Reviews

7.1 / 10
215 beoordelingen
Schrijf beoordeling

72% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

215 Reviews

boze klant

1/10

Waardeloos, smerige oplichters hierzo. De positieve reviews zijn gekocht, niet serieus nemen! De antwoorden van koopjesdrogisterij gaan ook nergens over want alleen bij het plaatsen van een slechte... Waardeloos, smerige oplichters hierzo. De positieve reviews zijn gekocht, niet serieus nemen! De antwoorden van koopjesdrogisterij gaan ook nergens over want alleen bij het plaatsen van een slechte review krijg je na veel gezeik je geld terug. Ik laat mij niet afkopen ik hoop dat jullie snel vervolgd worden, schaam je diep!!!

Sterke punten

oplichten doen jullie goed

Verbeterpunten of tips

Dit bedrijf is zo slecht dat het niet stelselmatig te verbeteren valt. Gewoon oprotten en stoppen met mensen belazeren

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Hoi,
Hier schrik ik een beetje van!
We hebben je privé een mail gestuurd met de vraag waarom je zo boos bent.
Hier hebben we helaas nog geen antwoord op gekregen. Heel jammer...
Hoi,
Hier schrik ik een beetje van!
We hebben je privé een mail gestuurd met de vraag waarom je zo boos bent.
Hier hebben we helaas nog geen antwoord op gekregen. Heel jammer natuurlijk!
We willen heel graag je probleem oplossen. Ik hoor heel graag van je.
Hartelijke groet,
Grietje van Koopjesdrogisterij


Anoniem

8/10

Gisteren een minder goede review geplaatst omdat er 1 stuks van iets werd geleverd ipv een bestelde complete doos. Maar dit is meteen opgepakt en hersteld door Koopjesdrogisterij, waarvoor mijn... Gisteren een minder goede review geplaatst omdat er 1 stuks van iets werd geleverd ipv een bestelde complete doos. Maar dit is meteen opgepakt en hersteld door Koopjesdrogisterij, waarvoor mijn dank. Ik heb de andere review dan ook laten verwijderen want deze was misschien iets te voorbarig geplaatst door mij. En ze hebben zelfs een erg leuke attentie gedaan bij de herstelde levering. Top, bedankt!

Sterke punten

Vergissingen herstellen.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemiddag,
Dank je wel voor dit compliment!
Hartelijke groet,
Grietje van Koopjesdrogisterij


Seray Coenen

1/10

Zeer slecht, nemen geen contact op als de bestelling langer op zich laat wachten, leggen de schuld bij een ander neer, sturen uiteindelijk pas een mail wanneer je een slechte, maar eerlijke review... Zeer slecht, nemen geen contact op als de bestelling langer op zich laat wachten, leggen de schuld bij een ander neer, sturen uiteindelijk pas een mail wanneer je een slechte, maar eerlijke review achterlaat. En niet omdat ze zich verantwoordelijk voelen, maar omdat ze blijkbaar bang zijn dat hun bedrijf een slechte naam krijgt. Als ik al deze reviews van anderen hier eerder had gelezen, had ik nooit iets bij hun besteld. Een waardeloze firma, die alleen maar terug reageren wanneer je een slechte beoordeling geeft, en dat alleen maar omdat ze bang zijn dat hun eigen bedrijf een slechte naam krijgt, niet om hun klanten tevreden te houden. Ben gewoon eerlijk, houdt klanten op de hoogte en neem verantwoording voor je produkten. Erg jammer, maar hier bestel ik niks meer. Eerlijkheid duurt het langst.


Crols Frank

2/10

SLECHT, het zelfde verhaal! Geen telefoon die wordt afgenomen, steeds hetzelfde bandje!
Een mail werd niet beantwoord!
Ik ben teleurgesteld doch heb wel betaald!
Order 2545598

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Frank,
Helaas kan ik op jouw naam geen order vinden. Ook op het door jou doorgegeven e-mailadres kan ik geen order vinden. Zou je een mail naar ons willen sturen? Dan ga ik met alle...
Beste Frank,
Helaas kan ik op jouw naam geen order vinden. Ook op het door jou doorgegeven e-mailadres kan ik geen order vinden. Zou je een mail naar ons willen sturen? Dan ga ik met alle plezier een oplossing voor je zoeken. Hartelijke groet Grietje van Koopjesdrogisterij


Marieke Verhage

1/10

Heel slecht, 8 dagen geleden order geplaatst en betaald.kreeg toen een mail dat het besteld moest worden terwijl het op voorraad was volgens het bestellen. probeer tig keer te bellen maar het is... Heel slecht, 8 dagen geleden order geplaatst en betaald.kreeg toen een mail dat het besteld moest worden terwijl het op voorraad was volgens het bestellen. probeer tig keer te bellen maar het is telkens zg, te druk. mijn ordernr, =2540720

Sterke punten

Voorlopig NIKS.

