit gelijk nagekeken. Zoals ik kan zien heb je contact gehad met mijn collega.
Hierin wordt...
Beste Veronique,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Hierin wordt netjes uitgelegd dat er iets fout is gegaan en heb je de artikelen kunnen retourneren.
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en nogmaals excuses!

C. Otto

Slecht, zit al meer dan een week te wachten op enkele artikelen.
Als een internetbedrijf niet binnen een week kan leveren, ben ik geen klant meer

Goedemiddag,
Wat vervelend dat je zolang op je bestelling hebt gewacht. Dit was natuurlijk niet onze bedoeling!
Inmiddels heb je mailcontact gehad met mijn collega. Hierin heeft zij ook...
Goedemiddag,
Inmiddels heb je mailcontact gehad met mijn collega. Hierin heeft zij ook uitgelegd dat de bestelling helaas langer op zich heeft laten wachten, doordat één product een langere levertijd had. Onze excuses hiervoor!
Inmiddels heb je gelukkig wel de bestelling vandaag mogen ontvangen!

Atie van der Klis-Klink

Heel vervelend.
niet leveren van bestelling,zit nu al een week te wachten
geen reactie via mail of telefoon.
ik bestel hier nooit meer

tot nu toe niks

neem in ieder geval de telefoon op,dit wekt zeer veel achterdocht

Beste Atie,
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zoals ik kan zien heeft mijn collega je een mail gestuurd over de bestelling.
Hierin...
Beste Atie,
Zoals ik kan zien heeft mijn collega je een mail gestuurd over de bestelling.
Hierin is uitgelegd dat deze tijdelijk niet meer leverbaar is.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!

Leo de Ruiter

Aanvankelijk stroef, nogal wat emailcontact, lange levertijd, vervolgens betere contacten, tenminste snel antwoord en uitleg, iets aan levertijd trachten te doen. Leuke geste is welkomstgeschenk.... Aanvankelijk stroef, nogal wat emailcontact, lange levertijd, vervolgens betere contacten, tenminste snel antwoord en uitleg, iets aan levertijd trachten te doen. Leuke geste is welkomstgeschenk. Goede verpakking.

Goede service, goede contacten, ruim assortiment, voordelig geprijsd

Iets aan levertijd doen, goede klanten belonen, promotie of andere kortingen bij betaling bestelling. Transparantie geven er zijn nogal war firma's, leveranciers, bezorgfirma's, klant ziet vaak door... Iets aan levertijd doen, goede klanten belonen, promotie of andere kortingen bij betaling bestelling. Transparantie geven er zijn nogal war firma's, leveranciers, bezorgfirma's, klant ziet vaak door bomen het bos niet meer

Beste Leo,
Bedankt voor je beoordeling!
Wij geven regelmatig leuke kortingcodes weg.
Hou bijvoorbeeld onze nieuwsbrief en reclame in je pakket in de gaten.
Hierin kunnen we soms...
Beste Leo,
Bedankt voor je beoordeling!
Wij geven regelmatig leuke kortingcodes weg.
Hou bijvoorbeeld onze nieuwsbrief en reclame in je pakket in de gaten.
Hierin kunnen we soms nog wel eens een leuke code weggeven :)
Donja

Mieke Aerts

Vlotte service. Levering meteen volgende dag. Ik vind het wel erg jammer dat een lipstick verpakt wordt in een grote doos. Omslag zou ten eerste veel schelen in verzendingskosten en een stuk... Vlotte service. Levering meteen volgende dag. Ik vind het wel erg jammer dat een lipstick verpakt wordt in een grote doos. Omslag zou ten eerste veel schelen in verzendingskosten en een stuk milieuvriendelijker zijn.

Prijzen zijn stuk goedkoper.

Verpakking schrok ik wel van.

Beste Mieke,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering!
Daar worden we blij van.
Wat betreft de verpakking begrijp ik je wel. We zullen je feedback zeker meenemen....
Beste Mieke,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering!
Daar worden we blij van.
De reden waarom we dit op dit moment niet doen is omdat brievenbuspost niet te traceren is. Het gebeurt namelijk nogal vaak dat pakketjes vermist of beschadigd raken. Wij hebben hiervoor afspraken met PostNL mocht dit voorkomen.
Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag!
Chayenne

Annie

Het gehele traject van bestellen tot ontvangen. Ik had voorheen altijd een beetje mijn bedenkingen bij dit soort voordeelwebsites, maar ik ben om. Je krijgt precies wat je besteld hebt. Heel fijn!

Ga zo door!

Beste Annie,
Wauw dankjewel! :D

B-One

Vlotte service, prima levering. Alleen de verpakking was wel erg groot, had ook kleiner gekund.
Leek me goed te melden, zal ook kosten besparen neem ik aan als de verpakking wat kleiner wordt.

Mijn eerste kennismaking met jullie. Communicatie is prima, ga zo door.
Verder kan ik nog niet veel vermelden

Kleinere verpakking graag.......

Beste B-One,
Bedankt voor je review!
Ik zal je verbeterpunten zeker doorgeven, bedankt hiervoor!

Michel VH

Aangename en gebruiksvriendelijke website

Gemakkelijk en snel’te bestellen

Beste Michel,
Fijn dat het goed lukt om te bestellen!
Tot een volgende keer.

jhlimtdh

Goed!

Heel veel keuze. En de producten zitten in een heel stevige, vrolijke doos.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Wat fijn om te lezen! Bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

wannes

Heel goed , alles verloopt vlot zowel betalingen als leveringen !

zeer goed ! alles mooi de dag nadien geleverd !

ik zou het niet weten !

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Bedankt voor je review! Super!