Slecht

Webshop sluiten totdat je achterstanden van meerdere weken hebt weggewerkt.

Henny Thijssen: Praktijk reset uw lichaam

Zeer slecht en vind het een waardeloos bedrijf

zorgen dat de actuele voorraad klopt, mensen hun geld zo snel mogelijk terug betalen wanneer ze daarom vragen, beter communiceren en geen smoesjes verzinnen om jezelf maar goed te praten dat het aan... zorgen dat de actuele voorraad klopt, mensen hun geld zo snel mogelijk terug betalen wanneer ze daarom vragen, beter communiceren en geen smoesjes verzinnen om jezelf maar goed te praten dat het aan anderen ligt

Super slecht

geen, ze proberen klanten te behouden door cadeaus te sturen. klantenservice is slecht, er wordt nauwelijks geluisterd en je hoort als je belt geroddel op de achtergrond.

Niet aan te bevelen

de prijs

vlot reageren op emails of vragen en niet elke keer dezelfde emails sturen ,beter te bereiken zijn

Stalmans Conny

Normaal gezien had ik geen problemen,was vaste klant,maar nu de laatste bestelling!!!!geen communicatie,bellen gaat niet!!!en mijn pakje blijft maar weg!!!NIET AAN TE RADEN DUS!!!

none

Hou de mensen op de hoogte als er problemen zijn..op jullie site,op fb of per mail,klantvriendelijk begrijp je!!!

Vreselijke nachtmerrie

Stoppen met mensen te bedriegen,oplichten en misleiden, meer klantvriendelijk zijn,hulpvaardig zijn, luisteren om te helpen ipv luisteren om jezelf te verdedigen, eerlijk zijn over voorraad,... Stoppen met mensen te bedriegen,oplichten en misleiden, meer klantvriendelijk zijn,hulpvaardig zijn, luisteren om te helpen ipv luisteren om jezelf te verdedigen, eerlijk zijn over voorraad, levertijd en kwaliteit van het product, probleemoplossend vermogen creƫeren, en telefoons en mails beantwoorden, en meer vriendelijk zijn, verantwoordelijkheid nemen voor jullie fouten

Annetta

Super slecht

Geen een

Het leveren van de bestelde producten

Marc

Superslecht ! Wacht nu 14 (jawel!) dagen op de bestelde producten. De helft van de spullen waarmee ze adverteren kunnen ze niet leveren. Desondanks blijven ze op de site staan. Bij navraag elke... Superslecht ! Wacht nu 14 (jawel!) dagen op de bestelde producten. De helft van de spullen waarmee ze adverteren kunnen ze niet leveren. Desondanks blijven ze op de site staan. Bij navraag elke keer een ander verhaal, ook geen levering van producten die wel leverbaar zijn, zoals in hun voorwaarden staat. Communicatie ook slecht en en met tegenstrijdige informatie. Eigenlijk dezelfde ervaring als de meeste andere reviewers dus.

Misschien de prijzen, maar ik betaal liever iets meer voor een betrouwbare service.

Levering en communicatie.

Marianne

Slechte ervaring met deze webshop
Na bijna een week wachten maar gebeld wanneer ik mijn bestelling ontvang.
Blijkt dat mijn bestelde product niet leverbaar zijn, sterker nog, niet eens...
Slechte ervaring met deze webshop
Na bijna een week wachten maar gebeld wanneer ik mijn bestelling ontvang.
Blijkt dat mijn bestelde product niet leverbaar zijn, sterker nog, niet eens in het assortiment zitten!
Schandalig!
Deze ene ster niet eens waard!

Geen sterke punten kunnen ontdekken

Eerlijkheid op de website qua voorradigheid van producten!
Geen producten aanbieden die niet in het assortiment zitten!
Snellere en betere communicatie

Slechte ervaring wb levertijd. Telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op email

Alleen de prijsstelling is nog goed

Communiceer veel eerder of de levering langer duurt ipv de klant te laten wachten. Er is al betaald obv leveringsinformatie. Neem de telefoon op en beantwoord email idd binnen 24 uur