Verbeterpunten of tips

Als ik zo de feedback lees hou ik mijn hart vast, allen bellen word niet opgenomen en mails niet beantwoord.Heel slecht.!!

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Marieke,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart!
Zoals ik kan zien is er zojuist een mail gestuurd over de status van je bestelling.
Wel erg vreemd dat je ons niet kunt bereiken. Je...
Beste Marieke,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart!
Zoals ik kan zien is er zojuist een mail gestuurd over de status van je bestelling.
Wel erg vreemd dat je ons niet kunt bereiken. Je mag ook altijd een mail naar ons sturen!
Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Excuses voor het ongemak en hopelijk toch tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij


Anna

10/10

Snel, makkelijk, goede producten geleverd

Sterke punten

Makkelijk bestelproces, levering eerstvolgende werkdag, alles compleet, helemaal tevreden!

Verbeterpunten of tips

Geen verbeterpunten


A.P.P. van Zorge

2/10

Het bestellen gaat gemakkelijk.
Ik heb op voorraad producten besteld die na 3 dagen geleverd zouden worden.
Na twee dagen een berichtje dat op voorraad niet op voorraad blijkt te...
Het bestellen gaat gemakkelijk.
Ik heb op voorraad producten besteld die na 3 dagen geleverd zouden worden.
Na twee dagen een berichtje dat op voorraad niet op voorraad blijkt te zijn.
Op dag 8 nog geen bericht of melding.
Telefonische benadering werkt niet, je wordt afgescheept met een bandje die na enige
tijd de verbinding verbreekt.
Waardeloos en frustrerend bedrijf!!

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Van A- tot Z kan verbeterd worden, zo behandel je je klanten niet.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Ik heb daarom gelijk je bestelling erbij gepakt.
Momenteel is het erg druk bij ons waardoor het soms inderdaad lastiger kan zijn om telefonisch contact te...
Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Ik heb daarom gelijk je bestelling erbij gepakt.
Momenteel is het erg druk bij ons waardoor het soms inderdaad lastiger kan zijn om telefonisch contact te krijgen! Excuses hiervoor!
Je mag ons ook altijd een mail sturen. Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Het goede nieuws is dat je bestelling door ons is verzonden na een vertraging.
Deze zal je morgen ontvangen van PostNL.
Hopelijk mogen we je weer terugzien als klant!
Hartelijke groet,
Donja
Koopjesdrogisterij


Liesbeth

9/10

Duurt langer als aangegeven 7 dagen
Prijzen zijn goed dus op tijd bestellen

Sterke punten

Goede prijzen

Verbeterpunten of tips

Pas de levertijd aan voorkomt teleurstellingen
Beter communiceren


Chris

1/10

9 juli een bestelling geplaatst op 20 juli een bericht dat 1 art niet geleverd kon worden, nog steeds niet teruggestort gekregen ondanks diverse mails dat ze het zouden doen .... nu zijn we al een... 9 juli een bestelling geplaatst op 20 juli een bericht dat 1 art niet geleverd kon worden, nog steeds niet teruggestort gekregen ondanks diverse mails dat ze het zouden doen .... nu zijn we al een maand later! Zeer onbetrouwbaar, doen niet wat ze beloven en houden zich niet aan de wet- en regelgeving.

Sterke punten

producten zijn goedkoop.

Verbeterpunten of tips

klanten niet oplichten, beter communiceren, waarheidsgetrouwe informatie mbt voorraden en levering. Doen wat je beloofd. Je houden aan wet- en regelgeving. Privacy respecteren van klanten, ze zijn... klanten niet oplichten, beter communiceren, waarheidsgetrouwe informatie mbt voorraden en levering. Doen wat je beloofd. Je houden aan wet- en regelgeving. Privacy respecteren van klanten, ze zijn ook niet AVG-proof.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Christi,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Wel hebben wij je netjes op de hoogte gehouden over je bestelling en over de terugbetaling.
We hebben je mail ondertussen beantwoord en...
Beste Christi,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Wel hebben wij je netjes op de hoogte gehouden over je bestelling en over de terugbetaling.
We hebben je mail ondertussen beantwoord en ook het aankoopbedrag was al teruggestort op je rekening.
We hebben gevraagd of je dit na zou willen kijken in je gegevens.
Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij


3333

4/10

Ronduit langzaam

Sterke punten

de prijzen maar zonder mededeling andere artikelen afzenden is een No Go!!

Verbeterpunten of tips

Zeggen als een artikel niet leverbaar is en niet gewoon een ander artikel zonder mededeling sturen.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Veronique,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Ik heb dit gelijk nagekeken. Zoals ik kan zien heb je contact gehad met mijn collega.
Hierin wordt...
Beste Veronique,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Ik heb dit gelijk nagekeken. Zoals ik kan zien heb je contact gehad met mijn collega.
Hierin wordt netjes uitgelegd dat er iets fout is gegaan en heb je de artikelen kunnen retourneren.
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en nogmaals excuses!
Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij