Ad Van den Broek

Klantvriendelijk en makkelijk te bestellen . De bezorging was perfect geregeld en de bezorger verdiend een 10 , om de wijze waaop hij twee hoogbejaarde mensen bijzonder vriendelijk hielp ,

Prachtige kunstgrásmat voor balkon en een voordelige prijs !!!!

Werner Schmidt

TIPTOP *****

Alles *****

Fenna Pluer

Heel mooi kunstgras al de 2e keer dat we het hier gekocht hebben omdat we nog een stuk erbij wilde! Hele nette bezorging en goed contact mer het bedrijf en mooie prijzen!

Goede prijs/kwaliteit en service

Tobias

Kunstgras is na 2 maanden al plat en hersteld zich niet meer.

Wat een oplichters

Marja

Top service en echt scherpe prijzen

Goed telefonisch te woord gestaan voor een stuk kunstgras voor ons terras achter het huis. Kunstgras Action gekocht en laten leggen, ligt er mooi in!

Richard

Zeer slecht

Geen idee

M Schr

Ik ben tevreden.
Op maandag besteld via de website. Vervolgens op woensdag geleverd.

Ik ben tevreden.
Op maandag besteld via de website. Vervolgens op woensdag geleverd.

Ik heb woensdag wel gebeld omdat ik geen ontvangstbevestiging via de email had ontvangen. Ik werd netjes te woord gestaan. Er werd aangegeven dat de zending dezelfde dag geleverd zou worden.

Verder ligt de grasmat er inmiddels netjes bij.

Snelle levering. Net stukje kunstgras.
Enige tip is dat ik het fijner zou hebben gevonden om een orderbevestiging via de email te ontvangen.

Stan

Goed!

Snelle Levering!!

Erica Van Engen

Ze komen hun afspraken niet na.
Na 20 keer bellen waar mijn bestelling bleef, verzonnen ze iedere keer een smoes en maar
Dingen beloven die ze niet nakomen.
Na 20 keer bellen, was...
Ze komen hun afspraken niet na.
Dingen beloven die ze niet nakomen.
Na 20 keer bellen, was ik t echt zat.
Nooit meer koopjekunstgras

Mooie website maar trap er niet in

Zeer slecht bedrijf. Je krijgt je levering niet compleet en zijn totaal niet te bereiken. Doei geld.

Ze hebben een mooie website wat er mooi uitziet. Een hele goede misleiding van het slechte werk van deze mensen.