Tobias

Kunstgras is na 2 maanden al plat en hersteld zich niet meer.

Wat een oplichters

Marja

Top service en echt scherpe prijzen

Goed telefonisch te woord gestaan voor een stuk kunstgras voor ons terras achter het huis. Kunstgras Action gekocht en laten leggen, ligt er mooi in!

Richard

Zeer slecht

Geen idee

M Schr

Ik ben tevreden.
Op maandag besteld via de website. Vervolgens op woensdag geleverd.

Ik ben tevreden.
Op maandag besteld via de website. Vervolgens op woensdag geleverd.

Ik heb woensdag wel gebeld omdat ik geen ontvangstbevestiging via de email had ontvangen. Ik werd netjes te woord gestaan. Er werd aangegeven dat de zending dezelfde dag geleverd zou worden.

Verder ligt de grasmat er inmiddels netjes bij.

Snelle levering. Net stukje kunstgras.
Enige tip is dat ik het fijner zou hebben gevonden om een orderbevestiging via de email te ontvangen.

Stan

Goed!

Snelle Levering!!

Erica Van Engen

Ze komen hun afspraken niet na.
Na 20 keer bellen waar mijn bestelling bleef, verzonnen ze iedere keer een smoes en maar
Dingen beloven die ze niet nakomen.
Na 20 keer bellen, was...
Ze komen hun afspraken niet na.
Dingen beloven die ze niet nakomen.
Na 20 keer bellen, was ik t echt zat.
Nooit meer koopjekunstgras

Mooie website maar trap er niet in

Zeer slecht bedrijf. Je krijgt je levering niet compleet en zijn totaal niet te bereiken. Doei geld.

Ze hebben een mooie website wat er mooi uitziet. Een hele goede misleiding van het slechte werk van deze mensen.

Joost Smit

Belmonte gekozen uit alle opgestuurde stalen en het hele gezin inclusief hond is tevreden.

Reageren snel. Goede prijs

Bibi

Levering 5 werkdagen......Ik wacht na ruim 2 weken nog steeds op mijn bestelling. Erg teleurstellend!

Niet communiceren.

Wolters

We hebben 140m kunstgras besteld en dit werd snel geleverd, en met de leginformatie op de site was dit goed te doen.
Alleen de temperatuur was wat aan de hoge kant dus dat was zweten.

De levering gaat snel en het is mooi gras voor een redelijke prijs.