Stalmans Conny

Normaal gezien had ik geen problemen,was vaste klant,maar nu de laatste bestelling!!!!geen communicatie,bellen gaat niet!!!en mijn pakje blijft maar weg!!!NIET AAN TE RADEN DUS!!!

none

Hou de mensen op de hoogte als er problemen zijn..op jullie site,op fb of per mail,klantvriendelijk begrijp je!!!

Vreselijke nachtmerrie

Stoppen met mensen te bedriegen,oplichten en misleiden, meer klantvriendelijk zijn,hulpvaardig zijn, luisteren om te helpen ipv luisteren om jezelf te verdedigen, eerlijk zijn over voorraad,... Stoppen met mensen te bedriegen,oplichten en misleiden, meer klantvriendelijk zijn,hulpvaardig zijn, luisteren om te helpen ipv luisteren om jezelf te verdedigen, eerlijk zijn over voorraad, levertijd en kwaliteit van het product, probleemoplossend vermogen creƫeren, en telefoons en mails beantwoorden, en meer vriendelijk zijn, verantwoordelijkheid nemen voor jullie fouten

Annetta

Super slecht

Geen een

Het leveren van de bestelde producten

Marc

Superslecht ! Wacht nu 14 (jawel!) dagen op de bestelde producten. De helft van de spullen waarmee ze adverteren kunnen ze niet leveren. Desondanks blijven ze op de site staan. Bij navraag elke... Superslecht ! Wacht nu 14 (jawel!) dagen op de bestelde producten. De helft van de spullen waarmee ze adverteren kunnen ze niet leveren. Desondanks blijven ze op de site staan. Bij navraag elke keer een ander verhaal, ook geen levering van producten die wel leverbaar zijn, zoals in hun voorwaarden staat. Communicatie ook slecht en en met tegenstrijdige informatie. Eigenlijk dezelfde ervaring als de meeste andere reviewers dus.

Misschien de prijzen, maar ik betaal liever iets meer voor een betrouwbare service.

Levering en communicatie.

Marianne

Slechte ervaring met deze webshop
Na bijna een week wachten maar gebeld wanneer ik mijn bestelling ontvang.
Blijkt dat mijn bestelde product niet leverbaar zijn, sterker nog, niet eens...
Slechte ervaring met deze webshop
Na bijna een week wachten maar gebeld wanneer ik mijn bestelling ontvang.
Blijkt dat mijn bestelde product niet leverbaar zijn, sterker nog, niet eens in het assortiment zitten!
Schandalig!
Deze ene ster niet eens waard!

Geen sterke punten kunnen ontdekken

Eerlijkheid op de website qua voorradigheid van producten!
Geen producten aanbieden die niet in het assortiment zitten!
Snellere en betere communicatie

Slechte ervaring wb levertijd. Telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op email

Alleen de prijsstelling is nog goed

Communiceer veel eerder of de levering langer duurt ipv de klant te laten wachten. Er is al betaald obv leveringsinformatie. Neem de telefoon op en beantwoord email idd binnen 24 uur

J

Slecht, producten na een week nog steeds niet ontvangen en ook geen reactie op gestuurde mail

Prijs

Levertijd nakomen en reageren op de mail

Sonja

Heel positief

Klant vriendelijk , snelle service ,

Ik weet niks te verbeteren maar wil wel bedanken voor het leuke kadootje dat ik van jullie nagestuurd kreeg !

ErikG64

Positief, nog nooit problemen met mijn bestellingen gehad.

De prijs, Koopjesdrogisterij is voordeliger dan de meesten.

OG

Slecht

Op tijd leveren, bereid zijn om naar een oplossing te zoeken, wel antwoorden op e-mails.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemiddag,

Zoals ik kan zien hebben wij al contact gehad en is het opgelost!

Hartelijke groet,
Grietje van Koopjesdrogisterij