Slechte ervaring wb levertijd. Telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op email

Alleen de prijsstelling is nog goed

Communiceer veel eerder of de levering langer duurt ipv de klant te laten wachten. Er is al betaald obv leveringsinformatie. Neem de telefoon op en beantwoord email idd binnen 24 uur

J

Slecht, producten na een week nog steeds niet ontvangen en ook geen reactie op gestuurde mail

Prijs

Levertijd nakomen en reageren op de mail

Sonja

Heel positief

Klant vriendelijk , snelle service ,

Ik weet niks te verbeteren maar wil wel bedanken voor het leuke kadootje dat ik van jullie nagestuurd kreeg !

ErikG64

Positief, nog nooit problemen met mijn bestellingen gehad.

De prijs, Koopjesdrogisterij is voordeliger dan de meesten.

OG

Slecht

Op tijd leveren, bereid zijn om naar een oplossing te zoeken, wel antwoorden op e-mails.

Goedemiddag,

Zoals ik kan zien hebben wij al contact gehad en is het opgelost!

boze klant

Waardeloos, smerige oplichters hierzo. De positieve reviews zijn gekocht, niet serieus nemen! De antwoorden van koopjesdrogisterij gaan ook nergens over want alleen bij het plaatsen van een slechte...

oplichten doen jullie goed

Dit bedrijf is zo slecht dat het niet stelselmatig te verbeteren valt. Gewoon oprotten en stoppen met mensen belazeren

Hoi,
Hier schrik ik een beetje van!
We hebben je privé een mail gestuurd met de vraag waarom je zo boos bent.
Hier hebben we helaas nog geen antwoord op gekregen. Heel jammer natuurlijk!
We willen heel graag je probleem oplossen. Ik hoor heel graag van je.

Grietje van Koopjesdrogisterij

Gisteren een minder goede review geplaatst omdat er 1 stuks van iets werd geleverd ipv een bestelde complete doos. Maar dit is meteen opgepakt en hersteld door Koopjesdrogisterij, waarvoor mijn...

Vergissingen herstellen.

Goedemiddag,

Dank je wel voor dit compliment!

Seray Coenen

Zeer slecht, nemen geen contact op als de bestelling langer op zich laat wachten, leggen de schuld bij een ander neer, sturen uiteindelijk pas een mail wanneer je een slechte, maar eerlijke review...

Crols Frank

SLECHT, het zelfde verhaal! Geen telefoon die wordt afgenomen, steeds hetzelfde bandje!
Een mail werd niet beantwoord!
Ik ben teleurgesteld doch heb wel betaald!
Order 2545598

Beste Frank,

Helaas kan ik op jouw naam geen order vinden. Ook op het door jou doorgegeven e-mailadres kan ik geen order vinden. Zou je een mail naar ons willen sturen? Dan ga ik met alle plezier een oplossing voor je zoeken. Hartelijke groet Grietje van Koopjesdrogisterij

Marieke Verhage

Heel slecht, 8 dagen geleden order geplaatst en betaald.kreeg toen een mail dat het besteld moest worden terwijl het op voorraad was volgens het bestellen. probeer tig keer te bellen maar het is...

Voorlopig NIKS.

Als ik zo de feedback lees hou ik mijn hart vast, allen bellen word niet opgenomen en mails niet beantwoord.Heel slecht.!!

Beste Marieke,

Wat vervelend dat je dit zo ervaart!
Zoals ik kan zien is er zojuist een mail gestuurd over de status van je bestelling.
Wel erg vreemd dat je ons niet kunt bereiken. Je mag ook altijd een mail naar ons sturen!
Deze beantwoorden wij binnen 24 uur.
Excuses voor het ongemak en hopelijk toch tot een volgende keer!

Koopjesdrogisterij