Sylvia

Ruim assotiment

Redelijke prijzen

Niet alle producten hebben beschrijvingen.

Ron

Overzichtelijke site, groot assortiment, kan snel het product vinden via de zoekfunctie en de producten zijn scherp geprijsd.

Kim

Kan niks negatiefs opmerken. Grote keuze, goede prijzen. Enig verbeterpunt zou kunnen zijn..een snellere levering.

C Sips

Is prima

Groot assortiment en scherpe prijs

Snellere levering

Meijers

Keurig zoals je verwacht van een goed bedrijf, het bedrijf levert ontzettend snel, bij mij was er iets niet correct met het huisnummer, na contact ging de boel direct weer op de bus!
Heel erg...
Heel erg tevreden en gelukkig een stuk minder duur als andere webwinkels.

Snelle levering en een vriendelijker geprijst als menigeen.

Zou graag wat meer info op de site zelf zien en productbeoordeling van clienten, in het bijzonder over phytonics.

G

Koopjesdrogist

netjes zoals afgesproken en snel geleverd.

R. Boll

Goed tot zeer goed.

Duidelijke site, en snelle levering.

Geen.

Burgel

17-12 besteld nog niets ontvangen
; product pas volgend jaar leverbaar

Niet vermelden dat levering binnen 48 uur zal plaatsvinden, om vervolgens dit niet te realiseren.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Geachte meneer Burgel, Onze excuses voor de lange wachttijd. Deze was voor ons ook niet te voorspellen omdat wij de producten via de groothandel door bestellen en dan over het algemeen de... Geachte meneer Burgel, Onze excuses voor de lange wachttijd. Deze was voor ons ook niet te voorspellen omdat wij de producten via de groothandel door bestellen en dan over het algemeen de volgende dag geleverd krijgen. Helaas is het in dit geval zo dat de leverancier zelf geen voorraad meer heeft en dus ook de groothandel zelf geen levering binnen krijgt. Helaas worden wij hier ook pas op de hoogte gebracht als wij het product proberen door te bestellen. Ook via een andere groothandel hadden wij helaas geen succes. Nog eens onze excuses voor de late levering, zodra het artikel bij ons binnen is wordt het meteen verstuurd. Met vriendelijke groet, Droginet

Voorthuis

Tot nu toe komen de bestelde produkten op tijd.
Een goede aflevering van het produkt

nee

G. Krist