Erica Van Engen

Ze komen hun afspraken niet na.
Na 20 keer bellen waar mijn bestelling bleef, verzonnen ze iedere keer een smoes en maar
Dingen beloven die ze niet nakomen.
Na 20 keer bellen, was...

Mooie website maar trap er niet in

Zeer slecht bedrijf. Je krijgt je levering niet compleet en zijn totaal niet te bereiken. Doei geld.

Ze hebben een mooie website wat er mooi uitziet. Een hele goede misleiding van het slechte werk van deze mensen.

Joost Smit

Belmonte gekozen uit alle opgestuurde stalen en het hele gezin inclusief hond is tevreden.

Reageren snel. Goede prijs

Bibi

Levering 5 werkdagen......Ik wacht na ruim 2 weken nog steeds op mijn bestelling. Erg teleurstellend!

Niet communiceren.

Wolters

We hebben 140m kunstgras besteld en dit werd snel geleverd, en met de leginformatie op de site was dit goed te doen.
Alleen de temperatuur was wat aan de hoge kant dus dat was zweten.

De levering gaat snel en het is mooi gras voor een redelijke prijs.

Brouwers

Hallo,
ze hebben bij mij ander kunstgras gelegd dan van de stalen die ik heb gekregen.
na maanden van meerdere malen bellen en appen en mailen, het antwoord ik kom er op terug krijg je...

Peter

Wij hebben 86 vierkante meter kunstgras besteld voor in onze tuin. Wij vonden dat er bij Koopjekunstgras een ruime keuze was uit verschillende soorten kwaliteit en prijs. Uiteindelijk hebben we een...

Ruim assortiment en een goede uitleg tussen de verschillen tussen kunstgras. Voordat ons kunstgras afgeleverd werd, ontvangen wij een telefoontje van de planner. Wel handig want zo konden we met elkaar afstemmen wanneer mijn bestelling afgeleverd werd.

Frits

Goede service en persoonlijk advies

Snelle levering, gratis stalendoos ontvangen en we kregen goed advies.