boze klant

Waardeloos, smerige oplichters hierzo. De positieve reviews zijn gekocht, niet serieus nemen! De antwoorden van koopjesdrogisterij gaan ook nergens over want alleen bij het plaatsen van een slechte... Waardeloos, smerige oplichters hierzo. De positieve reviews zijn gekocht, niet serieus nemen! De antwoorden van koopjesdrogisterij gaan ook nergens over want alleen bij het plaatsen van een slechte review krijg je na veel gezeik je geld terug. Ik laat mij niet afkopen ik hoop dat jullie snel vervolgd worden, schaam je diep!!!

oplichten doen jullie goed

Dit bedrijf is zo slecht dat het niet stelselmatig te verbeteren valt. Gewoon oprotten en stoppen met mensen belazeren

Hoi,
Hier schrik ik een beetje van!
We hebben je privé een mail gestuurd met de vraag waarom je zo boos bent.
Hier hebben we helaas nog geen antwoord op gekregen. Heel jammer...
Hoi,
Hier schrik ik een beetje van!
We hebben je privé een mail gestuurd met de vraag waarom je zo boos bent.
Hier hebben we helaas nog geen antwoord op gekregen. Heel jammer natuurlijk!
We willen heel graag je probleem oplossen. Ik hoor heel graag van je.
Grietje van Koopjesdrogisterij

Gisteren een minder goede review geplaatst omdat er 1 stuks van iets werd geleverd ipv een bestelde complete doos. Maar dit is meteen opgepakt en hersteld door Koopjesdrogisterij, waarvoor mijn... Gisteren een minder goede review geplaatst omdat er 1 stuks van iets werd geleverd ipv een bestelde complete doos. Maar dit is meteen opgepakt en hersteld door Koopjesdrogisterij, waarvoor mijn dank. Ik heb de andere review dan ook laten verwijderen want deze was misschien iets te voorbarig geplaatst door mij. En ze hebben zelfs een erg leuke attentie gedaan bij de herstelde levering. Top, bedankt!

Vergissingen herstellen.

Goedemiddag,
Dank je wel voor dit compliment!
Grietje van Koopjesdrogisterij

Seray Coenen

Zeer slecht, nemen geen contact op als de bestelling langer op zich laat wachten, leggen de schuld bij een ander neer, sturen uiteindelijk pas een mail wanneer je een slechte, maar eerlijke review... Zeer slecht, nemen geen contact op als de bestelling langer op zich laat wachten, leggen de schuld bij een ander neer, sturen uiteindelijk pas een mail wanneer je een slechte, maar eerlijke review achterlaat. En niet omdat ze zich verantwoordelijk voelen, maar omdat ze blijkbaar bang zijn dat hun bedrijf een slechte naam krijgt. Als ik al deze reviews van anderen hier eerder had gelezen, had ik nooit iets bij hun besteld. Een waardeloze firma, die alleen maar terug reageren wanneer je een slechte beoordeling geeft, en dat alleen maar omdat ze bang zijn dat hun eigen bedrijf een slechte naam krijgt, niet om hun klanten tevreden te houden. Ben gewoon eerlijk, houdt klanten op de hoogte en neem verantwoording voor je produkten. Erg jammer, maar hier bestel ik niks meer. Eerlijkheid duurt het langst.

Crols Frank

SLECHT, het zelfde verhaal! Geen telefoon die wordt afgenomen, steeds hetzelfde bandje!
Een mail werd niet beantwoord!
Ik ben teleurgesteld doch heb wel betaald!
Order 2545598

Beste Frank,
Beste Frank,
Helaas kan ik op jouw naam geen order vinden. Ook op het door jou doorgegeven e-mailadres kan ik geen order vinden. Zou je een mail naar ons willen sturen? Dan ga ik met alle plezier een oplossing voor je zoeken. Hartelijke groet Grietje van Koopjesdrogisterij

Marieke Verhage

Heel slecht, 8 dagen geleden order geplaatst en betaald.kreeg toen een mail dat het besteld moest worden terwijl het op voorraad was volgens het bestellen. probeer tig keer te bellen maar het is... Heel slecht, 8 dagen geleden order geplaatst en betaald.kreeg toen een mail dat het besteld moest worden terwijl het op voorraad was volgens het bestellen. probeer tig keer te bellen maar het is telkens zg, te druk. mijn ordernr, =2540720

Voorlopig NIKS.

