Joke Haazebroek

Mijn eerste ervaring met koopjesdrogist is goed

Als je geen goed kontakt hebt met de buren is het zeer vervelend als je pakketje daar wordt afgegeven. Zou het erg prettig vinden als ik mijn bestelling niet bij de buren hoeft op te halen maar kan ophalen bij een postagentschap in de buurt.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste klant, Dit vinden wij inderdaad ook heel vervelend voor u... Afhalen bij een postagentschap is helaas niet mogelijk i.v.m. het tekenen voor het pakje. Wel kunt u tijdens uw bestelling... Beste klant, Dit vinden wij inderdaad ook heel vervelend voor u... Afhalen bij een postagentschap is helaas niet mogelijk i.v.m. het tekenen voor het pakje. Wel kunt u tijdens uw bestelling een alternatief leveradres aangeven. Een andere mogelijkheid is om na ontvangst van de bevestigingsmail een e-mail naar onze klantenservice te sturen met het ordernummer van uw bestelling. Als u in de mail aangeeft dat het pakje niet bij de buren afgegeven mag worden, kunnen onze medewerkers dit in ons systeem aanvinken. Het pakje mag in dit geval dan alleen maar nog op het aangegeven leveradres afgeleverd worden. Met vriendelijke groet, Koopjesdrogisterij.nl Marketing Droginet

Martine de Klein

Voor de eerste keer besteld, uitstekende ervaring, kan de Koopjesdrogisterij aan iedereen aanbevelen.

Joke Wansink

Mijn ervaring met dit bedrijf verloopt naar alle tevredenheid.

Zeer goede service. BV bij levering van een verkeerd product wordt dit snel en correct opgelost.

Zou geen verbeterpunten of tips kunnen toevoegen.

SOUZA SANTOS

GOED

GOED

Jeroen Ritzer

Het bestellen ging gemakkelijk. De levering was uiterst snel.

Het bestellen ging gemakkelijk. De levering was uiterst snel.

Als de order verstuurd is, de besteller hiervan op de hoogte houden/ brengen.

A.Gietema

Erg goed en scherp geprijst

goede ACTIES

Michel

Goed // prijs is top en levering volgens afspraak

Prijzen zijn laag en concurrerend // Uitgebreid assortiment // Altijd op voorraad //

Eerste bestelling vroeg ik me af hoe en wanneer levering plaats vond. Dit omdat ik babyvoeding bestel en t toch vrij belangrijk is.

m. reiken

Snel en goed

snel en goed

Mieke Berk

Goede prijs en snelle levering

Duidelijkheid