J. Keller

Bestel al een aantal maanden een supplement voor de paarden, en die worden al na enkele dagen in Duitsland supersnel afgeleverd. Ik ben zeer tevreden en ze zijn gewoon het voordeligst.

Ook de levering naar Duitsland is supersnel.
Voordeliger kan niet.

Geen verbeterpunten want ben stik tevreden.

E van der Laan

Een bestelling gedaan als nieuwe klant . bleek wat vetraging te zijn van dik een week ,maar ook onverwacht de pakketbezorger aan de deur op zaterdag , met spoed nog verzonden... Een bestelling gedaan als nieuwe klant . bleek wat vetraging te zijn van dik een week ,maar ook onverwacht de pakketbezorger aan de deur op zaterdag , met spoed nog verzonden misschien had geen mail met pakketcode ontvangen om te volgen bij post.nl
Maar was netjes verpakt met bon erbij

henderiks

prima site, koop hier standaard bepaalde spullen, nooit problemen gehad.

Gerda

Bestelling van supplementen verloopt prima.

Wanneer de beloofde tijd van levering binnen 3 dagen verstreken is, krijg je een bericht dat bijv. de voorraad niet toereikend is en dat de levering later is. Heb je daar problemen mee dan... Wanneer de beloofde tijd van levering binnen 3 dagen verstreken is, krijg je een bericht dat bijv. de voorraad niet toereikend is en dat de levering later is. Heb je daar problemen mee dan crediteren zij indien je dat wenst. Je reactie hierop wordt zeer snel beantwoord.

Aangeven van voorraad aanwezig mag wat beter.

Galjaard

Hele snelle levering!
Woensdag besteld vrijdag geleverd!

Een aanrader.

j

Order geplaatst na een week niets te hebben vernomen zelf gemaild... met als resultaat een mail met daarin de vermelding dat het betreffende product niet meer leverbaar is. Helaas wordt de site niet... Order geplaatst na een week niets te hebben vernomen zelf gemaild... met als resultaat een mail met daarin de vermelding dat het betreffende product niet meer leverbaar is. Helaas wordt de site niet bijgewerkt en kan ik deze nu alsnog/ "weer" bestellen. Komt onbetrouwbaar over. De rest van mijn bestelling is inmiddels onderweg, 11 dagen na plaatsen van bestelling.....

er worden goedkoop producten aangeprezen..... (helaas worden deze niet uitgeleverd)

Betere communicatie, beter op de hoogte houden van het bestelproces, de levering.
Site up to date houden, het niet te leveren product kan ik gewoon weer bestellen......

Marjo Stam

Prima!

Groot aanbod, scherpe prijzen, snelle levering!

M.

Heb vorige week een bestelling geplaatst, vervolgens hoorde ik enkele dagen niets en kreeg ook geen levering. Via internet op deze site gekomen en de verhalen voorspelden niet veel goeds. Ik besloot... Heb vorige week een bestelling geplaatst, vervolgens hoorde ik enkele dagen niets en kreeg ook geen levering. Via internet op deze site gekomen en de verhalen voorspelden niet veel goeds. Ik besloot zelf maar eens te bellen, werd heel snel en heel vriendelijk te woord gestaan, het bleek dat 1 artikel nog op zich liet wachten. Aangezien ik een en ander snel nodig had werd alles na mijn uitleg direct naar mij toegestuurd. Mijn ervaring met deze webshop is dus goed verlopen.

Bieden bepaalde producten stukken goedkoper aan

Wanneer een bestelling op zich laat wachten omdat een bepaald artikel niet op voorraad is, zou het fijn zijn als de klant daarover geinformeerd wordt

Suzanne

Ik weet niet wat er ineens aan de hand is met dit bedrijf. In het verleden zijn mijn bestelling altijd snel en goed afgehandeld. 2 dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst. Betaald met Ideal,... Ik weet niet wat er ineens aan de hand is met dit bedrijf. In het verleden zijn mijn bestelling altijd snel en goed afgehandeld. 2 dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst. Betaald met Ideal, maar geen bevestiging van Koopjesdrogisterij ontvangen. Ik heb 3 keer gemaild, maar daar wordt niet op gereageerd en telefoon wordt niet opgenomen. Dus ik begin te vrezen dat ik mijn geld kwijt ben....

D. Schot

Hier koop ik dus nooit meer! Heb 2 weken geleden een bestelling gedaan en meteen betaald. Ik kreeg na dagen de bestelling pas en dat bleek ook nog eens het verkeerde te zijn. Na 3 x een mail... Hier koop ik dus nooit meer! Heb 2 weken geleden een bestelling gedaan en meteen betaald. Ik kreeg na dagen de bestelling pas en dat bleek ook nog eens het verkeerde te zijn. Na 3 x een mail gestuurd te hebben kreeg ik pas antwoord op mijn vraag hoe dit op te lossen. De verkeerde bestelling wordt morgen opgehaald, en mijn bestelling zou zo spoedig mogelijk verstuurd worden. Nou dat is dus bijna een week geleden en ik heb nog niets ontvangen. Dus nee, ik zal hier nooit meer iets bestellen. En die "Award" is natuurlijk een lachertje.

Website ziet er goed uit.

Ja de bestelling veel sneller bezorgen en als er iets fout gaat, meteen actie ondernemen. Zoals het nu gaat voorspel ik dat deze webwinkel geen lang leven is beschoren.