H.M.Bastiaans

jude

Prima, zoals altijd

prima, zoals altijd

Venuz

Ik zocht een bedrijf dat al mijn verschillende vitamines/mineralen merken onder 1 dak had tegen de beste prijs. Dit was het geval hier.
Het is wel lastig dat je geen ’garantie’ hebt voordat je...
Het is wel lastig dat je geen ’garantie’ hebt voordat je bestelt, m.b.t. wanneer je de bestelling mag thuis verwachten. Bijv. voor 14 uur bestelt, morgen in huis. Tussen 1-3 dagen is natuurlijk niet praktisch. Ik had dit keer toevallig de mogelijkheid om het aan te zien, waagte de gok en kreeg mijn bestelling na 2 dagen.
Als dat je niet uitmaakt, is het prima om hier te bestellen!

- Aantrekkelijke productprijzen
- Compleet, uitgebreid aanbod
- Bestelprocedure zonder teveel gedoe

De levertijd, die langer is dan de concurrenten of niet gegarandeerd de volgende dag in huis (tussen 1-3 dagen), kan absoluut een reden zijn om niet voor Koopjesdrogisterij.nl te kiezen.

De prijzen zijn veelal lager bij de koopjesdrogisterij, maar de verzendkosten toch net wat hoger. Hierdoor is de totaalprijs alleen lager dan de concurrent als je voldoende artikelen hebt, in dat geval haal je het er bij de koopjesdrogisterij uit.

Uitstekend

uitstekend

Yannis

Erg snelle en keurige levering van mijn bestelling.

De helderheid over de levering en duidelijkheid is helemaal correct!

Steeds weer snelle en correcte levering

Steeds weer snelle en correcte levering

Erna Copier

Voor de eerste keer hier een bestelling geplaatst en ben erg teverden! De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Super!

De snelle levering.
de prijs.

Ik vind de bezorgkosten aan de hoge kant.

Erik

Snelle levering ondanks 5 dec. en voordelig

Snelle en correcte levering en voordelig

joke Meier

prima

lenie

Mijn ervaring is zeer positief

de snelle levering

nee