Haan

Niet leveren van bestelling, en klant laten dobberen!

Janneke

Waardeloos bedrijf. Zeer slecht bereikbaar, geen service. Een lachertje dat ze genomineerd zijn voor De Succesfactor. Er is slechts 1 nominatie mogelijk, meest waardeloze bedrijf 2014.

Geen sterke punten.

Sneller retour betaling doen en de telefoon opnemen tijdens kantooruren.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Geachte mevrouw, Volgens uw e-mail adres bent u niet als klant bekend bij ons bedrijf. Als u eerder een bestelling onder een ander e-mail adres bij ons geplaatst heeft wil ik u vragen om uw... Geachte mevrouw, Volgens uw e-mail adres bent u niet als klant bekend bij ons bedrijf. Als u eerder een bestelling onder een ander e-mail adres bij ons geplaatst heeft wil ik u vragen om uw ordernummer / bestelgegevens aan ons door te geven via klantenservice@droginet.nl. Onder dit e-mail adres zijn wij op werkdagen altijd bereikbaar. Ook zijn wij telefonisch bereikbaar van 10.00 - 12.00 uur en van 13.00 - 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Droginet

Stevens

Mijn raad naar iedereen die iets wil bestellen: doe het NIET, in heb in maart een bestelling geplaatst en heb deze nog steeds niet ontvangen, zelfs na enkele mails te hebben verstuurd!

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Geachte mevrouw, Wij hopen dat ondertussen alles tot uw tevredenheid afgehandeld is en bieden nog eens onze excuses aan. Wij nemen aan dat u het pakje en de terugbetaling ondertussen in goede... Geachte mevrouw, Wij hopen dat ondertussen alles tot uw tevredenheid afgehandeld is en bieden nog eens onze excuses aan. Wij nemen aan dat u het pakje en de terugbetaling ondertussen in goede orde heeft mogen ontvangen. Als compensatie hebben wij een parfumset en een aantal kleine presentjes toegevoegd. Moet vriendelijke groet, Droginet

marieke

Slechte levering. Een automatisch antwoord op je vraag
1x maar nooit weer.
Heb maandag besteld en heb nu nog niks binnen
Ben benieuwd of het nog komt

Graag een persoonlijk antwoord en sneller producten leveren!!!!!

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Geachte klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik hoorde van mijn collega dat u ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk naar uw... Geachte klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik hoorde van mijn collega dat u ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk naar uw tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Droginet

Leo Schraven

Het duurt even maar na wat mails bestelling toch aangekomen.

Website

Ontvangstbevestigingen en order verloop beter regelen.
Niet steeds dezelfde standaard mail naar klant sturen.

Van Den Berge Danny

Heel tevreden en goedkoop !

Goedkoop

Jammer je kan niet met VISA of master betalen, is maar een tip

Walter

Foutieve levering de volgende dag hersteld.

Erg goede service. Dank1

Truus

Koopjesdrogisterij.nl

scherpe prijzen

Jopie Boele

Onlangs had ik een klacht over een product. Nadat ik een mail heb gestuurd, is dit snel en uitstekend afgehandeld. Mijn complimenten!!

Snelle levering van het bestelde product.

F.Reijinga

1e ervaring was uitstekend, zeer snelle levering