G

Koopjesdrogist

netjes zoals afgesproken en snel geleverd.

R. Boll

Goed tot zeer goed.

Duidelijke site, en snelle levering.

Geen.

Burgel

17-12 besteld nog niets ontvangen
; product pas volgend jaar leverbaar

Niet vermelden dat levering binnen 48 uur zal plaatsvinden, om vervolgens dit niet te realiseren.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Geachte meneer Burgel, Onze excuses voor de lange wachttijd. Deze was voor ons ook niet te voorspellen omdat wij de producten via de groothandel door bestellen en dan over het algemeen de... Geachte meneer Burgel, Onze excuses voor de lange wachttijd. Deze was voor ons ook niet te voorspellen omdat wij de producten via de groothandel door bestellen en dan over het algemeen de volgende dag geleverd krijgen. Helaas is het in dit geval zo dat de leverancier zelf geen voorraad meer heeft en dus ook de groothandel zelf geen levering binnen krijgt. Helaas worden wij hier ook pas op de hoogte gebracht als wij het product proberen door te bestellen. Ook via een andere groothandel hadden wij helaas geen succes. Nog eens onze excuses voor de late levering, zodra het artikel bij ons binnen is wordt het meteen verstuurd. Met vriendelijke groet, Droginet

Voorthuis

Tot nu toe komen de bestelde produkten op tijd.
Een goede aflevering van het produkt

nee

G. Krist

Vlotte leverering, prima communicatie

Joke Haazebroek

Mijn eerste ervaring met koopjesdrogist is goed

Als je geen goed kontakt hebt met de buren is het zeer vervelend als je pakketje daar wordt afgegeven. Zou het erg prettig vinden als ik mijn bestelling niet bij de buren hoeft op te halen maar kan... Als je geen goed kontakt hebt met de buren is het zeer vervelend als je pakketje daar wordt afgegeven. Zou het erg prettig vinden als ik mijn bestelling niet bij de buren hoeft op te halen maar kan ophalen bij een postagentschap in de buurt.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste klant, Dit vinden wij inderdaad ook heel vervelend voor u... Afhalen bij een postagentschap is helaas niet mogelijk i.v.m. het tekenen voor het pakje. Wel kunt u tijdens uw bestelling... Beste klant, Dit vinden wij inderdaad ook heel vervelend voor u... Afhalen bij een postagentschap is helaas niet mogelijk i.v.m. het tekenen voor het pakje. Wel kunt u tijdens uw bestelling een alternatief leveradres aangeven. Een andere mogelijkheid is om na ontvangst van de bevestigingsmail een e-mail naar onze klantenservice te sturen met het ordernummer van uw bestelling. Als u in de mail aangeeft dat het pakje niet bij de buren afgegeven mag worden, kunnen onze medewerkers dit in ons systeem aanvinken. Het pakje mag in dit geval dan alleen maar nog op het aangegeven leveradres afgeleverd worden. Met vriendelijke groet, Koopjesdrogisterij.nl Marketing Droginet

Martine de Klein

Voor de eerste keer besteld, uitstekende ervaring, kan de Koopjesdrogisterij aan iedereen aanbevelen.

Joke Wansink

Mijn ervaring met dit bedrijf verloopt naar alle tevredenheid.

Zeer goede service. BV bij levering van een verkeerd product wordt dit snel en correct opgelost.

Zou geen verbeterpunten of tips kunnen toevoegen.

SOUZA SANTOS

GOED