Joost Smit

Belmonte gekozen uit alle opgestuurde stalen en het hele gezin inclusief hond is tevreden.

Reageren snel. Goede prijs

Bibi

Levering 5 werkdagen......Ik wacht na ruim 2 weken nog steeds op mijn bestelling. Erg teleurstellend!

Niet communiceren.

Wolters

We hebben 140m kunstgras besteld en dit werd snel geleverd, en met de leginformatie op de site was dit goed te doen.
Alleen de temperatuur was wat aan de hoge kant dus dat was zweten.

De levering gaat snel en het is mooi gras voor een redelijke prijs.

Brouwers

Hallo,
ze hebben bij mij ander kunstgras gelegd dan van de stalen die ik heb gekregen.
Hallo,
ze hebben bij mij ander kunstgras gelegd dan van de stalen die ik heb gekregen.
na maanden van meerdere malen bellen en appen en mailen, het antwoord ik kom er op terug krijg je maar zijn er nog nooit op terug gekomen.
daarnaast moet ik nog steeds mijn officelele factuur krijgen.
dus zeer slechte service en de garantie zal dan dus ook onder de zelfde voorwaarden vallen die ze hanteren. kortom reageren nergens op en komen dus ook niet met een oplossing.

Peter

Wij hebben 86 vierkante meter kunstgras besteld voor in onze tuin. Wij vonden dat er bij Koopjekunstgras een ruime keuze was uit verschillende soorten kwaliteit en prijs. Uiteindelijk hebben we een... Wij hebben 86 vierkante meter kunstgras besteld voor in onze tuin. Wij vonden dat er bij Koopjekunstgras een ruime keuze was uit verschillende soorten kwaliteit en prijs. Uiteindelijk hebben we een type kunstgras besteld welke Koopjekunstgras adviseerde, want wij wouden kunstgras die niet te onderscheiden was van echt gras. Het kunstgras ligt inmiddels twee weken in onze tuin en krijgen veel complimenten van de buren.

Ruim assortiment en een goede uitleg tussen de verschillen tussen kunstgras. Voordat ons kunstgras afgeleverd werd, ontvangen wij een telefoontje van de planner. Wel handig want zo konden we met... Ruim assortiment en een goede uitleg tussen de verschillen tussen kunstgras. Voordat ons kunstgras afgeleverd werd, ontvangen wij een telefoontje van de planner. Wel handig want zo konden we met elkaar afstemmen wanneer mijn bestelling afgeleverd werd.

Frits

Goede service en persoonlijk advies

Snelle levering, gratis stalendoos ontvangen en we kregen goed advies.