Als ik zo de feedback lees hou ik mijn hart vast, allen bellen word niet opgenomen en mails niet beantwoord.Heel slecht.!!

Beste Marieke,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart!
Zoals ik kan zien is er zojuist een mail gestuurd over de status van je bestelling.
Wel erg vreemd dat je ons niet kunt bereiken. Je...
Beste Marieke,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart!
Wel erg vreemd dat je ons niet kunt bereiken. Je mag ook altijd een mail naar ons sturen!
Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Excuses voor het ongemak en hopelijk toch tot een volgende keer!

Anna

Snel, makkelijk, goede producten geleverd

Makkelijk bestelproces, levering eerstvolgende werkdag, alles compleet, helemaal tevreden!

Geen verbeterpunten

A.P.P. van Zorge

Het bestellen gaat gemakkelijk.
Ik heb op voorraad producten besteld die na 3 dagen geleverd zouden worden.
Na twee dagen een berichtje dat op voorraad niet op voorraad blijkt te...
Het bestellen gaat gemakkelijk.
Ik heb op voorraad producten besteld die na 3 dagen geleverd zouden worden.
Na twee dagen een berichtje dat op voorraad niet op voorraad blijkt te zijn.
Op dag 8 nog geen bericht of melding.
Telefonische benadering werkt niet, je wordt afgescheept met een bandje die na enige
tijd de verbinding verbreekt.
Waardeloos en frustrerend bedrijf!!

Van A- tot Z kan verbeterd worden, zo behandel je je klanten niet.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Ik heb daarom gelijk je bestelling erbij gepakt.
Momenteel is het erg druk bij ons waardoor het soms inderdaad lastiger kan zijn om telefonisch contact te krijgen! Excuses hiervoor!
Je mag ons ook altijd een mail sturen. Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Het goede nieuws is dat je bestelling door ons is verzonden na een vertraging.
Deze zal je morgen ontvangen van PostNL.
Hopelijk mogen we je weer terugzien als klant!
Donja

Liesbeth

Duurt langer als aangegeven 7 dagen
Prijzen zijn goed dus op tijd bestellen

Goede prijzen

Pas de levertijd aan voorkomt teleurstellingen
Beter communiceren

Chris

9 juli een bestelling geplaatst op 20 juli een bericht dat 1 art niet geleverd kon worden, nog steeds niet teruggestort gekregen ondanks diverse mails dat ze het zouden doen .... nu zijn we al een... 9 juli een bestelling geplaatst op 20 juli een bericht dat 1 art niet geleverd kon worden, nog steeds niet teruggestort gekregen ondanks diverse mails dat ze het zouden doen .... nu zijn we al een maand later! Zeer onbetrouwbaar, doen niet wat ze beloven en houden zich niet aan de wet- en regelgeving.

producten zijn goedkoop.

klanten niet oplichten, beter communiceren, waarheidsgetrouwe informatie mbt voorraden en levering. Doen wat je beloofd. Je houden aan wet- en regelgeving. Privacy respecteren van klanten, ze zijn... klanten niet oplichten, beter communiceren, waarheidsgetrouwe informatie mbt voorraden en levering. Doen wat je beloofd. Je houden aan wet- en regelgeving. Privacy respecteren van klanten, ze zijn ook niet AVG-proof.

Beste Christi,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Wel hebben wij je netjes op de hoogte gehouden over je bestelling en over de terugbetaling.
We hebben je mail ondertussen beantwoord en...
Beste Christi,
We hebben je mail ondertussen beantwoord en ook het aankoopbedrag was al teruggestort op je rekening.
We hebben gevraagd of je dit na zou willen kijken in je gegevens.

3333

Ronduit langzaam

de prijzen maar zonder mededeling andere artikelen afzenden is een No Go!!

Zeggen als een artikel niet leverbaar is en niet gewoon een ander artikel zonder mededeling sturen.

Beste Veronique,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Ik heb dit gelijk nagekeken. Zoals ik kan zien heb je contact gehad met mijn collega.
Hierin wordt...
Beste Veronique,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Hierin wordt netjes uitgelegd dat er iets fout is gegaan en heb je de artikelen kunnen retourneren.
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en nogmaals excuses!