Crols Frank

SLECHT, het zelfde verhaal! Geen telefoon die wordt afgenomen, steeds hetzelfde bandje!
Een mail werd niet beantwoord!
Ik ben teleurgesteld doch heb wel betaald!
Order 2545598

Beste Frank,

Helaas kan ik op jouw naam geen order vinden. Ook op het door jou doorgegeven e-mailadres kan ik geen order vinden. Zou je een mail naar ons willen sturen? Dan ga ik met alle plezier een oplossing voor je zoeken. Hartelijke groet Grietje van Koopjesdrogisterij

Marieke Verhage

Heel slecht, 8 dagen geleden order geplaatst en betaald.kreeg toen een mail dat het besteld moest worden terwijl het op voorraad was volgens het bestellen. probeer tig keer te bellen maar het is...

Voorlopig NIKS.

Als ik zo de feedback lees hou ik mijn hart vast, allen bellen word niet opgenomen en mails niet beantwoord.Heel slecht.!!

Beste Marieke,

Wat vervelend dat je dit zo ervaart!
Zoals ik kan zien is er zojuist een mail gestuurd over de status van je bestelling.
Wel erg vreemd dat je ons niet kunt bereiken. Je mag ook altijd een mail naar ons sturen!
Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Excuses voor het ongemak en hopelijk toch tot een volgende keer!

Anna

Snel, makkelijk, goede producten geleverd

Makkelijk bestelproces, levering eerstvolgende werkdag, alles compleet, helemaal tevreden!

Geen verbeterpunten

A.P.P. van Zorge

Het bestellen gaat gemakkelijk.
Ik heb op voorraad producten besteld die na 3 dagen geleverd zouden worden.
Na twee dagen een berichtje dat op voorraad niet op voorraad blijkt te...

Van A- tot Z kan verbeterd worden, zo behandel je je klanten niet.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Ik heb daarom gelijk je bestelling erbij gepakt.
Momenteel is het erg druk bij ons waardoor het soms inderdaad lastiger kan zijn om telefonisch contact te krijgen! Excuses hiervoor!
Je mag ons ook altijd een mail sturen. Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Het goede nieuws is dat je bestelling door ons is verzonden na een vertraging.
Deze zal je morgen ontvangen van PostNL.

Hopelijk mogen we je weer terugzien als klant!

Donja

Liesbeth

Duurt langer als aangegeven 7 dagen
Prijzen zijn goed dus op tijd bestellen

Goede prijzen

Pas de levertijd aan voorkomt teleurstellingen
Beter communiceren

Chris

9 juli een bestelling geplaatst op 20 juli een bericht dat 1 art niet geleverd kon worden, nog steeds niet teruggestort gekregen ondanks diverse mails dat ze het zouden doen .... nu zijn we al een...

producten zijn goedkoop.

klanten niet oplichten, beter communiceren, waarheidsgetrouwe informatie mbt voorraden en levering. Doen wat je beloofd. Je houden aan wet- en regelgeving. Privacy respecteren van klanten, ze zijn ook niet AVG-proof.

Beste Christi,

Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Wel hebben wij je netjes op de hoogte gehouden over je bestelling en over de terugbetaling.
We hebben je mail ondertussen beantwoord en ook het aankoopbedrag was al teruggestort op je rekening.
We hebben gevraagd of je dit na zou willen kijken in je gegevens.

3333

Ronduit langzaam

de prijzen maar zonder mededeling andere artikelen afzenden is een No Go!!

Zeggen als een artikel niet leverbaar is en niet gewoon een ander artikel zonder mededeling sturen.

Beste Veronique,

Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Ik heb dit gelijk nagekeken. Zoals ik kan zien heb je contact gehad met mijn collega.
Hierin wordt netjes uitgelegd dat er iets fout is gegaan en heb je de artikelen kunnen retourneren.
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en nogmaals excuses!

3333

Slecht

prijzen

stuur geen artikelen die afwijken van het bestelde (Nivea care repair creme 48 hour besteld en krijg 72 hour die lang zo goed niet is zonder mededeling. Slecht

Beste Veronique,

Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en nogmaals excuses!

C. Otto

Slecht, zit al meer dan een week te wachten op enkele artikelen.
Als een internetbedrijf niet binnen een week kan leveren, ben ik geen klant meer

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je zolang op je bestelling hebt gewacht. Dit was natuurlijk niet onze bedoeling!
Inmiddels heb je mailcontact gehad met mijn collega. Hierin heeft zij ook uitgelegd dat de bestelling helaas langer op zich heeft laten wachten, doordat één product een langere levertijd had. Onze excuses hiervoor!

Inmiddels heb je gelukkig wel de bestelling vandaag mogen ontvangen!

Atie van der Klis-Klink

Heel vervelend.
niet leveren van bestelling,zit nu al een week te wachten
geen reactie via mail of telefoon.
ik bestel hier nooit meer

tot nu toe niks

neem in ieder geval de telefoon op,dit wekt zeer veel achterdocht

Beste Atie,

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zoals ik kan zien heeft mijn collega je een mail gestuurd over de bestelling.
Hierin is uitgelegd dat deze tijdelijk niet meer leverbaar is.
Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!