Reviews

7.7 / 10
190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

79% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

190 Reviews

Anna
10/10

Snel, makkelijk, goede producten geleverd

Sterke punten

Makkelijk bestelproces, levering eerstvolgende werkdag, alles compleet, helemaal tevreden!

Verbeterpunten of tips

Geen verbeterpunten


A.P.P. van Zorge
2/10

Het bestellen gaat gemakkelijk.
Ik heb op voorraad producten besteld die na 3 dagen geleverd zouden worden.
Na twee dagen een berichtje dat op voorraad niet op voorraad blijkt te...

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Van A- tot Z kan verbeterd worden, zo behandel je je klanten niet.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Ik heb daarom gelijk je bestelling erbij gepakt.
Momenteel is het erg druk bij ons waardoor het soms inderdaad lastiger kan zijn om telefonisch contact te krijgen! Excuses hiervoor!
Je mag ons ook altijd een mail sturen. Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Het goede nieuws is dat je bestelling door ons is verzonden na een vertraging.
Deze zal je morgen ontvangen van PostNL.

Hopelijk mogen we je weer terugzien als klant!

Hartelijke groet,
Donja
Koopjesdrogisterij


Liesbeth
9/10

Duurt langer als aangegeven 7 dagen
Prijzen zijn goed dus op tijd bestellen

Sterke punten

Goede prijzen

Verbeterpunten of tips

Pas de levertijd aan voorkomt teleurstellingen
Beter communiceren


Chris
1/10

9 juli een bestelling geplaatst op 20 juli een bericht dat 1 art niet geleverd kon worden, nog steeds niet teruggestort gekregen ondanks diverse mails dat ze het zouden doen .... nu zijn we al een...

Sterke punten

producten zijn goedkoop.

Verbeterpunten of tips

klanten niet oplichten, beter communiceren, waarheidsgetrouwe informatie mbt voorraden en levering. Doen wat je beloofd. Je houden aan wet- en regelgeving. Privacy respecteren van klanten, ze zijn ook niet AVG-proof.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Christi,

Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Wel hebben wij je netjes op de hoogte gehouden over je bestelling en over de terugbetaling.
We hebben je mail ondertussen beantwoord en ook het aankoopbedrag was al teruggestort op je rekening.
We hebben gevraagd of je dit na zou willen kijken in je gegevens.

Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij


3333
4/10

Ronduit langzaam

Sterke punten

de prijzen maar zonder mededeling andere artikelen afzenden is een No Go!!

Verbeterpunten of tips

Zeggen als een artikel niet leverbaar is en niet gewoon een ander artikel zonder mededeling sturen.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Veronique,

Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Ik heb dit gelijk nagekeken. Zoals ik kan zien heb je contact gehad met mijn collega.
Hierin wordt netjes uitgelegd dat er iets fout is gegaan en heb je de artikelen kunnen retourneren.
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en nogmaals excuses!

Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij


3333
4/10

Slecht

Sterke punten

prijzen

Verbeterpunten of tips

stuur geen artikelen die afwijken van het bestelde (Nivea care repair creme 48 hour besteld en krijg 72 hour die lang zo goed niet is zonder mededeling. Slecht

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Veronique,

Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Ik heb dit gelijk nagekeken. Zoals ik kan zien heb je contact gehad met mijn collega.
Hierin wordt netjes uitgelegd dat er iets fout is gegaan en heb je de artikelen kunnen retourneren.
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en nogmaals excuses!

Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij


C. Otto
2/10

Slecht, zit al meer dan een week te wachten op enkele artikelen.
Als een internetbedrijf niet binnen een week kan leveren, ben ik geen klant meer

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je zolang op je bestelling hebt gewacht. Dit was natuurlijk niet onze bedoeling!
Inmiddels heb je mailcontact gehad met mijn collega. Hierin heeft zij ook uitgelegd dat de bestelling helaas langer op zich heeft laten wachten, doordat één product een langere levertijd had. Onze excuses hiervoor!

Inmiddels heb je gelukkig wel de bestelling vandaag mogen ontvangen!

Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij


Atie van der Klis-Klink
2/10

Heel vervelend.
niet leveren van bestelling,zit nu al een week te wachten
geen reactie via mail of telefoon.
ik bestel hier nooit meer

Sterke punten

tot nu toe niks

Verbeterpunten of tips

neem in ieder geval de telefoon op,dit wekt zeer veel achterdocht

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Atie,

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zoals ik kan zien heeft mijn collega je een mail gestuurd over de bestelling.
Hierin is uitgelegd dat deze tijdelijk niet meer leverbaar is.
Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!

Hartelijke groet,
Koopjesdrogisterij


Leo de Ruiter
8/10

Aanvankelijk stroef, nogal wat emailcontact, lange levertijd, vervolgens betere contacten, tenminste snel antwoord en uitleg, iets aan levertijd trachten te doen. Leuke geste is welkomstgeschenk....

Sterke punten

Goede service, goede contacten, ruim assortiment, voordelig geprijsd

Verbeterpunten of tips

Iets aan levertijd doen, goede klanten belonen, promotie of andere kortingen bij betaling bestelling. Transparantie geven er zijn nogal war firma's, leveranciers, bezorgfirma's, klant ziet vaak door bomen het bos niet meer

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Leo,

Bedankt voor je beoordeling!
Wij geven regelmatig leuke kortingcodes weg.
Hou bijvoorbeeld onze nieuwsbrief en reclame in je pakket in de gaten.
Hierin kunnen we soms nog wel eens een leuke code weggeven :)

Hartelijke groet,
Donja
Koopjesdrogisterij


Mieke Aerts
7/10

Vlotte service. Levering meteen volgende dag. Ik vind het wel erg jammer dat een lipstick verpakt wordt in een grote doos. Omslag zou ten eerste veel schelen in verzendingskosten en een stuk...

Sterke punten

Prijzen zijn stuk goedkoper.

Verbeterpunten of tips

Verpakking schrok ik wel van.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Mieke,

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering!
Daar worden we blij van.
Wat betreft de verpakking begrijp ik je wel. We zullen je feedback zeker meenemen.
De reden waarom we dit op dit moment niet doen is omdat brievenbuspost niet te traceren is. Het gebeurt namelijk nogal vaak dat pakketjes vermist of beschadigd raken. Wij hebben hiervoor afspraken met PostNL mocht dit voorkomen.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag!

Hartelijke groet,
Chayenne
Koopjesdrogisterij