Tamar

Al bijna een maand wacht ik op de pittenzak voor mijn nek.. nekpijn ondertussen al verdwenen..
3 mails gestuurd en geen reactie.. telefoonnummer van ze werkt ook niet! Echt in en in slecht!!!! Schaam jullie dat je nog mails stuurt met aanbiedingen terwijl je de huidige klanten die besteld hebben niet eens goed afhandeld!! Never again!!!

Wees bereikbaar en transarant!

Sertan Yaman

Zeer Slecht

Niks

Ik heb uiteindelijk tijd later mijn bestelling gekregen maar in een volle kleine doos en met ontbrekend artikel (die al betaald en op voorraad is en in pakbon zit!). Telefoon wordt helemaal niet... Ik heb uiteindelijk tijd later mijn bestelling gekregen maar in een volle kleine doos en met ontbrekend artikel (die al betaald en op voorraad is en in pakbon zit!). Telefoon wordt helemaal niet opgepakt, twee e-mails verzonden na een week geen antwoord gekregen en geen geld terug.Ik zou hier absoluut niks kopen.

Leuke aanbiedingen en op papier een breed assortiment. In werkelijkheid wacht je weken op je spullen en is er totaal geen contact te krijgen met de shop

Aanbiedingen

Bereikbaarheid verbeteren, doen wat je zegt en zeggen wat je doet.

Slecht, bestellingen worden wel aangenomen maar er wordt niets geleverd. Ook na 3 weken niet.

Alles, wacht al meer dan 3 weken op bestelling. Geen communicatie mogelijk. Alles is de schuld van corona zeggen ze... BOL levert wel gewoon in een dag dus het kan wel.

Slecht, er word gezegd je kan afwachten tot je je producten ( babyvoeding 2 maal, geen hamsteraar ) ontvangen hebt, wij zijn jullie helden? Ik bepaal in deze dagen zelf wel wie mijn helden zijn. Ik... Slecht, er word gezegd je kan afwachten tot je je producten ( babyvoeding 2 maal, geen hamsteraar ) ontvangen hebt, wij zijn jullie helden? Ik bepaal in deze dagen zelf wel wie mijn helden zijn. Ik wacht nu al 2 weken op mijn babyvoeding. Ik heb ze echt bijna nodig..

Nog niks

Reageren op mails omtrent babyvoeding, producten die je aanbied daadwerkelijk ( ook in deze tijden van veel vraag ) ook verzenden. Mag best een week duren maar 2 weken niks laten horen is echt slecht

Slecht

Zeer, zeer slecht.
Koop hier alsjeblieft niet
Zeer, zeer slecht.
Koop hier alsjeblieft niet
Je wordt bedrogen, je mag betalen maar krijgt je spullen niet, geen voorraad maar wel spullen aanbieden.ik kreeg een mail dat het max 3 dagen zou duren .ik lees hier zoveel slechte reviews.ze hebben geen klantenservice .zegt al genoeg

Slecht

Webshop sluiten totdat je achterstanden van meerdere weken hebt weggewerkt.

Henny Thijssen: Praktijk reset uw lichaam

Zeer slecht en vind het een waardeloos bedrijf

zorgen dat de actuele voorraad klopt, mensen hun geld zo snel mogelijk terug betalen wanneer ze daarom vragen, beter communiceren en geen smoesjes verzinnen om jezelf maar goed te praten dat het aan... zorgen dat de actuele voorraad klopt, mensen hun geld zo snel mogelijk terug betalen wanneer ze daarom vragen, beter communiceren en geen smoesjes verzinnen om jezelf maar goed te praten dat het aan anderen ligt

Super slecht

geen, ze proberen klanten te behouden door cadeaus te sturen. klantenservice is slecht, er wordt nauwelijks geluisterd en je hoort als je belt geroddel op de achtergrond.

Niet aan te bevelen

de prijs

vlot reageren op emails of vragen en niet elke keer dezelfde emails sturen ,beter te bereiken zijn